jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

12 aug 2023
2 spijkerbroeken besteld ivm juiste maatvoering. Komt het pakket in 2en. Niet handig verstuur gewoon alles tegelijk en niet met dagen ertussen. Geen succes dus
13 aug 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
1 bestelling wordt in 5 pakketten verstuurd, heel erg irritant! Complete adminstratie en om alles bij te houden zo 😞 Verder wel goede producten.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
YM
Yvonne M.
Leidschendam
25 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet, dus ik kan geen beoordeling geven. 1 bestelling kon niet meer geleverd worden , de andere is er nog niet.
28 aug 2023
Goedemiddag, wat jammer om te vernemen dat wij iets niet konden leveren. Wij zien dat het andere item inmiddels is opgehaald. Met vriendelijke groet, Customer Happiness
25 aug 2023
Levering niet volledig. Geen informatie. Krijg het bij afhalen pas te horen. Op mijn account staat nog steeds de volledige bestelling
28 aug 2023
Goedemiddag, wat jammer om te vernemen dat we niet alles hebben kunnen leveren. Wij zien dat ook al contact hebben gehad via de mail en het daarbij uit is gelegd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
Broek 2 dagen geleden besteld en zojuist zie ik dat de broek zonder enige mededeling teruggestuurd wordt naar de verzender??
18 jul 2023
Goedemorgen, We zullen je via mail over de status van je pakket verder informeren. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
EL
Erwin L.
Heerlen
Ik heb een track And tracé gekregen die niet bekend is en dhl Geen pakket heeft terwijl Jeans venter zegt is verstuurd.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Bestelling na een week nog niet af te halen op DHL punt. Pakket vooralsnog zoek. Lekker dan, wel al betaald uiteraard.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Ik zie dat we al per e-mail contact hierover hebben gehad. Mocht je vragen hebben dan kun je op de e-mail reageren. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
31 mei 2023
Jammer dat de helft van mijn bestelling er nog steeds niet is en ik ook geen informatie krijg van waar het blijft
31 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. We zullen je via email informeren naar de status van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Voorbarig

Hoe kan een klant een fatsoenlijke feedback geven zonder dat ze de bestelde spullen hebben ontvangen.
14 nov 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen via: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
8 okt 2023
Leveren maar de helft van de bestelling en ook nog de verkeerde maat.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, heel erg bedankt voor het achterlaten van je review. Wij zullen je een update sturen omtrent jouw bestelling. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
30 sep 2023
Bestelling niet ontvangen
2 okt 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
16 okt 2023
Nooit iets ontvangen
Nog niets ontvangen!
24 okt 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je e-mail. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
26 dec 2023
Snelle service hoor maar alarmding zat nog aan de trui, heb hem teruggestuurd was helaas te klein
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
29 aug 2023
Nog steeds geen bestelde producten ontvangen!! hoe kan dat?? Waar zijn ze?? Niet tevreden dus!!
30 aug 2023
Goedemorgen, heel erg bedankt voor het achterlaten van je review. We zien dat deze vandaag wordt geleverd en binnen onze levertijd van 1-3 werkdagen valt. Met vriendelijk groet, team Customer Happiness
TZ
Tinus Z.
Dokkum
23 sep 2023
Heb wel besteld en betaald. Het zou vandaag binnen komen, maar ik heb niets bezorgd gekregen.
25 sep 2023
Goedemorgen, wat jammer dat de levering verhinderd was bij DHL. Wij zien dat het pakket vandaag wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
27 jun 2023
Jurk besteld en betaald, blijkt 3 dagen dat deze niet op voorraad is. Erg slecht hoor!!
27 jun 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je artikel niet leverbaar was. Mocht je hier een vraag over hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 nov 2023

Stom

Ik g het en mijn pakket niet eens binnen en dan al zo’n stomme beoordeling vragen.
9 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
De beveiliging klem zit er nog op! Hoe nu verder? Ik kan hem niet dragen zo.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Ik heb mijn product niet ontvangen van DHL. Die zou al bezorgd moeten zijn.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness