jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

(1975)
JC
Jo C.
Groningen
Goede kleding. Geen spullen die na twee keer wassen uit elkaar beginnen te vallen. Daar heb ik helaas ervaring mee als het om andere webshops gaat. En de prijzen van die webshops zijn vaak hoger dan bij Jeans.nl Nadeel voor Jeans : ik hoef niet zo vaak te shoppen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
IK
Ineke K.
Wormer

prachtige broek en heel snel binnen

Ik heb een zwart mooie broek besteld .Het artikel kwam heel snel binnen . De pasvorm van de is is perfect en ook een mooie stof . Mijn schoondochter had deze broek en ik vond hem zo mooi dat ik hem ook besteld heb ... vandaar . Ik ben heel tevreden .
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
EA
Emma A.
Alkmaar

Blij met Jeans Centre!

Ik was blij met de snelle toezending van de jeans en met de mogelijkheid om alle gewenste maten door t e geven. Volgens mij doen jullie het prima, ik zou niet weten wat beter of anders zou moeten. Hartelijk dank, Emma
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van deze mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
18 apr 2024
Snelle service Kwalitatief goede producten. Helaas was er 1 T-shirt met n gaatje, netjes op retourformulier en nabestellingen doorgegeven maar dat is niet hoed gegaan. Nadat ik gebeld heb wel in orde gemaakt.
19 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou positieve review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Snelle levering. Ik had in de winkel een broek geruilt omdat de knoop los was, helaas de verkeerde broek thuis gekregen. Hierna op de webshop bestelt. De broek was snel binnen en het was de goede.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Snelle levering alleen jammer dat ik 2 broeken had besteld en dat deze apart verpakt en verzonden worden. Zijn op dezelfde dag verzonden en geleverd
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Goede kwaliteit kleding en altijd goede service. Leuk en vriendelijk personeel. Nu voor het eerst online besteld binnen 2 dagen binnen. Top.
Antwoord van jeanscentre.nl
Makkelijk en snel besteld via hun webshop. Levering was paar dagen later. Ben wel fan van postnl ipv de bezorgdienst die het nu bracht.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
21 apr 2024
Betaalbare kwaliteit werd vlot geleverd. Achteraf betalen en je retour kun je zelf in Riverty al aanpassen bij betaling.
22 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024

goede service.

Eenvoudig te bestellen/betalen en snel geleverd. Kom ook graag naar de winkel, wat ik ook regelmatig doe.
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 apr 2024
Goed advies in winkel Utrecht hoog catherijne. Broek toch 1 maat kleiner te bestellen ivm uitlopen.
23 apr 2024
7 apr 2024
Goede omschrijving van de producten. Zeer snelle levering. Achteraf betalen mogelijk. Een aanrader.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. We wensen je veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Super goede en snelle levering. Eventueel omruilen of bestellen in de winkel geen probleem
LS
Lies S.
Roermond
7 apr 2024
Omdat jullie service is heel goed is maar niet goed gewoon omruilen in de winkel, top!!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent met onze shop en stores. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Duidelijke site, altijd goede levering. Snelle oplossingen bij bv retour of ruilingen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor deze fijne review. Wij hopen altijd op deze manier klaar te kunnen staan voor onze klanten. Fijn om te vernemen dat de levering naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
Goede acties. Nu online gekocht, maar in winkel vriendelijke en nuttige hulp

Precies goed

Snel afgeleverd bij winkel, vriendelijk personeel. Jeans was precies goed!
Antwoord van jeanscentre.nl
Bij een zending ging er iets niet goed maar dat werd fantastisch opgelost
Antwoord van jeanscentre.nl
goede maatvoering, snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
Antwoord van jeanscentre.nl
Snelle levering, goede broeken, goede prijskwaliteit verhouding
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness