Troedoor- Logo - Beoordelingen

Troedoor

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2022
Troedoor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Wij hebben echt de allermooiste en allerfijnste bank ooit bij Troedoor gekocht! Wat een top service, en heel gezellige monteurs!

2 mei 2024
Geven niet aan dat het product eigenlijk een showroom model is. Product is niet in orde (vlek op de zitting en naadje los) en nu moeten we zelf de retourkosten van 39,50 euro betalen. Echt heel slecht

Beoordelingen voor Troedoor

6 sep 2023
De verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft deze laten maken. Je moet wel wat geduld hebben omdat het handwerk is.
7 sep 2023
Superleuk om te horen dat je blij bent met het maatwerk. Inderdaad, het handwerk kost wat tijd, maar dan heb je ook echt iets unieks en speciaals. Bedankt voor het geduld en het vertrouwen. We hopen dat je nog lang van je teakhouten tafel mag genieten! Warme groeten, Troedoor

Perfect geholpen

Goede hulp en begeleiding bij een aparte aankoop. Netjes geholpen en vlugge levering.
7 sep 2023
Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn. 😊 En wow, dat dressoir staat prachtig op de foto! Dankjewel voor het delen en voor de positieve woorden. We staan in de toekomst graag weer voor jullie klaar. Geniet van jullie aankoop! Groet Troedoor
Service, kwaliteit
Fijn om te horen! Dank.
9 aug 2023
Transport probleem keurig opgelost.
9 aug 2023
Excuus, niet alles gaat altijd even goed. Toch fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Bedankt en groet van Troedoor.
EG
Eva G.
Zaltbommel
Goede service
9 aug 2023
Goed om te horen. Bedankt!

Omruil bestelling

Door een foute inmeting door mij paste de bestelde tafel niet in de lift. Vraag om om te ruilen voor een iets kleinere maat was geen probleem. Fantastisch gereageerd door Troedoor!
9 aug 2023
Dat kan iedereen overkomen en is totaal geen probleem geweest. Bedankt voor het plaatsen van deze review en graag tot ziens bij Troedoor.
TI
Tako I.
Westervoort
SD
Steven d.
doorwerth
Prima service
9 aug 2023
Goed om te horen. Bedankt!
GV
Geurt v.
Arnhem
8 aug 2023
Vriendelijk en hulp vaardig bij her uitzoeken. En correcte levering
9 aug 2023
Heel leuk om te horen. Graag gedaan en bedankt voor het plaatsen van deze review!
Super vriendelijk . En door dat jullie meedenken is nu mijn woonkamer helemaal zo als gewenst!!
4 jul 2023
Wat ziet het er mooi uit! Fijn dat je de moeite neemt om een review te plaatsen. Dank je wel en graag tot ziens!
4 jun 2023
Vriendelijke mensen nette prijs geweldige winkel een aanrader. Bestelling zetten ze netjes in huis neer nette monteurs ze houden rekening met je spullen.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw mooie woorden en de aanbeveling! We zijn ontzettend blij te horen dat u tevreden bent met onze service, zowel in de winkel als bij de bezorging. Onze monteurs doen altijd hun best om zorgvuldig om te gaan met de spullen van onze klanten. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Nogmaals bedankt!
3 jun 2023
Geweldig geholpen, kundig en vriendelijk
4 jun 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn ontzettend blij te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Ons team streeft er altijd naar om kundige en vriendelijke service te bieden. We waarderen uw feedback enorm en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen assisteren. Nogmaals bedankt!

Bank!

2 jun 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe bank! En wat ziet hij er prachtig uit op de foto, bedankt voor het delen! Ons team heeft een brede glimlach op hun gezicht door je lieve complimenten. We doen ons best om een uitstekende service te leveren en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We zijn erg blij dat de bank zo goed in de smaak valt en we hopen dat je er vele comfortabele en gezellige momenten op zult beleven. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! Met warme groeten, Team Troedoor