jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl
Beoordelingen:

2.857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.025 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

de meest kritische beoordeling

26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Cadeau is geen cadeau

Omdat er wat was misgegaan kreeg ik 15 % korting. De bestelling is op woensdag aangekomen en op vrijdag geven ze 20 % korting. Mijn cadeau is geen cadeau! Had niks besteld als ik die korting niet had gekregen, omdat het een capri is die ik pas later ga dragen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
15 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op andere online sites heb je volgende dag je kleren in huis. Hiet moet je wel lang wachten. En hoor je niets. Foto's toevoegen kan niet heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik 2 jurken bestel,waarom krijg ik er maar 1,terwijl ik wel de mail krijg dat het verzonden is.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zien dat je bestelling in 2 delen is verstuurd. Dit wordt vermeld in de inpakbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zit nog te wachten op me bestelling😵‍💫
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
20 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. We hopen dat je je bestelling spoedig in ontvangst mag nemen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verwarrende communicatie

Bezorg svp op het aangegeven adres. Product zou op het filiaal bezorgd worden en dat gebeurde ook maar kreeg een mail dat het bij mij thuis was bezorgd. Erg verwarrend, Personeel verder prima.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 broeken besteld maar van 1 ontbreekt het zippertje van de rits. Slordig!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering. Donderdag besteld en nu zondag nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
25 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet ontvangen, en krijg al wel deze feedback vraag!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zelfde broek andere pasvorm

Een broek besteld, die al thuis heb. De broek was dezelfde, deze was veel strakker op de benen. Lijkt wel een andere pasvorm.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
12 feb 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt zeer lang voordat je de bestelde items ontvangt wanneer je op een actie van jeanscenter reageert.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
28 feb 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verpakking is vaak stuk of open. Dit ben ik niet gewend van deze winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
19 feb 2024
Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. We willen je vragen om ons direct een bericht te sturen op het moment dat dit het geval is. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour proces is slecht

Retour proces is behoorlijk oud, onduidelijk en vaak inclusief fouten.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
5 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet geleverd, terwijl deze vandaag bezorgd zou worden.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
19 feb 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor je e-mail. Mocht je een vraag hebben over de levering, dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het alarm van de kleding er af halen voordat je iets verstuurd nu moet ik zelf nog x weer langs de winkel baal hier echt goed van en niet op 1 trui nee tot nu toe op de hele bestelling van de kleding morgen moet ik de rest nog bezorgd worden dus ben benieuwd!!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
11 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij sturen je een mail op het mail adres welke in de order staat. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Knoop meteen eraf

Eerste keer dat ik de jeans aantrok sprong de knoop er meteen vanaf. Ik ben teleurgesteld in de kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
16 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Om je verder te kunnen helpen willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet goed verwerkt Artikel wat we op voorraad was is niet gestuurd fout bij hun
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 feb 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 verkeerde jeans geleverd via wenshop. Ander type en andere grootte.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
22 jan 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog steeds niet na twee dagen verzonden.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Voor vragen over je order en de status ervan kun je contact opnemen met de klantenservice: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het digitaal bestellen verloopt niet soepel via Ideal. Ik heb de bestelling 3 keer opnieuw ingevoerd (in totaal dus 4 keer!) voordat ik een duidelijke bevestiging kreeg dat de bestelling gelukt was. Bleek dat het al één keer eerder gelukt was. Al die 'kadootjes' waaruit je kunt kiezen naderhand maken het ook erg onoverzichtelijk. Gevolg is nu dat ik het pakket 2 keer besteld heb, 2 keer betaald heb, inclusief 2 keer vervoerskosten terwijl ze samen zijn afgeleverd, en ik geen dubbele broeken nodig heb. Komt nog bij dat ik al een week eerder voor een broek naar Jeans Centre Tilburg ben gegaan en te horen kreeg van de actie 2 broeken voor €110,-. Ik heb er toen gelijk maar 2 uitgekozen om die een week later op te halen. Kom ik afgelopen woensdag in de zaak bood dezelfde medewerker, hij herkende mij nog, meteen zijn excuses aan en zei dat de actie pas om 18.00u. ging starten. Hij had het er nog met zijn leidinggevende over gehad dat er al een klant eerder zou komen, maar hij mocht ze helaas niet eerder meegeven (vanuit hem heb ik daar wel begrip voor, maar vanuit de leidinggevende vind ik dit niet echt meedenken naar de situatie, zeker niet omdat het over een paar uurtjes ging). Ik kon de broeken evt. al wel kopen en dan ergens na wo. 27-09 weer met mijn bonnetje terug komen en dan het verschil weer terug krijgen, of de broeken digitaal bestellen. Aangezien ik een week eerder al foto's van de labels had gemaakt heb ik voor de digitale bestelling gekozen, de verzendkosten voor lief nemend gezien de tijd en de kosten die je anders toch al kwijt ben. Nu kan ik toch weer met een pakketje naar Jeans Centre toe, ben ik toch de extra tijd en extra kosten kwijt plus heb ik 2 keer verzendkosten moeten betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
2 okt 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Mocht je hier vragen over hebben, dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Dubieuze mailing over verzending......maar wellicht komt het pakketje nog.

Ik krijg na de bestelling binnen een dag de melding dat het pakketje gereed is voor verzending, inclusief een zelfde berichtje van DHL maar het pakketje is 3 dagen later nog steeds in het magazijn. Ik vind dit zeer twijfelachtig, want het lijkt erop dat JC het beeld wil scheppen dat ze snel verzenden maar daadwerkelijk de zaakjes op het magazijn niet op orde hebben en op deze wijze kunnen verwijzen naar DHL. Erg verontrustend voor een bedrijf waar ik jaren lang vertrouwen in had...... Over de artikelen kan ik dus helaas nu niet oordelen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
29 nov 2023
Goedemiddag, hartelijk bedankt voor het achterlaten van je review. We zien dat je ook een e-mail hebt gestuurd en zullen je per mail op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness