Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.877 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

19 apr 2024

Niet klantvriendelijk

Er is wat schoenen betreft niet veel concurrentie dus het moet maar. Bellen is geen goed idee Appen helaas ook niet Al een aantal keren de verkeerde maat besteld . De tabel die bij de schoenen staat klopt niet vaak. Ik ben dus maar 150 kilometer opgereden. Het is er bijna altijd druk dus trek veel tijd uit. Parkeergarage is duur maar wel vlak bij. Kwaliteit van de schoenen is niet in verhouding met de prijs. Ik heb sandalen besteld zonder de maattabellen te volgen . Goed gegokt gelukkig
22 apr 2024
Ai, jij hebt volgens mij erg veel pech gehad! Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. We meten alle schoenen op onze website zelf op om je zo goed mogelijk te helpen bij het kiezen van de juiste maat. Het is wel belangrijk om goed de instructies te volgen bij het opmeten van je voetlengte en goed na te gaan hoeveel extra ruimte je moet nemen. Natuurlijk maken wij ook wel eens een foutje. Als je denkt dat de maattabel bij een bepaald product niet klopt, laat het dan alsjeblieft weten. Dan kunnen we dit aanpassen op onze website. Wat onze winkel betreft, hebben we goed nieuws: we zijn recent verhuisd naar een veel groter pand, met plek voor meer schoenen en voldoende ruimte voor iedereen om rustig te passen. Wij staan achter alle producten in ons assortiment. Mocht je een klacht hebben over een bepaald product, dan horen we dat graag.
Vervelend dat een besteld paar sokken niet op voorraad blijkt te zijn en zonder overleg niet geleverd wordt.
RV
richard v.
lelystad
18 apr 2024
Je voelt alles door die dunne zolen, een slechte aankoop...
19 apr 2024
O nee, wat jammer om te horen dat je de zolen van de Merrell Wrapt niet zo fijn vond! We gaan contact met je opnemen en kijken wat we voor je kunnen doen.
7 apr 2024
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer, maar 2 sterren. :-( In ons systeem zie ik niet terug dat je aan de bel getrokken hebt bij onze klantenservice. Is er misschien iets mis gegaan met je bestelling of met de bezorging van je pakket? We horen graag wat er aan de hand is, want dan kunnen we je helpen om het op te lossen. 🙂 We gaan contact met je opnemen!
19 mrt 2024

Schoenen besteld verkeerde aangekomen

Schoenen besteld, verkeerde schoenen aangekomen. Kreeg alleen een sorry. Vind ik wel jammer. Moet zelf weer terug naar een PostNL punt om deze retour te sturen. Wel is schoenen opnieuw verstuurd maar postNL gaat niet bij de buren langs nu moet ik nog langer wachten voor mijn pakketje. Het pakketje moet nu opgehaald worden bij een PostNL punt maar wanneer is niet duidelijk.
Antwoord van Barefoot & More
O nee, wat ontzettend vervelend dat je niet de goede schoenen hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega, dat je een gratis retourlabel voor de onjuiste schoenen hebt gekregen en dat de goede schoenen naar je zijn opgestuurd. We doen ons uiterste best om dit soort dingen te voorkomen, maar we zijn ook mensen die af en toe een foutje maken. Ik snap dat het heel vervelend voor je is, maar hoop dat we het goed met je hebben opgelost.
23 mrt 2024
Het gaat om de 2 paar teensokken speciaal voor mijn hallux die ik heb besteld. Zie afbeelding hieronder gearceerd!! De maat is goed alleen de boord is veel te losjes en zakt af en daarom blijft de hak ook niet op z’n plaats zitten. Wat kan ik hier aan doen?? Zo heb ik er eigenlijk niets aan en de sokken zijn ook nog eens vrij prijzig!!
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de sokken die je hebt gekocht! Onze klantenservice helpt je graag met dit soort vragen. We gaan hierover contact met je opnemen!
Ik heb 25 maart een retour op laten halen door DHL, maar nog steeds geen bevestiging van de retour gekregen. Ook heb ik eerder meerdere keren een gevraagd gesteld via de mail, maar daar nooit antwoord op gekregen.
Antwoord van Barefoot & More
Wat vervelend dat je nog geen bevestiging van je retourzending hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordt. In ons systeem zie ik eerdere mails van je terug, maar we hebben contact met je opgenomen en gaan het met je oplossen.
23 mrt 2024
Heel erg jammer dat de breedte niet overeen komt met het gemiddelde. Hierdoor heb ik nu te smalle schoenen en moet ik verzendkosten betalen om ze te retourneren. Ruilen durf ik hierdoor niet.
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer dat de schoenen die je had besteld te smal blijken te zijn! De termen ‘smal’, ’gemiddeld’, en ‘breed’ gebruiken we om aan te geven hoe de schoen qua breedte valt in vergelijking met andere barefootschoenen. Of schoenen breed genoeg voor je zijn hangt niet alleen af van de breedte, maar ook van het volume van je voeten. Misschien dat dat een rol heeft gespeeld? Ik snap dat je door deze ervaring terughoudend bent met het doen van een nieuwe bestelling, maar ook voor jou is er vast een mooi paar dat je goed zit! We gaan contact met je opnemen, want we willen hierin graag met je meedenken.
De kwaliteit is ok, maar krijg de schoenen met veel moeite aan. Is daar geen oplossing voor te vinden? Met een rits of zo? Bijna niet te doen. Stond op het punt ze terug te sturen. Hopelijk rekt de stof iets uit door gebruik.
Antwoord van Barefoot & More
Wat vervelend om te horen dat je de schoenen die je hebt besteld niet goed aan kunt krijgen! Ik zie dat je de Trail Glove 7 Gore Tex van Merrell hebt besteld. Dat is een schoen met een sokachtige instap die vrij smal is. De schoenen zijn daarom minder geschikt voor mensen met een wat hogere wreef of bredere voeten. Omdat het bovenwerk gemaakt is van een kunststof materiaal en een waterproof membraan heeft, verwacht ik niet dat het materiaal nog uit zal wijden. Mocht je nu veel moeite moeten doen om in de schoenen te komen, dan vermoed ik dat dit model geen 100% match voor je is. Ik heb contact met je opgenomen om de mogelijkheden te bespreken en je nog wat meer informatie te geven.
KB
Kim B.
Arnhem

Schoenen besteld, betaald en bleken niet op voorraad.

Schoenen besteld en betaald. Dag later mail ontvangen dat ze niet op voorraad zijn. Geld terug gevraagd. Daarvoor al 2x in de winkel geweest waar ik zo'n 10 min heb rondgelopen maar niemand kwam helpen. Was het druk toen? Nee, zeker niet. Dacht de laatste kans door online te bestellen maar ook dat gaat mis. Helaas. Zo ontzettend slordig.
Antwoord van Barefoot & More
Ai, je hebt wel pech gehad zeg! Sommige mensen willen graag rustig rondkijken in onze winkel, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je wordt begroet en er wordt gevraagd of je misschien hulp nodig hebt. Mijn oprechte excuses dat dat niet is gebeurd! Daarna waren de schoenen die je online bestelde niet op voorraad. Ik kan me voorstellen dat dat een domper voor je was. Geloof me, het komt slechts een hele enkele keer voor. Ik vind het super vervelend dat je zowel in onze winkel als bij een online bestelling geen goede ervaring hebt gehad en daarom hebben we contact met je opgenomen. We hebben een goede service hoog in het vaandel staan en willen dit graag met je oplossen.

Schoenen van matige kwaliteit.

Werkelijk waardeloze schoenen, super slechte pasvorm en superdunne zolen. Dramatisch, nooit kopen!
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de schoenen die je had besteld niet echt een match voor je blijken te zijn! Ik ben benieuwd wat er precies gebeurd is en of je bijvoorbeeld wist dat je barefootschoenen (met een hele andere pasvorm en een dunnere zool dan reguliere schoenen) besteld had? We hebben contact met je opgenomen om je ervaring eens wat uitgebreider te bespreken. Misschien hebben wij dingen niet duidelijk genoeg op onze website vermeld? We horen graag je feedback! Dan kunnen we dit intern oppakken.
ZR
Z. R.
Rotterdam
27 okt 2023

