jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Veel pakketjes

Bestelling kwam keurig optijd binnen. Had 5 items besteld, kwam ik 3 pakketjes binnen. Is misschien wat overbodig.
15 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor jouw beoordeling en je feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
25 aug 2023

6 artikelen in 4 deelleveringen

6 artikelen besteld die in 4 pakketjes worden geleverd! en 1 artikel is niet in correct. Bijzondere werkwijze.
25 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
jammer dat alles in meerdere pakketten verstuurd wordt en dat het niet bekend is wanneer de bezorg datum is.
11 jul 2023
27 sep 2023
Jeans besteld en betaald. Dag erna bericht dat jeans niet leverbaar is. Alles voor niks besteld en betaald
28 sep 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
24 jul 2023
Eerst een broek afgrijzen voor 55 euro en een week later voor 40 euro dat vindt ik niet netjes.
25 jul 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
4 sep 2023
Voorraad beter in zicht hebben. Snel terugbetalen als iets toch niet leverbaar blijkt te zijn
5 sep 2023
29 aug 2023
De bestelling was er redelijk snel, maar in 1 van de spijkerbroeken zat nog een alarm label….
31 aug 2023
Goedemiddag, wat jammer om te vernemen! We hebben je een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
29 jul 2023
Helaas kreeg ik een artikel toegestuurd wat ik niet besteld had. De levering was wel snel.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review en je feedback. Wij zien dat je order inmiddels is verwerkt. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre

Bestelde Maat niet ontvangen

Tja ik bestel 2 verschillende maten, maar krijg beide shirts in dezelfde maat geleverd.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
10 aug 2023
broeken weken heel erg af van de getoonde afbeeldingen! Heb ze dus al retour gestuurd
11 aug 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
JA
9 jul 2023
Ik moet mijn bestelling nog krijgen. Het is de eerste keer dat ik bestel bij jullie
11 jul 2023
28 aug 2023
Moet mijn producten nog ontvangen dus dit mailtje is een beetje vroeg
31 aug 2023
29 jun 2023
Bestelling 2 dagen geleden geplaatst en nog geen track and trace
29 jun 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
26 nov 2023
Waarom 2 pakketjes sturen als het ook in 1pakketje kan
Antwoord van jeanscentre.nl

Bestelling ging goed.. Maar...

Bestelling ging goed, maar is nog niet binnen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Bestelling is niet bezorgd. Misschien morgen…
9 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
23 jul 2023
Site looptvast bij bestellen. Heel irritant
24 jul 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend dat de website vastloopt. Mocht je hulp nodig hebben dan willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen via: 085 00 13 014 of klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Prijs was goed services kan beter
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 jun 2023
De website is niet fijn via mobiel
30 jun 2023

vlek

er zal een vlek in het poloshirt
1 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness