fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

996 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.950 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2019
fietsgoedkoper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

Waarom kan je een verzonden pakket wel aannemen van DHL maar niet retour sturen, dan moet dat slechts via Post NL?! En waarom zit er géén pakbon in de verpakking! Echter was ik vooraf positief gestemd maar na twijfel en het product retour te hebben gestuurd zak de positiviteit langzamerhand wel in. Want nu een week na de ontvangstdatum bij FietsGoedkoper.nl zelf wordt je wel iets beloofd maar niet nagekomen, terwijl ik slechts na de verkregen voucherkorting mijn bestelling weer wil doen (en niet mijn geld terug wil).

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

Trappers besteld: 2 setjes. Zo'n setje hoort uit een linker en rechter trapper te bestaan. Nu kreeg ik 3 linker en 1 rechter. Daarmee de schroefdraad van mijn trapper onbedoeld, in een onbedachtzaam moment, kapot gedraaid. Moet nu hele trapper vervangen.
16 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Mocht u nog geen contact met ons hebben opgenomen, gelieve een mail sturen naar hallo@fietsgoedkoper.nl, dan helpen wij u verder en zullen we naar een gepaste oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
Product is redelijk maar zat zonder aandacht verpakt in plastic zakje. Geen productinformatie of niets.
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Bedankt voor de feedback. Alle productinformatie is te vinden op onze website op de productpagina van het betreffende product. Zo besparen we extra verpakkingsmateriaal, wat weer beter is voor het milieu. Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op: hallo@fietsgoedkoper.nl. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met ons. Graag horen wij van u wat het probleem is, dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Gelieve contact met ons op te nemen door een mail te sturen naar: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
18 aug 2023

2 linker fiets spiegels

Heb 2 linker spiegels besteld. Heb 1 linker en 1 rechter ontvangen. Heb ze persoonlijk terug gebracht en ze wilden ze wel omruilen voor 2 linker. Dat liep fout aangezien ze nog maar q in voorraad hadden. Wel is er snel het bedrag terug gestort op mijn rekening. Maar ondertussen heb ik nog steeds geen 2 linker spiegels
6 jul 2023

Helaas niet tevreden

Fietstas besteld en snel ontvangen. Echter verpakking en tas zelf lijken al gebruikt?! Vlekken erop, dus helaas kan ik dit echt niet cadeau geven. Retour is helemaal voor eigen rekening.. Retourlabel verkrijgen was omslachtig. Dus ik bestel hier niks meer.
7 jul 2023
Bedankt voor uw review. Uiteraard verkopen wij geen gebruikte artikelen of gebruiken wij gebruikte verzendzakken. Het kan zijn dat dit tijdens het transport is beschadigd. Onze excuses hiervoor. Wij hebben een eigen retour portaal waar u stap voor stap door heen kan lopen en een retour label kan kopen bij verschillende vervoerders voor een gereduceerd tarief. We krijgen hier juist veel complimenten over.. Excuses als dit niet voldoende is geweest. Uiteraard krijgt u een gratis retourlabel van ons als het product niet als nieuw is aangekomen. We ruilen het product kosteloos voor u om naar een nieuw exemplaar.
15 mei 2023
Beugel stuur ontvangen met incomplete bevestiging. Probeer al 2 dagen contact te krijgen, maar geen reactie.. Bedankt voor jullie reacties. Is nu binnen een week opgelost.
31 mei 2023
bedankt voor de aanpassing. Gelukkig is alles opgelost!
12 mei 2023

Handleiding en niet passend

De handleiding om de zadel op stang te monteren is erg summier. Daarnaast pasten de bouten helemaal niet op de schroeven.
23 mei 2023
Bedankt voor uw review en feedback. Ik ben het met u eens betreft de handleiding. Helaas is dit een product die wij van een groothandel inkopen. Wij hebben meerdere malen proberen aan te geven bij de producent/groothandel dat er een betere handleiding moet komen. Helaas is dit tot op heden nog niet gebeurd. De bouten passen op de schroeven alleen zijn dit zelfborgende bouten. Deze dienen vanaf 2 kanten te worden aangedraaid. Dit is voor de extra veiligheid als ze zijn bevestigd. Excuses als dit niet helemaal duidelijk is geweest. Met vriendelijke groet, Fietsgoedkoper
24 mei 2023
Vreemd dat we geen seintje kregen dat het bestelde al bij de buren afgegeven was
31 mei 2023
Bedankt voor uw review. De tracking mail kan soms in de spam belanden. Excuses hiervoor! Gelukkig is het pakket goed terechtgekomen.
4 jul 2023
Nog altijd niets ontvangen
5 jul 2023
Bedankt voor uw review. Door een staking van bpost kunnen de pakketten langer onderweg zijn. Onze excuses hiervoor. Het pakket is op tijd weggegaan maar heeft onderweg een kleine vertraging opgelopen. Het zal vandaag of morgen arriveren. Wij hebben dit helaas niet in de hand maar het komt helemaal goed. Bij vragen mag u ons altijd berichten. groeten, Team Fietsgoedkoper
24 jun 2023