significant issues in the description of the products

I'm disappointed by the lack of attention to detail on the website. While there are great products, there are also significant issues. For instance, I ordered shoes with insoles in the picture, but they arrived without them. When I inquired, I was told that these models never included insoles. It seems they updated photos with insoles for newer models but didn't clarify this. In another order, they sent me a model that does not correspond with the photos. Product measurements were also inaccurate, leading to an exchange request. Additionally, the company doesn't cover return shipping, even when the mistake is theirs. I hope the website can address these problems for a better shopping experience.
Antwoord van Barefoot & More
Hi! I'm sorry to hear you're not 100% satisfied with your shopping experience! We have already been in contact with you about the first issue. You ordered an older version of the Be Lenka Trailwalkers, which doesn't come with a loose insole. Only the 2.0 version does. When we received your message, we immediately checked our website if the information there was correct, because we want to provide 100% accurate information. The information there was correct, but I can imagine it's confusing with all the models we have. For the Xero Denver Men Brown you are absolutely right: the photo on our website is not the correct one. I don't see any correspondence about this issue, but we will provide you with a free shipping label, because this is our fault. Last thing you point out is the inner length of the shoes. We measure the inside length with a tool called 'meetmaatje'. The insoles are always a bit longer, because they run up to the front and the bakc of the shoes. I hope this information helps! We will contact you about the free ruturn shipment today. I hope we can solve the issues with you and leave you a little less disappointed. :-)
9 nov 2023
Verkoopster had blijkbaar geen zin in telefonische verkoop. Waschbär schoenen had ze nooit van gehoord. Dus ik heb maar op het gevoel besteld. Gelukkig ging het bestellen goed. Na een week iedere dag ongeveer twee uurtjes per dag erop gelopen te hebben begint het profiel al te vervagen. Ik loop het liefst op blote voeten dus ik heb voor een dunne zool gekozen. Had ik misschien beter niet kunnen doen. De waschbär schoenen heb ik al een jaar en die zijn nog prima. Enige nadeel van waschbär is dat ze niet helemaal plat zijn dus ben ik verder gaan zoeken. Helaas ben ik nu ook veel geld kwijt ik schat dat ik over twee maanden helemaal door de zool ben. Toch maar weer verder zoeken.
10 nov 2023
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid werd geholpen aan de telefoon! Dat is natuurlijk niet wat we willen. We willen juist iedereen die vragen heeft (of dat nou telefonisch is, in onze winkel of online) helpen met de beste service. Over de slijtage van de zolen gaan we contact met je opnemen, want ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt van de snelheid ervan.
4 jun 2023

De klant is….. wachtend

Ik kan begrijpen dat retourkosten voor eigen rekening zijn wanneer je niet bereid bent om een ander product te kopen echter ik wacht al enige dagen op advies welke schoenen ik met mijn brede voet kan kopen ipv de schoenen die ik had gekocht. Zeer teleurstellend dat je bereid bent zoveel geld uit te geven en je zo behandeld wordt. De klant is helaas geen koning(in) maar wachtend.😢
5 jun 2023
Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gekregen op je vraag! We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar het is momenteel razend druk en we komen handen tekort op de klantenservice. Daarom kan het 2-3 werkdagen duren voordat je reactie krijgt. Als je brede voeten hebt, zou je eens kunnen kijken naar schoenen van de merken Bel Lenka Barebarics, Freet of Aylla. Deze vallen wat breder dan de andere merken in ons assortiment. Wanneer heb je je bericht precies verstuurd? Ik kan hier op je naam en e-mailadres geen bericht terugvinden. Zou je misschien nog eens per mail (info@barefootandmore.nl) of whatsapp (026 737 04 45) contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we je aan de hand van je persoonlijke situatie en wensen misschien een aantal concrete suggesties doen.
2 nov 2023
ik ben eigenlijk zeer erg ontgoocheld - mijn voeten hebben steun nodig en die binnenzool is gewoon plat ! heb er nu een half zooltje ingelegd maar het comfort is er nog niet - nu begrijp ik jullie merknaam "barefoot" misschien kunnen jullie dat duidelijk maken naar de consument toe - de design en materialen zijn voor de rest prima maar comfort is mijn voorwaarde
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je nieuwe schoenen niet helemaal aan je verwachtingen voldoen! Alle schoenen in ons assortiment zijn barefootschoenen. Dat wil zeggen dat ze een brede toebox hebben, waardoor je tenen alle ruimte krijgen om te bewegen. Daarnaast hebben ze een dunnere, flexibele zool die je voeten niet beperkt in hun bewegingen. De schoenen bieden geen actieve ondersteuning onder de de voetboog en hebben geen hielverhoging. Van nature hebben je voeten geen ondersteuning nodig, maar na tientallen jaren reguliere schoenen dragen kan het best even wennen zijn. We adviseren daarom om het gebruik langzaam op te bouwen. Mocht je daarover vragen hebben, kijk dan eens bij de Veelgestelde Vragen op onze website of neem contact op met onze klantenservice. Ik hoop dat je nieuwe schoenen je uiteindelijk goed gaan bevallen!
18 jul 2023

zooltjes Vivobarefoot maat 41 passen niet in vivo schoenen maat 41

De zooltjes van Vivobarefoot maat 41 zijn veel te groot voor in schoenen van Vivobarefoot maat 41. Op de website van Barefoot & more staat nergens dat je de zooltjes een maat kleiner moet kopen dan de schoen of dat deze altijd bijgeknipt dienen te worden. Voor in sommige schoenen van Vivobarefoot maat 41 zijn de zooltjes te lang & te breed
15 jun 2023

Product toch niet op voorraad

Product besteld dat op voorraad was volgens de website. Ruim een dag na de bestelling kreeg ik een mail dat het product toch niet op voorraad bleek. Als ik dat had geweten had ik niet besteld. Vervolgens moet je dan achter je geld aan. Vervelend en onnodig. Verbeterpunt is dus de voorraadinformatie actueel maken.
De schoenen waren niet zo breed als ik gehoopt had. De retourzending was niet door mij te volgen omdat Barefoot alleen hun emailadres aan DHL had gegeven en De terugbetaling zou een week langer kunnen duren. Ik vind het geen klantvriendelijk bedrijf.
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer dat de schoenen niet zo breed waren als dat je gehoopt had! Of schoenen in de breedte bij je passen hangt niet alleen af van de breedte, maar ook van het volume en de vorm van de schoenen. Vervelend dat dat bij jou bij beide modellen geen match was! We gaan contact met je opnemen en eens meedenken over een goed alternatief. Dan ben jij hopelijk binnenkort ook helemaal klaar voor het koude weer! Wat de retourzendingen betreft: als het goed is heb je een afleverbewijsje van DHL gekregen. Daar staat een nummer op dat je online kunt volgen. Ik zie dat je retour 2 dagen geleden bij ons is ontvangen. We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken. Normaal gesproken lukt dat binnen een week, maar door de enorme Black Friday drukte kan het momenteel wat langer duren dan je van ons gewend bent, tot maximaal twee weken. Weet dat we super hard ons best doen om alle bestellingen en retouren zo snel mogelijk te verwerken!
26 aug 2023
Door onduidelijkheid op website verkeerde maat besteld. Helaas dus kosten voor retourneren en extra tijd kwijt. Dan is het voor mij klaar en bestel er niet weer.
28 aug 2023
Jammer dat het niet helemaal goed gegaan is met het kiezen van de maat! We hebben hier al mailcontact over gehad. Als je schoenen opzoekt, selecteert het systeem automatisch de kleinst beschikbare maat, ook al filter je op een andere maat. Dit moet je zelf aanpassen. Vervelend dat het in jouw geval niet goed is gegaan! We hebben besproken dat de schoenen retour komen en dan krijg je je aankoopbedrag terug.

I would not suggest

They look huge The shoe tongue is uncomfortable probably to long I got already a small bruise on the instep of the foot
Antwoord van Barefoot & More
I'm sorry to hear you're not happy with your new shoes! Every brand in our collection has its own fit and the Barebarics clearly are not a match made in heaven with you ;-). That can happen and this is why we have several brands you can try. I'll ask one of our customer service reps to contact you and maybe assist with a new purchase.