jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

2 dezelfde jurkjes bestel maat l maar niet leverbaar

2 dezelfde jurkjes bestel maat l. Bevestigings mail gekregen. Paar dagen later mail dat bestelling iets later zou komen dan gepland. Andere dag mail dat ze niet leverbaar waren doordat voorraad w.s niet klopte en dat het aankoop bedrag wordt terug gestort. Gelijk op site gekeken en weer zelfde jurkje besteld in maat l.Andere dag gebeld met klantenservice, zij vertelde dat het jurkje in alle maten niet meer leverbaar is? Nou, vlgs dhl wordt als het goed is gewoon het jurkje in maat l vanavond geleverd???? Inmiddels ook bij een andere leverancier het zelfde jurkje maat l besteld en deze in vanmiddag al geleverd. Lijkt toch iets te groot. Dus vandaag opnieuw op site van jc gekeken en 2x maat m besteld. Ook werd gewoon bebestingsmail ontvangen, dus ben benieuwd of deze geleverd gaan worden? Apart verhaal! Nu hopen dat mijn geld snel wordt teruggestort.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wat jammer om te vernemen dat het op deze manier is gelopen. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Voor de 2e achtereenvolgende keer krijg ik een berichtje dat mijn bestelling niet geleverd kan worden. Het getuigt niet bepaald van enige intelligentie om spullen aan te bieden, die niet aanwezig zijn. Na jarenlang klant te zijn geweest, ben ik nu wel klaar met deze "winkel".
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 mrt 2024
nouw ik bestel en dan heb ik de bestelling binnen en dan krijg ik de kortingsbon en dat vind ik niet netjes of 2 tot 3 weken na dat de bestelling binnen is krijg je ook een kortingsbon in de brievenbus.
Antwoord van jeanscentre.nl
Bestelling nog niet ontvangen omdat er 1 artikel ontbreekt en ze wachten tot dat dat artikel er ook is dan mag je het pas ophalen
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Verkeerde bestelling

Jullie kunnen de juiste bestelling sturen. Ik heb de bestelling van heelniemand anders ontvangen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl zodat we het voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Zondag besteld. Dinsdag nog geen mail over de verzending.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
17 mrt 2024
Heb nog niks ontvangen
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wij zien dat vrijdag is besteld. Wij zullen je een mail sturen met meer informatie. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
HV
Henk v.
Dieren

Leuke aanbieding met korting maar toch niet

Leuke aanbieding met korting. Dan krijg je een bericht dat de bestelling is geannuleerd omdat er een voorraad verschil is en de broek niet meer leverbaar is in de gevraagde maat. Kijk ik in de webwinkel is de broek er nog wel in de juiste maat maar €60 duurder (3x de actie prijs). Na contact krijg ik extra korting maar de broek is dan nog steeds €50 duurder
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Mijn bestelling is geannuleerd door Jeans Centre, en daar baal ik van want het was een mooie deal. Betaald en al, en vervolgens wordt deze deal eenzijdig opgezegd en krijg ik wel 10% korting op een volgende aankoop. Sorry maar ik vind dit echt een slechte move van Jeans Centre. Biedt dan eenzelfde broek aan voor hetzelfde geld, maar hier heb ik niets aan.
10 feb 2024

Broek in de aanbieding, NIET LEVERBAAR

Ik bestelde een broek in de aanbieding. Had er tevens 20% extra korting op. Na 1 dag kreeg ik het bericht dat het niet leverbaar was en kreeg ik ter compensatie een kortingscoupon van 10% op een volgende bestelling. Hahahahaha. Hoe gaat het?
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
3 feb 2024
Trui besteld. Eerst mail met bevestiging. Dag later mail dat ie toch niet op voorraad was. Wel al betaald. Na 4 dagen geld terug. Na 2 dagen reclame over trui. Is weer te bestellen. Nogmaals besteld. Niks meer gehoord. Ik wacht af...
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Mocht je hier vragen over hebben, dan willen wij je vragen om contact met ons op te nemen via: klantenservice@jeanscentre.nl of via: 085 00 13 014 (kan ook via WhatsApp) Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Veel te klein

snelle afhandeling, mooie prijs. Maar maatvoering totaal afwijkend van eerdere aankopen van ditzelfde model. Veel te klein.
Antwoord van jeanscentre.nl
Bestelling is nog niet aangekomen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Bij deze hebben wij je een mail gestuurd over de levering. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
26 aug 2023
28 aug 2023
Goedemiddag, wat jammer dat je deze met alarmlabels hebt ontvangen. Wij zien dat je ook een jeans hebt geretourneerd en zullen je nog even een mail sturen omtrent de alarmlabels. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
7 okt 2023

