jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Nog niks ontvangen. Ik heb extra betaald om donderdagavond mijn bestelling te ontvangen, maar helemaal niks. Toen werd het op vrijdagavond gezet. Weer de hele avond gewacht, weer niks. Lees ik: we hebben elkaar gemist. Retour sorteercentrum. Als ik extra betaal voor een service, wil ik ook die service. Wellicht is dit bedrijf (DHL) goedkoper, maar dus ook slechter. Jammer dat JC daar gebruik van maakt. Dit was dus de laatste keer dat ik bij JC heb besteld. Ik wil niks meer bestellen bij bedrijven die gebruik maken van DHL, want het is altijd wat. Ik heb er dan ook geen fiducie in dat het nog geleverd gaat worden.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review en feedback. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Moet feedback geven over een bestelling die ik nog niet eens binnen heb! Heb nog geen mail ontvangen dat ik mijn bestelling kan ophalen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Wel besteld en betaald maar de levering via DHL ging fout en niemand neemt verantwoordelijkheid. €89 betaald en niets ontvangen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wij zien dat je hier bij ons geen melding van hebt gemaakt. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Cente
Geen pakket gezien en een mail gekregen dat de retourzendig verwerkt is.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Je doet een bestelling en dan blijkt de helft niet voorradig te zijn en moet je er langer op wachten. Dit moeten ze van te voren aangeven. De levertijd van de producten die wel voorradig zijn is ook te lang ik wacht al 3 werkdagen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review. Mocht je her een vraag over hebben dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
10 mrt 2024
nouw ik bestel en dan heb ik de bestelling binnen en dan krijg ik de kortingsbon en dat vind ik niet netjes of 2 tot 3 weken na dat de bestelling binnen is krijg je ook een kortingsbon in de brievenbus.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Na lang wachten en zelf bellen eindelijk gehoord dat mijn bestelling bij de winkel op de Koperwiek ligt. Dit na bericht dat er altijd een email volgt als pakket in de winkel is. Slecht dit!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je een e-mail sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
LV
Lies V.
Lelystad

Wil wat bestellen maar kan niet betalen…

Wil wat bestellen maar kan niet betalen wordt er steeds uit gegooid hele slechte service Als je een mail stuurt met die klacht krijg je geen eens antwoord.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Wat vervelend dat het niet lukt om te bestellen. Had je een e-mail gestuurd naar: klantenservice@jeanscentre.nl? Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
30 mrt 2024
We hebben op woensdag 27 maart besteld en tot nu 30 maart nog geen antwoord ontvangen om de bestelling af te halen. Dus positief beoordelen wordt moeilijk.
Duurder geworden, normaal 2 voor 100 euro, prima, en nu 10 euro duurder. Jammer was net de kracht van jeans
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre

Alarm tag nog aan de broeken

Bestelling net ontvangen met twee broeken waaraan er bij alle twee de exemplaren nog een alarm zit.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Wat jammer om te vernemen dat het zo is geleverd. Uiteraard willen wij het voor je oplossen en daarom willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Ik kreeg voor de 2e keer een verkeerde bestelling, de bestelling van iemand anders.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
23 mrt 2024
na bestelling te hebben doorgegeven en betaald al 2 dgn niets meer gehoord
Antwoord van jeanscentre.nl
Bestelling is nog niet binnen en krijg nu al een feedback formulier!!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Deze e-mail wordt automatisch verstuurd zoveel uur na het bestellen. Hier hebben wij geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
17 mrt 2024
Heb nog niks ontvangen
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wij zien dat vrijdag is besteld. Wij zullen je een mail sturen met meer informatie. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness

2 dezelfde jurkjes bestel maat l maar niet leverbaar

2 dezelfde jurkjes bestel maat l. Bevestigings mail gekregen. Paar dagen later mail dat bestelling iets later zou komen dan gepland. Andere dag mail dat ze niet leverbaar waren doordat voorraad w.s niet klopte en dat het aankoop bedrag wordt terug gestort. Gelijk op site gekeken en weer zelfde jurkje besteld in maat l.Andere dag gebeld met klantenservice, zij vertelde dat het jurkje in alle maten niet meer leverbaar is? Nou, vlgs dhl wordt als het goed is gewoon het jurkje in maat l vanavond geleverd???? Inmiddels ook bij een andere leverancier het zelfde jurkje maat l besteld en deze in vanmiddag al geleverd. Lijkt toch iets te groot. Dus vandaag opnieuw op site van jc gekeken en 2x maat m besteld. Ook werd gewoon bebestingsmail ontvangen, dus ben benieuwd of deze geleverd gaan worden? Apart verhaal! Nu hopen dat mijn geld snel wordt teruggestort.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wat jammer om te vernemen dat het op deze manier is gelopen. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
HV
Henk v.
Dieren

Leuke aanbieding met korting maar toch niet

Leuke aanbieding met korting. Dan krijg je een bericht dat de bestelling is geannuleerd omdat er een voorraad verschil is en de broek niet meer leverbaar is in de gevraagde maat. Kijk ik in de webwinkel is de broek er nog wel in de juiste maat maar €60 duurder (3x de actie prijs). Na contact krijg ik extra korting maar de broek is dan nog steeds €50 duurder
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Mijn bestelling is geannuleerd door Jeans Centre, en daar baal ik van want het was een mooie deal. Betaald en al, en vervolgens wordt deze deal eenzijdig opgezegd en krijg ik wel 10% korting op een volgende aankoop. Sorry maar ik vind dit echt een slechte move van Jeans Centre. Biedt dan eenzelfde broek aan voor hetzelfde geld, maar hier heb ik niets aan.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Voor de 2e achtereenvolgende keer krijg ik een berichtje dat mijn bestelling niet geleverd kan worden. Het getuigt niet bepaald van enige intelligentie om spullen aan te bieden, die niet aanwezig zijn. Na jarenlang klant te zijn geweest, ben ik nu wel klaar met deze "winkel".
10 feb 2024

Broek in de aanbieding, NIET LEVERBAAR

Ik bestelde een broek in de aanbieding. Had er tevens 20% extra korting op. Na 1 dag kreeg ik het bericht dat het niet leverbaar was en kreeg ik ter compensatie een kortingscoupon van 10% op een volgende bestelling. Hahahahaha. Hoe gaat het?
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness