Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.890 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

7 apr 2024
De schoenen waren heel anders dan op de foto's. En dan heb ik het over het model. Barefootschoenen zijn uiteraard breder en anders van vorm. Op de foto leken ze goed te doen maar in t echt waren ze erg lelijk. Kwaliteit was ook niet goed, plastic-achtig. En dat voor die prijs.
Antwoord van Barefoot & More
O nee! Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de Barebarics die je had besteld niet mooi vond! De Barebarics Zing zijn van leer en worden met de hand gemaakt. Je geeft aan dat ze plastic-achtig aanvoelden, maar het is echt goede kwaliteit leer. Dat kunnen we je verzekeren. Barebarics is een merk dat vrij breed valt en de schoenen moeten bij je smaak en stijl passen. Bij de een past het prima, bij de ander is het minder een match. Dat komt voor, hoe tof de schoenen er verder ook uitzien. Bij een eerste paar barefootschoenen kan het best even zoeken zijn voordat je een fijn passend (en leuk ogend ;-)) paar hebt gevonden. Alle merken hebben weer hun eigen pasvorm en het is een kwestie van passen en voelen welk merk/model goed bij je past. We zoeken graag met je mee en gaan hierover contact met je opnemen.
7 apr 2024
Geen geldbterug
Antwoord van Barefoot & More
Wat vervelend dat je het geld van je retourzending nog niet terug hebt gekregen! Ik snap dat je daar ongerust van wordt. Klopt het dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice hierover? Zij helpen je bij dit soort vragen graag en kunnen je zorgen wegnemen :-). We hebben je pakket in goede orde ontvangen, maar door de verhuizing van onze winkel en onderbezetting hebben we een kleine achterstand in het verwerken van de retouren. Gelukkig is de verhuizing achter de rug en ons team weer op sterkte. We zijn de achterstand dan ook aan het inlopen! Ik verwacht dat je retourzending snel wordt verwerkt, in ieder geval binnen 2 weken na ontvangst in ons warehouse. Zodra je retour wordt verwerkt, krijg je daar bericht van.
Antwoord van Barefoot & More
O nee, maar één ster. Wat jammer! We gaan contact met je opnemen om te kijken of er iets niet goed is gegaan en of we je ergens bij kunnen helpen.
Het geleverde product voldoet niet, bij het lopen gaan deze barefoot sokken uit, schuiven naar voren, niet zoals het zou .oeten,
Antwoord van Barefoot & More
Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! De Skinners moeten normaal gesproken netjes om je voeten heen blijven zetten, net als een sok. Wat zou kunnen is dat ze niet de goede maat voor je zijn. Als ze te klein zijn, worden ze namelijk bij elke stap een kleine stukje naar beneden getrokken en verdwijnen ze uiteindelijk onder je hiel. We gaan contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken en een goede oplossing te zoeken!
19 mrt 2024
Na 2 weken nog geen geld terug gestort nadat ik retour heb verstuurd
Antwoord van Barefoot & More
Je hebt helemaal gelijk, het verwerken van retourzendingen duurt op het moment langer dan we graag zouden willen. Door de verhuizing van onze winkel in Arnhem en onderbezetting hebben we een kleine achterstand opgelopen. Onze excuses voor dit ongemak! Gelukkig is ons team inmiddels weer op volle sterkte en we zijn druk bezig om de achterstand in te halen! Op dit moment is de verwerkingstijd ongeveer 10 dagen, maar we hebben er goede hoop in dat we aan het einde van deze week de retouren weer maximaal binnen een week na ontvangst hebben verwerkt.

Na retour 6 dagen geleden nog geen…

Na retour 6 dagen geleden nog geen bericht van jullie.
Antwoord van Barefoot & More
Ik snap helemaal dat je zo snel mogelijk je geld van een retourzending terug wilt ontvangen! We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken, maar door de verhuizing van onze winkel in Arnhem én onderbezetting komen we op het moment handen tekort. Daardoor duurt het verwerken van retouren op het moment wat langer dan je misschien van ons gewend bent, tot maximaal 2 weken na ontvangst). We hebben telefonisch contact met elkaar gehad. Je retourpakket is hier in goede orde ontvangen en wordt spoedig verwerkt. Ik hoop dat we je zo gerust hebben kunnen stellen!
De schoenmaat in de tabel op de website klopt niet. Daardoor heb ik de verkeerde maat besteld en heb extra kosten door de retourzending.

Mi pedido aún no ha llegado.

Más de 10 días el pedido extraviado sin que nadie pueda localizar el paquete. Después de muchísimas gestiones por mi parte, por fin ha llegado. No recomiendo nada comprar aquí, la mensajería de España es MRW y ha sido un desastre. Muy descontenta con mi compra.
Antwoord van Barefoot & More
Wat goed om te horen dat je pakket eindelijk bij je aangekomen is! Voor pakketten die naar het buitenland gaan, werkt PostNL samen met lokale partners. In het ene land zijn de bezorgdiensten betrouwbaarder dan in het andere. We vinden het ontzetten vervelend dat je zo lang op je pakket hebt moeten wachten, maar uiteindelijk is het gelukkig gearriveerd!