Slechte ervaring met bestellen

Ik heb een bestelling geplaatst, na 3 dagen nog geen verder nieuws over verzenden ontvangen. Er zou 10% korting gegeven worden bij aanmelden op nieuwsbrief, maar dat lukt niet omdat ik blijkbaar al in het systeem stond. Maar inloggen lukte niet omdat m’n mailadres niet herkend wordt, dus moest een nieuw account aanmaken om te bestellen. Vervolgens wil ik nu kijken wat de status van m’n bestelling is, maar op de site is het zeer lastig om te ontdekken waar je überhaupt in kunt loggen. Ik adviseer u het zelf eens te proberen; doe alsof u een klant bent, ga naar de site en ga op zoek naar uw bestellingen en waar u in moet loggen.
7 okt 2023
Goedemorgen, hartelijk bedankt voor het achterlaten van je review. Wij zullen je een update sturen betreft de bestelling per mail. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
3 sep 2023
Bestelling kon niet geleverd worden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice omdat mijn bestelling niet geleverd kan worden. Ik vind dat ze totaal niet mee hebben gedacht met de klant. Met een voucher van 10 procent kan ik niks, ze hadden mij het product met een andere kleur kunnen leveren. Zelfs het zijn van een vaste klant/ member heeft geen voordelen. Ik ben zo teleurgesteld dat ik mij ga oriënteren op een andere winkel.
5 sep 2023
5 nov 2023
Ik kom al jaren bij jeans centre. Altijd perfect geholpen. Paar weken geleden had ik nieuwe broeken nodig. Ik vertelde wat ik wilde hebben. De mevrouw gaf mij 2 broeken, op dat moment zaten ze goed. Ze heeft het ook van een afstand bekeken, ben ik ook niet gewend, ik werd altijd zo geholpen dat ik de perfecte broek had, de 2e dag dat ik de broek aan had, was die uit gewijd . Het zag niet uit. Er zat zoveel rek in de broek, dat ze mij nu veel te groot zijn. 130 euro in de prullenbak
9 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 aug 2023
Na een mailtje te hebben ontvangen dat mijn bestelling klaarligt in de winkel, haal ik deze op. Blijkt dat de helft geleverd is en de andere helft nog niet. Maar ik krijg niks mee, want ik moet wachten tot alles compleet is. Volgende dag krijg ik weer een mail dat alles geleverd is. Dit is geen service. Ik had de broek die ik besteld had nodig, maar miet hem in de winkel laten omdat er nog iets in de tas bij moet.
15 aug 2023
Na 2 dagen wachten op bestelling via Jeanscentre>>>DHL nog steeds niets ontvangen. Bij bestelling betaald met Ideal. Dus gebeld vandaag naar Jeanscentre, nadat DHL gisteren niet is gekomen ondanks aankondiging, maar bestelling cancelen en geld terug was niet mogelijk. Ondanks dat DHL de tijd 3 keer heeft aangepast en voor 21.30u zouden komen, nog niets gekregen en geen nieuws van DHL. Waardeloos!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Wij zien dat er al contact hierover is geweest. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
19 okt 2023

Geen conformatie bestelling

" jeanscentre.nl 30-10-23 10:46 We zullen het aankoopbedrag niet terugbetalen Goedemorgen, We hebben het nagekeken en zien dat het pakket voor je klaar ligt in de winkel voor je. We hebben de bevestiging voor het ophalen nogmaals naar je verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness" Fijne kopersbescherming. IK HOEF DIE BROEK NIET EN KOM HEM DUS OOK NIET OPHALEN.
31 okt 2023
Goedemorgen, het was ons niet duidelijk dat het pakket niet opgehaald wordt in de winkel. We gaan onze collega's vragen om deze retour te verwerken. Hier ontvang je automatisch bericht van. Met vriendelijke groet, Customer Happiness