mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.804 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.144 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

1 dag geleden
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Mooie onderzetters

Het zijn mooie onderzetters, ik heb ze in het wit, de ringen zijn grijs wat een mooi verhouding geeft. De afmeting is prima, De hoeken voelen wel wat scherp aan Op het eerste gezicht had ik ze wat dikker verwacht, buiten dat zijn het fijne onderzetters. Ik heb ze al goed in gebruik genomen.
Geïmporteerde beoordeling
Mooi en heel leuk resultaat! Website is echter niet zo gemakkelijk. Je kan je ontwerpen bewaren, maar niet meer deleten. Na een tijd heb je dan veel te veel ontwerpen om uit te kiezen en wordt de kans op vergissingen bij bestelling groter.
21 jan 2024
De lunchbox die wij altijd bestellen is heel fijn in het gebruik. Helaas gaat de sluiting niet zo heel lang mee. Meestal zijn we na een jaar aan een nieuwe lunchbox toe. Dit bij een gebruik van gemiddeld 2x per week per box.
20 jan 2024
Alles is prima en helder. Ik ben ook erg tevreden over de producten en de service. Alleen de levertijd voor iets wat met een enveloppe verstuurd wordt vind ik wel een beetje lang.
Theeblad op zich is fijn. Jammergenoeg is het blad een kort leven beschoren daar mijn gehandicapte zoon er toch te ruw mee om is gegaan en deze alweer stuk is.

Tevreden

Goede kwaliteit print We hebben nu 3 producten en zijn erg tevreden. Ook zijn er mooie patronen om je print te ontwerpen. Al met al een leuk cadeau.
JB
Nieuwe dop en tuitje besteld. Waarom verzending in een doosje met koerier en kon het niet in een envelop per post? Is denk ik toch goedkoper?
6 jan 2024
Product is prima en gemakkelijk te monteren. Leuk dat ik er een kortingsbon bij kreeg. Jammer dat die al verlopen was voor ik hem ontving.
Spullen zijn netjes geleverd. Misschien iets beter de verwachting managen m.b.t. het moment van leveren. Verder is het gewoon Top.
Ik heb geen bevestigingsmail van de bestelling gehad, maar ben aan de telefoon uitstekend geholpen. Levering was snel.
Snelle verzending Erg mooie kwaliteit kunststof Alleen een ontbijtbordje is wat asn de grote kant maar toch besteld
Goede producten. Waren we al bekend mee. 4 sterren omdat retourkosten op eigen rekening is.
18 jan 2024

Deksel net niet passend

We hebben een deksel besteld voor de lunchbox maar deze sluit niet lekker op de lunchbox.
Geïmporteerde beoordeling
Het was een redelijk snelle levering, mooi afgewerkt product en handig om te bestellen.
Het kunnen bestellen van losse onderdelen, erg fijn.
Levertijd wat lang, verder helemaal tevreden.

Het fruitbakje vind ik vrij klein.…

Het fruithapje vind ik vrijblijvend klein.
Snelle verzending en weinig verzendkosten.
Mooie vormgeving en heel stevig materiaal.
snelle levering, netjes geholpen!!