jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Kwaliteit is me wat waard

Het kost wat meer, maar dan kun je ook rekenen op goede kwaliteit. De website is soms wat onduidelijk.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
De snelle en goede levering
Antwoord van jeanscentre.nl
snelle levering en goede service
Antwoord van jeanscentre.nl
Prettig en makkelijk te bestellen
omdat ik wel vaak slaag
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Goed shirt snelle bezorging
MV
M v.
Buren gld
Antwoord van jeanscentre.nl
Snelle bezorging, juiste product en prima prijs.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Antwoord van jeanscentre.nl
Snelle levering, goede broeken, goede prijskwaliteit verhouding
Altijd goed 👍
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Snel, zeer goede kwaliteit en altijd mijn maat erbij
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd en dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness