mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.800 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.089 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

matige kwaliteit

De opdruk is leuk geworden maar ik vind de “oortjes” van de broodtrommels erg kwetsbaar. Een beetje lullige kwaliteit. Mijn zoon bevestigde dat veel vriendjes op school zulke trommels hebben en dat de oortjes meestal afbreken.
26 aug 2023
Jammer dat de doos die ik besteld had niet op voorraad was (had beter vermeld op website kunnen staan dan hadden we meteen een andere kleur kunnen kiezen). Nu kreeg ik pas een melding toen de andere bestelling al verstuurd was
16 sep 2023

Kleine beschadiging aan het deksel

Van de twee fruitbakjes die ik besteld had had er één een scherfje eraf in het deksel. Niet heel erg, ik kan het bakje gewoon gebruiken, maar als zo'n klein bakje 5 euro kost verwacht je eigenlijk dat het perfect binnenkomt.
CL
Celesta L.
Leeuwarden
9 sep 2023
Mooie producten. Jammer dat je een set besteld en dan op de dag van verzending een bericht krijgt dat het incompleet/ niet leverbaar is. Zoek dan in overleg met de klant een oplossing ipv de gang van zaken nu.
9 sep 2023

Prima product.

Ik had een zwarte lunchpot besteld maar kreeg een lichtblauwe. Kan ook zijn dat ik het zelf niet goed heb ingevuld trouwens. De lunchpot is prima! Ik vond het alleen lang duren voordat hij binnen was
7 sep 2023

Lange levertijd

Product is top. Maar zou graag alle kleuren willen kiezen voor alle onderdelen, zodat je echt mooie matches kunt maken. Daarnaast vind ik ruim een week levertijd vanaf bestellen echt heel lang.
5 mei 2023

Erg moeilijk vloeistof uit de beker te krijgen.

Beker ziet er goed uit maar kost aardig wat drinkkracht om het water er uit te krijgen. Heb het voornamelijk nodig in de nacht en dan kost het toch aardig wat moeite als je in bed ligt.
7 sep 2023
Het is nu al de 2 de keer dat ik spullen besteld heb en deze worden geannuleerd omdat er geen voorraad blijkt te zijn . Geef dit aan bij het bestellen van de producten en niet achteraf
30 apr 2023

Leuke gepersonaliseerde items!

Leuk dat je de items kan personaliseren! Kleuren zijn alleen wat anders uitgevallen, dan ik had verwacht en de drinkfles ziet er een beetje goedkoop uit! Wel goede levering etc!
21 nov 2023

Slecht geprint, maar snelle levering

Snelle levering ondanks het een zelf ontworpen product is. Echter kon je zien dat het logo twee keer over elkaar was heen geprint, onder er een dubbele lijn was. Erg jammer.
Product is van iets mindere kwaliteit dan voorgaande items. Was ook iets goedkoper, dus begrijpelijk. Bezorging niet binnen 24 uur, maar wel acceptabel binnen enkele dagen
Dat ik een bestelling niet meer kon wijzigen en dat de afbeelding van een beker/broodtrommel hetzelfde waren alleen de benaming was verschillend heel onduidelijk
Ik heb nog steeds de bestelling niet ontvangen. Krijg dagelijk van de bezorger een bericht dat ze komen maar tot op vandaag heb ik de bestelling niet ontvangen.
9 nov 2023
Klantenservice veel heen en weer mailen en dan nog afschuiven naar een andere partij. Had in de eerste mail wisseling ook gekunnen en had meer service verwacht
11 jul 2023
Ik heb een bestelling geplaatst maar zie dat we een verkeerd kleur lepel hebben besteld. Ik bel en mail meteen en de bestelling kan niet meer aangepast word4n.
14 jul 2023
Opsturen van twee pakketten in één zou fijn. Mogelijkheid tot kleiner/ goedkoper retourneren. Optie bak en print deksel ook bij losse onderdelen bestellen.
8 jun 2023
De site is erg traag. Dacht dat het aan mijn verbinding lag maar op een andere WiFi zelfde probleem. Verder wel netjes en duidelijk over de producten
29 okt 2023
Klantenservice moeten bellen ivm problemen bij bestelling, was prima opgelost. Vind het deksel van het keukenafvalbakje niet helemaal goed sluiten

Belichting niet fraai

Had twee lunchboxen besteld met dezelfde foto, de ene is overbelicht uitgevallen en de andere juist te donker. Niet helemaal zoals ik had gewild.
5 nov 2023
De brooddoos is prima, de drinkfles ook. Maar het doosje voor fruit is veel kleiner dan weer verwachtten, er kan niet eens een hele appel in.