fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

998 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.948 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2019
fietsgoedkoper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

Waarom kan je een verzonden pakket wel aannemen van DHL maar niet retour sturen, dan moet dat slechts via Post NL?! En waarom zit er géén pakbon in de verpakking! Echter was ik vooraf positief gestemd maar na twijfel en het product retour te hebben gestuurd zak de positiviteit langzamerhand wel in. Want nu een week na de ontvangstdatum bij FietsGoedkoper.nl zelf wordt je wel iets beloofd maar niet nagekomen, terwijl ik slechts na de verkregen voucherkorting mijn bestelling weer wil doen (en niet mijn geld terug wil).

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

Verwachtingen lagen hoger, ringsloten niet compleet bevestiging ontbreekt, stof op de sloten. Tassen passen net aan op de fiets maar niet makkelijk. Mobielhouder is simpel maar niet sterk

Onduidelijke verzending

Prima product (dat is het belangrijkste), maar met het verzenden/ontvangen liep het spaak. Nooit thuisbezorgd. Veel later pas mogen afhalen bij een PostNL-punt.
16 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Wij gaan hiervan een melding maken bij PostNL, zodat dit hopelijk voortaan niet weer gebeurt. Mocht u nog overige vragen/opmerkingen hebben kunt u ons altijd mailen: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
18 apr 2024
Gratis verzending, vanaf 100€, maar NIET naar België.
19 apr 2024
Beste klant, Dit klopt en staat ook aangegeven op onze Verzend & Retourneren pagina: https://www.fietsgoedkoper.nl/service/shipping-returns/. Aangezien wij gevestigd zijn in Nederland is verzenden naar België duurder, daarom geldt gratis verzending vanaf €100,- alleen voor zendingen binnen Nederland. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
3 mrt 2024
Snelle levering tas zijn stevig maar erg stug materiaal om te sluiten.

Verzenden Top maar retour voor voucher kan sneller afgewerkt worden!!

Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Vervelend om te horen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren, wegens drukte tijdens de feestdagen kan dit helaas soms wat oplopen, onze excuses daarvoor. Verzenden en retourneren verloopt bij ons via verschillende maatschappijen vandaar dat retourneren niet bij DHL kan. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Indien u nog andere vragen heeft gelieve deze te mailen naar: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
29 jun 2023
Levertermijn Reden van lage score ligt niet zozeer bij fietsgoedkoper zelf maar bij het aanwijzen van BPost als verzending. Pakket werd gesorteerd maar ligt nu al 3 dagen te wachten op levering. Ook voor België beter met PostNL werken, gaat veel vlotter!
4 jul 2023
Bedankt voor uw review en bedankt voor het begrip. Onze excuses als het pakket later is aangekomen dan verwacht. Er was in deze periode een staking bij Bpost waardoor de pakketten later zijn aangekomen. Hier hebben wij helaas geen invloed op.. Normaal gesproken levert Bpost alles op tijd af. Gelukkig zie ik dat het pakket uiteindelijk wel is afgeleverd. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
20 jun 2023
Wordt beoordeeld
Ik zou wel iets willen schrijven maar ik heb helaas nog niets ontvangen het pakketje zou afgeleverd zijn op16 juni op mijn adres maar niet heus, nix bezorgd Ik wacht nog maar af dan een beoordeling Gr. Nora
4 jul 2023
Bedankt voor uw review. Ik zie dat het inmiddels goed is opgelost. PostNL heeft hierin een fout gemaakt maar dit is gelukkig helemaal opgelost. Zoals u zelf ook aangeeft is het inmiddels gelukkig terecht. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling.
16 okt 2023
Minder mails sturen. Ik heb 15 mails ontvangen, over de bestelling van 1 zadel van 25 euro. Dit vind ik veel te veel. Ik zou hier niet nog een keer bestellen puur omdat ik mij gespamt voelde.
17 okt 2023
Beste klant, Vervelend om te horen. Wij zij hiervan op de hoogte en zijn ermee bezig dit aan te passen, er werden onbedoeld dubbele mails verstuurd. Dit is in zeer korte tijd opgelost. Excuses voor het ongemak. Voor overige vragen/klachten kunt u een mail sturen naar: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
Verpakking voor verzending van de bestelling verdient meer aandacht. Het zadel was verpakt in een dunne plastic zak en deze was bij bij ontvangst v. h. pakket opengescheurd.
21 aug 2023
Snel bezorgd. Helaas miste er een schroef en een bout en was de handleiding te summier (2 zadeltjes op stand, erg moeilijk te monteren)
24 jun 2023
Fietszadel was niet breedt genoeg moest 15mm zijn in plaat 14mm verkeerd besteld ,één keer mee gereden veel pijn gehad spijtig
4 jul 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend dat het product niet naar wens is. Dat kan in sommige gevallen gebeuren natuurlijk. U mag het product uiteraard retourneren en het aankoopbedrag terug ontvangen. Ook nadat u 1 of 2 keer op het zadel heeft gefietst. Dat is voor ons geen probleem. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
25 mei 2023
Er is veel keus en dat is fijn. Wat we minder vonden was dat het lang duurde voor je je status van je bestelling kon zien.
31 mei 2023
bedankt voor uw feedback. We nemen uw feedback zeker mee, wat wou u precies zien? Dan nemen we het mee voor in de toekomst.
26 jul 2023

Paste bijna…

Het bestelde product zou op bina iedere fiets passen maar helaas niet op de mijne. Stonden geen maten aan gegeven .
13 jun 2023

Klein minpuntje

Via mail verzocht later af te sturen. Werd alzodanig bevestigd maar lag toch heel weekend bij de buurvrouw. Jammer
4 jul 2023
Bedankt voor uw bericht. We proberen alles te lezen en mee te nemen. Helaas kan het voorkomen dat bij drukte zo'n opmerking niet gelezen wordt. Onze excuses hiervoor.
17 mei 2023

duurde lang…

Product is perfect maar het duurde lang voor ik het had
23 mei 2023
Bedankt voor uw review. Gelukkig is het product goed bevallen. U heeft de bestelling vrijdag na 16:00 uur gedaan. Dan wordt het de maandag daarop verstuurd. Ik zie dat het de volgende dag (dinsdag) dan ook is afgeleverd. Dit is precies volgens onze leverbelofte gegaan. Excuses als dit niet duidelijk was. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
GV
Ger V.
ELST GLD
24 aug 2023
helm goed , sluiting minder.