fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

998 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.948 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2019
fietsgoedkoper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

Waarom kan je een verzonden pakket wel aannemen van DHL maar niet retour sturen, dan moet dat slechts via Post NL?! En waarom zit er géén pakbon in de verpakking! Echter was ik vooraf positief gestemd maar na twijfel en het product retour te hebben gestuurd zak de positiviteit langzamerhand wel in. Want nu een week na de ontvangstdatum bij FietsGoedkoper.nl zelf wordt je wel iets beloofd maar niet nagekomen, terwijl ik slechts na de verkregen voucherkorting mijn bestelling weer wil doen (en niet mijn geld terug wil).

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

Keurige en tijdige verzending en aflevering.
Netjes en snel geleverd
Snelle en correcte levering van 2 Abus fietshelmen
CV
Verwachtingen lagen hoger, ringsloten niet compleet bevestiging ontbreekt, stof op de sloten. Tassen passen net aan op de fiets maar niet makkelijk. Mobielhouder is simpel maar niet sterk
JB
Jerry B.
Sas van Gent
TR
Ton R.
Uithoorn
Top producten.
Topzadel! En een site waar "vandaag besteld, morgen geleverd" ook echt waar is. Ik had nota bene op zondag besteld en maandag geleverd, super!
lager geprijsd dan elders snel geleverd.
JS
Johan S.
Broek op Langedijk
Goede prijs en snel geleverd.