Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.877 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

Voetmaat tabel in cm dat zou fijn zijn.prijs 24.95€ en bij 25€ gratis verzendkosten……dat kan ook anders vind ik dus. Verder alles oké snelle verzending en netjes verpakt. Groet Irma
De shop is top, maar de verzending via PostNL rampzalig. Ons pakket stond buiten in de regen, dus alles doorweekt, zoiets kan je niet meer cadeau geven.
22 apr 2024

Voorraad en retouren verwerken kan beter

Voorraad is vaak dunnetjes waardoor maten snel zijn uitverkocht, het proces van retourneren duurt heel lang terwijl de website impliceert dat ze met een paar dagen het geregeld hebben. De hoeveelheid modellen is heel fijn. Zo zit er altijd iets bij voor jou als mens en voor jouw voet.

Shipped and received fast but shoes look worn

Shipped and received fast but shoes came very wrinkled, so they were clearly worn in/ tried on often. Very disappointing for ordering brand new shoes for 110eur.
Antwoord van Barefoot & More
I'm very sorry to hear that you're not that happy with the shoes you received! It's definitely possible that your shoes have been tried on in our store. Leather naturally creases when bent, even during fitting, which is a normal occurrence and can't be avoided. On the other hand, we of course want you to be happy with your order! That's why we have contacted you to see how we can solve this situation.
Er werd vriendelijk en snel gereageerd. Niks mis mee! Maar ik vind ruim 6 euro voor retourneren niet meer van deze tijd. Het pakketje wordt vanavond opgehaald door DHL voor ruim 6 euro terwijl ik het gratis mee had kunnen geven met Picnic (deze haal gratis pakketjes van DHL). Voor mij dus geen nieuwe bestelling meer. Stel de maat is weer niet oke, dan ben ik 13 euro kwijt en nog geen schoenen.
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend jammer dat de schoenen die je had besteld niet goed bij je pasten! We snappen heel goed dat je baalt van de retourkosten, want nu moet je betalen voor de retourzending en heb je nog steeds geen fijn passende schoenen. Helaas zijn we op dit moment (nog ;-)) niet zo groot dat we alle retourkosten voor onze rekening kunnen nemen. Daarnaast willen we onze klanten stimuleren om een weloverwogen keuze te maken. We staan daarin niet alleen. Steeds meer grote webshops (her)introduceren kosten voor retourzendingen. Soms in de vorm van een vast bedrag per geretourneerd artikel, soms in de vorm van retourkosten. Wat je in jouw geval kunt doen, is een maat groter of kleiner bestellen via onze website. De schoenen die niet goed passen kun je nog even in huis houden. Mocht ook de andere maat niet passen, dan kun je de bestellingen in één pakket naar ons terugsturen. Op die manier kun je een keer retourkosten besparen. Het is daarbij niet verplicht om je bestelling te retourneren via een retourlabel uit ons retourportaal. Je kunt het ook op eigen gelegenheid naar ons toesturen of langsbrengen in onze winkel als dat goedkoper voor je is. Dat staat je helemaal vrij. Kortom: we snappen dat van de situatie baalt, maar hopelijk heb je iets aan de tips in deze reactie.
21 jan 2024
De producten zijn natuurlijk goed. Ook snel besteld& geleverd. Maar wat me al eerder is opgevallen is dat ik mij in de winkel een beetje ‘verloren’ voel. Personeel komt niet heel vrolijk gedag zeggen of vragen of ze je ergens mee kunnen helpen. Toen ik hulp vroeg en kreeg kon ik er niet zoveel mee …
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer om te horen dat je je een beetje verloren voelde tijdens je bezoek aan onze winkel! Dat is natuurlijk niet wat we willen. In principe begroeten mijn collega's in de winkel iedereen die binnenkomt en ze helpen je graag met de vragen die je hebt, maar in jouw geval is dat zo te horen niet helemaal uit de verf gekomen. Mijn oprechte excuses daarvoor! We hebben inmiddels contact met je opgenomen om je ervaring verder te bespreken en eventuele losse eindjes op te lossen.
14 jul 2023

Plus plus, but also minus

The plus : The selection of shoes sold in this shop is really good. There is definitely a great choice of high quality products. The shipping is fast. The shop seems also really nice on the pictures even though I've never been there, I buy on line, as I live far away. The minus : Barefoots shoes need to be chosen in the exact right size, even more than regular shoes. The size guide provided is really good to help us making the right choice. But in my case, I took one size too big (size guide was not yet available for this item so I had to guess). I had to return them and buy a smaller size. Fair enough but I really regret that I had to pay the shipping for this basic operation. About 6 euros. A few shoe shops accept the retour for free, and some shoe shops accept the retour for free if you take another product (exchange), which I find fair enough. But here, nieks ! It's a pitty, I would have added a few stars for this detail only.
de vorm van de schoen, de neus staat een beetje vreemd gericht naar binnen. als ik op oneffen grond loop(heuvels in het bos)voelt dat niet lekker omdat het zo scheef zakt, dit had ik veel minder met de barefoot zomerschoenen, die zaten meer als een sok om mijn voet heen het profiel van de zool is dusdanig dat die zeer vies wordt en bijna niet is schoon te maken, beter wat mij betreft een gladdere zool zonder inkepingen Toch is het de enige soort schoen waarop ik een lange wandeling kan maken zonder nare gevolgen(zoals overbelaste peesplaat of speciale drukplekken) ik ben dus tevreden, maar het kan inderdaad beter
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer om te horen dat de Tiksi Winter niet helemaal naar je wens is! Dit model heeft inderdaad een wat dikkere zool dan de andere modellen van Aylla. Het grovere profiel zorgt ervoor dat je een betere grip hebt, ook in modder of sneeuw. Bij schoenen met een vlakkere zool met minder profiel zal er inderdaad minder zand of modder tussen blijven zitten. Meestal is het met een iets hardere borstel echter goed weg te poetsen. Je geeft aan dat de neus van de schoenen wat naar binnen gericht is en dat je iets scheef zakt in de schoenen. Misschien past dit model niet helemaal goed bij de vorm van je voeten. Heb je wel eens barefootschoenen van een ander merk geprobeerd? Mocht je weer eens op zoek zijn naar een nieuw paar, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meedenken over een model dat beter bij je voeten past, zodat je ons de volgende keer hopelijk van vijf sterren kunt voorzien!

Teensokken waar de maat duidelijk niet overeenkomt

Teensokken gekocht die duidelijk niet overeenkomen met de beschreven maat. Met een gemiddelde voetmaat 42 mag je verwachten dat maat 40.5-44 voldoet. Helaas is dat mijn probleem volgens Barefoot & More en krijg ik een hele beschrijving van hoe voeten verschillen zonder dat er zelfkritisch iets gedaan wordt met mij feedback. 2 paar teensokken voor bijna 40 euro waar ik niets aan zal hebben. Jammer want verder is het een sympathieke winkel waar ik al 6 paar dure maar goede schoenen bij heb gekocht. Maar loyaliteit welke ik hoog heb staan komt ook voort uit ervaringen als deze.

Jullie bereikbaarheid kan beter

Jullie bereikbaarheid kan beter. Zo heb ik jullie proberen te bereiken tijdens de actie van blackfriday maar kreeg pas contact toen de actie was afgelopen, zo liep ik de korting mis. Ook jullie retourneringsproces kan beter. Het zou helpen als er op de site een link staat hoe je kan retourneren, nu moet je de flyer zoeken die bij je aankoop zit. Niet handig.
16 jun 2023