Geen vertrouwen

Snelle bezorging, echter twee verschillende schoenen ontvangen. Ze sturen de andere schoen pas op als je een verzendbewijs naar hun stuurt. Geen vertrouwen in de klant terwijl ik al betaald heb en zij een fout maken.
Antwoord van Barefoot & More
We zijn inderdaad met je in contact, omdat je twee verschillende FiveFingers hebt ontvangen. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd! Het is helemaal onze fout en we hebben je via de mail daarvoor uitgebreid excuses aangeboden. We gaan het intern oppakken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Je hebt een gratis retourlabel van ons ontvangen en de goede schoen staat hier op je te wachten. Het is helaas in het verleden wel eens voorgekomen dat we een schoen of een heel nieuw paar hadden nagestuurd en dat we daarna geen retourzending meer ontvingen, omdat dit dan geen prioriteit meer had. Vandaar dat we je vragen om een retourbewijs door te sturen. Als we zien dat het retourpakket onderweg is, sturen we de goede schoen meteen naar je op, want natuurlijk willen wij dit ook zo snel mogelijk met je oplossen.
22 okt 2023

Andere communicatie?

24 okt 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we gaan je helpen om dit op te lossen. Onze klantenservice is op veel verschillende manieren bereikbaar (telefoon, mail, whatsapp, Facebook), maar we zitten toevallig nét niet op Instagram. Aan je mailtje waren we door de herfstvakantie-drukte nog niet toegekomen (afgelopen weekend was echt topdrukte!), maar mijn collega heeft het zojuist opgepakt en je een reactie gestuurd. Heb je die ontvangen? Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de vertraging! We gaan dit met je oplossen.
25 nov 2023

Chaos in een veel te kleine, maar absoluut fantastische winkel!

Na een eerdere, chaotische ervaring in de winkel verbaast het me niet dat mijn online gekochte schoenen er na een paar dagen vergeefs wachten toch niet blijken te zijn. Maar dat ze ook niet meer komen is wel gek, omdat ze als 'nieuw model' worden aangemerkt. Wel erg prettig dat het geld direct wordt teruggestort! Toch jammer dat een dergelijke unieke winkel, met een onwaarschijnlijk uitgebreid assortiment en op zich vriendelijk (maar wel een beetje incompetent en in ieder geval volkomen overwerkt) personeel er zo'n rommeltje van maakt. Ik hoop van harte dat het nieuwe pand ook nieuwe orde schept - in dat geval zal ik de reis vanuit Rotterdam graag nogmaals maken.
Antwoord van Barefoot & More
We hebben hierover uitgebreid contact gehad: je hebt wel pech gehad zeg! Het komt een hele enkele keer voor dat een paar schoenen dat je hebt besteld niet meer op voorraad blijkt te zijn. Dat is natuurlijk ook niet wat wij willen. Gelukkig hebben we het goed met je op kunnen lossen.
26 jul 2023
Het bestellen ging erg makkelijk. Maar helaas was de maat niet goed van een paar en het andere paar viel erg tegen. Leek op de foto’s mooi maar de schoen zelf was niet wat we er van verwacht hadden. Bij het retour sturen moesten we zelf de verzendkosten betalen ok, tot daar aan toe. Maar op een bericht met een vraag over het retour label heb ik tot nog toe geen reactie gehad. Volgens post nl is het retour pakje aangekomen maar heb daar van nog geen bevestiging gekregen of verdere afhandeling van het retour sturen. Winkelen was makkelijk retourneren iets minder.
26 jul 2023
Beste Kris, wat jammer dat je retour-ervaring minder is! In de track&trace van je retourzending zie ik dat deze gistermiddag bij ons is aangekomen. Je retourzending zal binnen enkele dagen tot maximaal een week door ons afgehandeld worden. Ik kan geen vraag van je terugvinden in onze klantenservice, maar mogelijk heb je je vraag rechtstreeks gesteld aan de leverancier van ons retourportaal. Dat is ook helemaal prima, en daar hoor je gewoon antwoord op te krijgen. Onze excuses dat je (nog) geen antwoord hebt gehad.

Zeer zeer slechte service!!!

