jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Dit is de tweede keer dat ik dezelfde broek heb besteld en betaald, en dit is de tweede keer dat ik het antwoord krijg dat het me spijt, maar die hebben we niet. Is dit überhaupt normaal?
24 okt 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre Met vriendelijke groet,
24 okt 2023
22.10.2023 ik heb besteld en betaald voor winterjas, bestelling nummer 50746005. Ik zal willen heel graag weten, wat er gebeurt is met mijn bestelling?
25 okt 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je een e-mail gestuurd met een update. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
FC
Frans C.
Tilburg
22 sep 2023

Bestellingen niet op voorraad

Bestellingen krijgen ze alweer/nog steeds niet compleet. Moet je weer wachten totdat je je geld retour krijgt. Als tegemoetkoming krijg je een tegoed coupon van 10% die je dan wel binnen 14 dagen MOET inwisselen op een nieuwe bestelling. Of ik nog iets wil bestellen? Nee dus! Dan mogen ze die 10% ook houden! Hoe simpel kan het zijn, gewoon niks op de website wat niet op voorraad is.
23 sep 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Mocht je hier vragen over hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
TO
4 aug 2023

Zeer slechte service, communicatie

Zondag broek besteld. Maandag bericht broek was ingepakt. Dinsdag bericht DHL broek was afgeleverd in winkel van mijn keuze (Assen) Vrijdag nog steeds geen mail dat ik mijn broek kon halen….. Vrijdagmiddag gaan vragen in de winkel en na enig zoeken lag mijn broek er toch. Toen de broek niet bleek te passen, ook zeer weinig hulp, meedenken vanuit het personeel. Zeer slecht !
4 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Ik probeerde een broek te bestellen maar ik kwam niet op de side. Uitgedokterd hoe het moest en ja ik kwam op de site, broek in het mandje gedaan en toen naar betalen ook daar liep ik tegen problemen aan mijn betaling werd niet geaccepteerd. Toen ben ik maar gestopt. En wat is de reden dat ik bij 1 bestelling moet inloggen?
VIP online heeft niet gewerkt. Ik heb het diverse keren geprobeerd. Jullie geven de bevestiging en dank voor de bestelling maar de bank zegt: oeps, er is iets mis met de site. Mijn laatse bestelling is laat geleverd, had deze graag mee willen nemen op vakantie. 15% tegemoetkoming maakt het gevoel niet goed.
9 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Wat jammer dat het niet is gelukt. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
18 nov 2023

Niet complete levering

Twee artikelen besteld bij Jeans C. 1 art is geleverd. Ander artikel nog steeds niet! Ik wil dat ene art in de winkel ophalen maar dat gaat niet. Want dan kunnen ze de bestelling niet afmelden. Echt stom, want ik heb immers betaald en wil alvast dat geleverde artikel hebben
21 nov 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Bestelling niet geleverd.

Ik zit op 16 januari nog steeds op mijn bestelling van 11 januari te wachten. Bij navraag krijg ik het verzoek om toch maar tot 19 januari te wachten alvorens een onderzoek wordt ingedteld. Ik denk volgende keer wel een tweede keer na voor ik iets bij JC bestel.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Wij zien dat er al mail contact hierover is geweest. We hebben je nogmaals een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
LL
L L.
Haler
24 jul 2023

Kortingscode werkt niet

Heb een paar keer t-shirt besteld, heb iedere keer mail ontvangen met excuses dat het uitverkocht was en kortingscode voor volgende bestelling. Kortingscode heeft nooit gewerkt, iedere keer bij invullen kreeg ik melding dat het niet geldig is
25 jul 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en wat vervelend om te lezen. Wij hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Duidelijk communicatie. Jas besteld en kreeg een track & tracecode. Volgens code is hij onderweg en zodra je wat verder gaat zoeken dan zou hij blijkbaar in de afgesproken winkel zijn afgegeven. Maar heb nooit geen melding gehad.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
26 jul 2023
De klantenreis moet echt opnieuw bekeken worden. Want communicatie na de bestelling is erg slecht. Krijg geen update, geen informatie over type levering maar zie wel opeens een dhl levering in de app staan. Dit moet veel beter!
27 jul 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
5 sep 2023
Ik heb tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen van DHL (kut koeriers bedrijf heel veel klachten hier in de wijk) ik hoop het sowieso deze week nog te ontvangen het ligt nl al 3 dagen in het sorteercentrum van DHL
9 sep 2023
Goedemorgen, wat jammer om te vernemen dat je zo veel problemen ervaart met DHL. Voor klachten willen wij je vragen een mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Wij zien dat je bestelling inmiddels is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
1 sep 2023

Producten niet leverbaar

Na een kleine week pas een bevestiging van de bestelling ontvangen en daarna binnen een halve dag de melding dat allebei de producten niet meer op voorraad zijn. Wel het geld binnen 24 terug ontvangen.
5 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 nov 2023

Niet alles geleverd wel betaald

Heb de bestelling in de winkel laten afleveren. Kreeg een mail dat de bestelling binnen was. Kom ik in de winkel krijg ik de reeds betaalde bestelling niet mee omdat er nog 1 artikel niet bij zit??
17 nov 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je altijd contact opnemen via: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
8 sep 2023
Heb mijn bestelling van 4 september 2023 nog niet ontvangen. Zou volgens e-mail naar de winkel in Capelle aan den IJssel verzonden zijn. Helaas hebben zij niets ontvangen. Ik wil mijn geld terug !
8 sep 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
14 aug 2023

Teleurgesteld

Ik heb een broek besteld en betaald. Paar dagen later krijg ik bericht dat die broek helemaal niet op voorraad is. En ik weer een paar dagen moet wachten voordat ik mijn geld terug krijg.
15 aug 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Dit is de 2e keer dat ik het idee heb dat de bestelde kleding reeds gedragen is. Een van de 2 truien die ik besteld had zat vol met haren . Verschrikkelijk ! Gaat meteen retour !
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Wat vervelend om te lezen. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness
Ik bestel 2 broeken en jullie kunnen er nog maar een leveren de zelfde broek in een andere kleur is er wel maar niet in de aanbieding lever deze ipv 10% korting op een aankoop
7 jun 2023
Na 1 1/2 week nog niets ontvangen van de webshop, ook geen levertijd opgegeven. Winkel was super (Alexandrium) maar is helaas gesloten al staat hij nog wel op internet.
7 jun 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Hapiness Jeans Centre
20 aug 2023

Eerst beoordeling, daarna pas artikelen, verkeerde volgorde

Beter op de hoogte houden van status en vooral pas een beoordeling vragen NADAT de artikelen zijn ontvangen door de klant. Jullie vragen een beoordeling VOORAF.
21 aug 2023