Teleurstelling

Helaas viel één paar schoenen te klein uit (zelfde merk, zelfde maat vreemd genoeg). Bij volgende dag poging tot ruilen in de winkel eerst naar huis gestuurd (“misschien verkopen op marktplaats “), volgende dag tweede poging en nu 30% extra betaald voor andere maat. Beetje sneu wel. Had betere service verwacht als vaste klant 😬
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer dat je nieuwe schoenen te klein bleken te zijn! Fabrikanten voeren soms kleine veranderingen door in hun modellen, waardoor de maatvoering kan veranderen. Ik snap dat je er ontzettend van baalt, maar wij kunnen schoenen alleen terugnemen als ze nog in nieuwstaat zijn. We willen er namelijk graag weer iemand anders blij mee maken en dat kan alleen als de schoenen als nieuw zijn (alleen binnen gepast). Dit kun je ook terugvinden in onze voorwaarden. Mocht je aanvullende vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
28 aug 2023
De verkoopster was ontzettend aardig, heel erg betrokken en niets was haar teveel. Wat ik echter mis is kennis over voeten en de voetentraining. Jullie geven de schijn van kennis omdat jullie de informatie van Voetentraining verkopen, dan verwacht ik dat er ook bij de verkopers daar gedegen kennis over is.
28 aug 2023
Wat vervelend om te horen dat niet al je vragen beantwoord konden worden tijdens je winkelbezoek! Onze winkelmedewerkers hebben wel degelijk kennis over voeten, voetklachten en welke barefootschoenen daarbij kunnen passen, maar we zijn geen medisch professionals. Bij specifieke vragen over voetklachten zullen we daarom altijd doorverwijzen naar bijvoorbeeld Voetentraining of een erkende voetentrainer. We zijn benieuwd welke kennis je precies gemist hebt en daarom hebben we via de mail contact met je opgenomen. Hopelijk kunnen we je via die weg alsnog verder helpen of doorverwijzen.
11 jul 2023
Het helpen in de winkel was chaotisch. De medewerkers gingen vd ene klant naar de andere waardoor ik zonder barefoot schoenen de deur uit ging. Na 50 km rijden was dat wel teleurstellend. Fitting afspraken inplannen zou misschien een goed idee zijn. De online klantenservice was erg goed
20 sep 2023
De schoenen bleken echt veel te groot terwijl ik heel goed had gemeten volgens de uitleg zoals barefoot het gaf... jammer, daarna werd ons pakket niet opgehaald op het afgesproken moment, zat ik voor niets 4 uur te wachten... daarna werd het wel prima afgehandeld!
19 jul 2023
Wollen sokken met tenen maat 36- 40 gekocht. Tenen veel te strak en ik heb maat 39 en smalle pootjes.... Ook lijkt er niet veel wol in te zitten, terwijl dat ruim 70 % zou moeten zijn. Ze voelen zweterig aan
Ik heb een bovenbeenprothese en kan enkel op de foto’s niet opmaken of de schoenen gaan meevallen. Zowel om te kopen als het retourneren moet ik betalen, dat maakt de schoenen veel te duur.
Antwoord van Barefoot & More
Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is om in jouw situatie fijne schoenen te vinden, zeker online. We zijn benieuwd wat je precies mist op de foto's of wat je duidelijker in beeld zou willen hebben, zodat je beter in kunt schatten of de schoenen bij je zouden kunnen passen. Daarover gaan we contact met je opnemen. Een eerste keer barefootschoenen kopen kan best lastig zijn, zeker online en jouw situatie maakt het extra complex. Elk merk heeft weer zijn eigen pasvorm en het blijft een kwestie van passen en voelen welke merk/model goed bij je zit. Een bezoek aan onze winkel in Arnhem kan daarbij helpen. je kunt dan van verschillende merken wat passen en voelen wat wel/niet bij je past. Na zo'n winkelbezoek is het een volgende keer vaak makkelijker om een online order te plaatsen, omdat je weet welke merken wel en welke niet zo goed bij je passen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan kunnen we je van de modellen waarin je geïnteresseerd bent wat aanvullende foto's toesturen, zodat je misschien beter in kunt schatten of ze je zouden kunnen passen. Weet in ieder geval dat we je graag willen helpen een fijn paar barefootschoenen te vinden. Je kunt daarover altijd contact met ons opnemen via mail (info@barefootandmore.nl), telefonisch (026 737 04 45) of door een whats-app bericht sturen (ook naar 026 737 04 45). We helpen je graag!
25 jul 2023

Wel wat minpunten

De site is niet handig en bezorgkosten betalen vind ik minpunt als je voor veel geld schoenen koop. Ook de prijs kwaliteit laat te wensen over
26 jul 2023
Beste Ineke, wat jammer dat je minpunten ervaart! We zijn heel benieuwd wat je niet handig vindt aan onze site. Als je tips of wensen hebt, dan horen we dat graag! Je kunt altijd onze klantenservice contacten met je aanbevelingen. We staan 100% achter onze producten en kwaliteit. Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat er iets mis is of stuk gaat. Ook daarover kun je altijd contact opnemen en dan zullen we je zo goed mogelijk helpen. Je opmerking over bezorgkosten begrijp ik eerlijk gezegd niet. Binnen Nederland nemen wij bij bestellingen vanaf € 25 de bezorgkosten voor onze rekening. Ik zie een aantal bestellingen van je en er zijn nog nooit bezorgkosten in rekening gebracht.
15 nov 2023

retourneren=duur

service was goed, retourneren hele duur en het is moeilijk om direct de juiste vorm en maat te hebben dus dat is niet zo handig+ hoge drempel
17 nov 2023
Bedankt voor je review! Wij nemen de verzendkosten van pakketten vanaf EUR 25 voor onze rekening, maar retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. De bezorger wil er immers ook voor betaald krijgen. ;-) Je kunt een online bestelling ook terug komen brengen in onze winkel, dat is gratis, of op eigen gelegenheid naar ons terugsturen als je daarvoor een goedkopere manier weet. Mocht je het fijn vinden als we eens meedenken over de pasvorm en de juiste maat, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we samen de kans op een retourzending zo klein mogelijk maken!