Troedoor- Logo - Beoordelingen

Troedoor

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2022
Troedoor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Wij hebben echt de allermooiste en allerfijnste bank ooit bij Troedoor gekocht! Wat een top service, en heel gezellige monteurs!

Geven niet aan dat het product eigenlijk een showroom model is. Product is niet in orde (vlek op de zitting en naadje los) en nu moeten we zelf de retourkosten van 39,50 euro betalen. Echt heel slecht

Beoordelingen voor Troedoor

Fijne service en bijzonder prettig advies
Antwoord van Troedoor
Hallo, Hartelijk bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en het advies dat je hebt ontvangen. Bij Troedoor streven we ernaar om onze klanten altijd van dienst te zijn met een persoonlijke en deskundige benadering. We hopen je snel weer te mogen helpen met al je woonwensen. Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
Dat er voldoende aandacht en service is
Antwoord van Troedoor
Wat fijn om te horen. Bedankt voor het plaatsen van deze waardevolle review. Groet, Team Troedoor.
3 jun 2023
Geweldig geholpen, kundig en vriendelijk
4 jun 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn ontzettend blij te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Ons team streeft er altijd naar om kundige en vriendelijke service te bieden. We waarderen uw feedback enorm en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen assisteren. Nogmaals bedankt!
9 aug 2023
Transport probleem keurig opgelost.
9 aug 2023
Excuus, niet alles gaat altijd even goed. Toch fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Bedankt en groet van Troedoor.
1 nov 2023
Goede ervaring, prettig geholpen
2 nov 2023
Dit lezen wij graag. Bedankt!
alweer een perfekte levering
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor je positieve feedback. Geweldig om te horen dat je opnieuw tevreden bent met onze levering! We streven ernaar om elke keer weer een perfecte service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin slagen. We zien uit naar je volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Het Team van Troedoor
Geweldige service!!
Antwoord van Troedoor
Bedankt voor de enthousiaste uitroep! We zijn blij dat je de service geweldig vond. We streven ernaar om elke keer weer zo'n geweldige ervaring te bieden. Tot de volgende keer! Groet, Het Troedoor Team
6 sep 2023
Eva G.
Zaltbommel
Goede service
9 aug 2023
Goed om te horen. Bedankt!
SD
Steven d.
doorwerth
Prima service
9 aug 2023
Goed om te horen. Bedankt!
1 nov 2023
TI