Had een paar schoenen in de Black Friday sale gekocht. Hun website zei dat de maten overeenkwamen met de werkelijkheid, waardoor ik maar 1 maat had besteld in de overtuiging dat die dan ook zouden passen. In de realiteit waren deze dus wel een maat te groot. Heb gebeld en kon de schoenen in de winkel ruilen voor een maatje kleiner. Moest ik in de winkel het verschil betalen tussen de sale schoenen en de reguliere prijs. Service van 0,0. Hier kom ik nooit weer!! In de sale waren alle nog alle maten van deze aanwezig en te bestellen......
Antwoord van Barefoot & More
Ai, wat vervelend dat je op deze manier net de korting hebt misgelopen! Ik snap helemaal dat je hiervan baalt. Het is echt ontzettend jammer dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de korting, maar helaas kunnen we hierin niks voor je doen. Dat is iets waar we lang over nagedacht hebben en ik zal je uitleggen hoe we tot deze beslissing zijn gekomen. Een actie begint op een bepaald moment en er zijn altijd mensen die nét daarvoor of nét erna iets gekocht hebben voor de volle prijs. Stel dat we deze mensen zouden compenseren, tot hoe ver gaan we dan terug? Compenseren we alleen de mensen die de dag ervoor iets gekocht hebben? Of ook twee dagen ervoor, drie, etc? Op die vraag kunnen we geen goed antwoord geven. Daarnaast zijn er mensen die aan de bel trekken en mensen die niet aan de bel trekken. Het voelt voor ons niet goed om alleen de mensen te compenseren die aan de bel trekken. Om deze twee redenen hebben we ervoor gekozen om geen uitzonderingen te maken wat betreft de start- en einddata van de actie. Nogmaals, ik snap je vraag en ik voel met je mee, maar ik hoop dat je door deze uitleg ons standpunt kunt begrijpen.
25 jul 2023

Trage retourafhandeling

De bestelling kwam op zich netjes aan, maar ik baal van de trage retourafhandeling en terugbetaling.
26 jul 2023
Beste Anja, wat jammer dat je retour-ervaring minder is! In de track&trace van je retourzending zie ik dat deze eergisteren bij ons is aangekomen. Je retourzending zal binnen enkele dagen door ons afgehandeld worden.
29 jul 2023
Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken de verpakking ziet er beter uit dan de sokken en daar betaal je dan ook voor. Heb je wat dikkere tenen dan kom je er mooi niet in(bij mij dus het geval) Kortom hoge prijs voor deze sokken niet waard.
3 aug 2023
Wat vervelend om te horen dat de sokken die je hebt besteld niet goed passen! De teensokken in ons assortiment worden gemaakt voor 'gemiddelde' voeten. De sokken van Knitido hebben in verhouding wat langere teenvakjes en de sokken van Injini wat bredere. Het materiaal rekt natuurlijk wat mee, maar helaas is gebleken dat dat voor jou niet voldoende was. Dat spijt me! Ik zie dat dit je eerste aankoop bij ons is geweest en ik weet niet of je eerder al teensokken hebt gehad? Zo'n eerste keer is altijd een kwestie van passen en proberen hoe een model sokken of schoenen bij je zit. Het is jammer dat de sokken van Injinji geen match met je waren. Mochten we je kunnen helpen bij een volgende bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
29 aug 2023
De schoenen vielen kleiner dan de maattabel aangaf. Ik heb een nieuw paar besteld en de oude terug gestuurd. Wat jammer is dat de retour kosten voor de klant zijn. een beetje meer service zou op zijn plaats zijn.
20 aug 2023
Na bestelling werd deze gelijk geannuleerd. Geen duidelijke reden. Werden 3 opties aangegeven.
21 aug 2023
Wat vervelend dat je bestelling werd geannuleerd en niet duidelijk voor je is waarom! Ik zie dat je de bestelling met Klarna hebt willen betalen. Klarna voert op de achtergrond een aantal checks uit en als alles oké is, wordt je betaling geaccepteerd. In jouw geval is de betaling niet geaccepteerd en daardoor automatisch geannuleerd. Wij hebben ivm privacy geen inzicht in de reden daarvan, daarover kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna (020-8082852). Ik hoop dat deze informatie je helpt en dat nu duidelijk is waarom je bestelling is geannuleerd. Mocht je in de toekomst ergens vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zijn op allerlei manieren bereikbaar (bellen, mailen, whatsapp, Faecbook) en helpen je graag!
5 aug 2023
I received the wrong product and they don't reply anymore to give me a solution
24 nov 2023
Je n’ai pas reçu mon colis, qui a pourtant été notifié comme livré !!
24 nov 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt! We zijn hierover inmiddels met je in contact. Je pakket was naar ons teruggestuurd, omdat het adres niet helemaal klopte. We hebben je bestelling meteen opnieuw naar je opgestuurd, hopelijk ontvang je deze snel!
12 okt 2023

Geen nieuwe schoenen maar gedragen schoenen ontvangem

Geen nieuwe schoenen, maar gedragen schoenen ontvangem
13 okt 2023
O hè, wat vervelend dat je gedragen schoenen hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit gaan we zo snel mogelijk met je oplossen. We zijn hierover inmiddels in contact met je.