mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.400 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jul 2023
Ik had een broodtrommel en drinkbeker nodig die gepersonaliseerd is. En dat vond ik bij Mepal. Helaas konden die zaken alleen los gekocht worden ipv als bundel (tbv personalisatie). Maar het realiseren hiervan gaat zonder problemen en is voor de hand liggend. Dus: + Website is duidelijk + Producten personaliseren gaat eenvoudig + Resultaat is ook echt schitterend - Alles moet los gekocht worden zodat de winstmarge zo groot mogelijk is...jammer. P.S.: ik heb geen foto's toegevoegd van de resultaten ivm de afbeeldingen van mijn zoontje. Maar het ziet er super uit.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Tevreden klant

Nvt
nee
11 feb 2024
10 feb 2024

Betrouwbaar en goede service

Als ik een verbeterpunt moet noemen, dan is het dat ze zakendoen met het slechtste transportbedrijf wat er in Nederland bestaat, namelijk DHL. Hoewel deze recensie niet over DHL gaat, ga ik er toch iets over schrijven, omdat deze ervaring duidelijk maakt wat de plus- en minpunten zijn van MyMepal. En daar gaat het om. DHL had mijn pakket zonder reden van opgaaf retour gestuurd en hun klantenservice was slecht bereikbaar. Toen het ein-de-lijk was gelukt om een medewerker van DHL te spreken, was die te beroerd om mij te helpen en verwees mij linea recta terug naar de afzender. Zoek het maar uit met elkaar. Dus, ik MyMepal opbellen. Niet bereikbaar. Een stem zei dat ze bereikbaar zijn van maandag tot en met vrijdag, tot 17.00. Ik kreeg dat te horen op een vrijdagmiddag om 16.15... Minpuntje. Diezelfde vrijdagmiddag vulde ik een contactformulier in en de dinsdag daarop mailde een medewerker rond 9.00 al terug: het pakket was retour ontvangen en zou meteen weer worden opgestuurd. Ik moest alleen mijn adresgegevens opnieuw doorgeven, want de medewerker had gezien dat dit niet klopte (ons adres is zo lang dat sommige systemen van webwinkels dit niet goed kunnen verwerken. Dit ligt niet aan MyMepal, maar aan de bedenker van dit achterlijk langdradig adres). Maar: pluspunt voor de oplettendheid en de vlotte reactie en actie. Vervolgens zat ik heel geduldig te wachten en wachten en wachten, totdat ik maar weer eens contact zocht met DHL. Na anderhalf uur te zijn afgewimpeld door een bandje aan de telefoon, te zijn doorverbonden met luchtvracht, te hebben gechat met een robot die werkelijk niks snapt en daarna uit de chat te zijn gekickt toen ik nét een echt persoon te pakken had, kwam ik erachter dat mijn pakket, zonder dat dit gecommuniceerd was, op een willekeurig afhaalpunt was bezorgd en inmiddels wéér retour was gestuurd. Ik mailde opnieuw naar MyMepal en kreeg binnen 3,5 uur al een reactie terug: na ontvangst zouden ze het nogmaals opsturen. En op de dag dat zij het pakket retour hadden ontvangen, kreeg ik keurig een nieuwe mail dat ze het diezelfde dag weer naar mij zouden opsturen. Pluspunt voor de duidelijke communicatie over de stand van zaken en over wanneer ze welke acties ondernemen. Inmiddels heb ik mijn pakket met twee broodtrommels ontvangen. Zoals ik van MyMepal gewend ben, zijn het mooie trommels. Pluspunt voor de unieke producten die ze verkopen. Samengevat is MyMepal een betrouwbaar bedrijf met unieke producten, waar je met een gerust hart iets leuks kunt bestellen. Als de verzending niet soepel verloopt, is de klantenservice telefonisch misschien niet zo goed bereikbaar maar online wel. Bij problemen volgt er vlot een reactie en actie. Ondertussen blijven ze constant met de klant communiceren over welke acties zij op welk moment ondernemen, en ze komen de gemaakte beloftes allemaal na. Dus al met al een dikke voldoende.
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fijne beker en broodtrommel, mooie print

De tool om beker en broodtrommel te personaliseren werkte vrij goed (ook op mobiele telefoon!). De ontvangen producten zien er goed uit. We hebben verschillende bekers van Mepal in gebruik, voor onze kinderen van 4 en 5 werkt de flip up fles het beste om mee naar school te nemen. Met de 'ouderwetse' schoolbeker hebben ze moeite met openen, en de fles waar het tuitje eruit klikt als je een een knopje drukt hebben we soms last van lekkende bekers. De flip up fles werkt tot nu toe perfect (dochter heeft de eerste die we besteld hebben nu bijna 2 jaar in gebruik, 5 dagen per week, en wordt ook altijd in de vaatwasser afgewassen).
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De producten en levering waren super, echter om spullen te personaliseren was dramatisch. Ik heb op 2 verschillende websites jullie producten moeten kopen, waar ik overigens ook verzendkosten voor heb moeten betalen. Wanneer ik een product had gepersonaliseerd en het andere product het hetzelfde plaatje, was die nergens meer te vinden. Meerdere mensen hebben het geprobeerd op meerdere telefoons. Was dus erg tijdrovend, voor iets dat veel sneller kan.
Levering goed. Deze bestelling kwam wederom tot stand, omdat het deksel van inferieure kwaliteit is. Een deksel gaat ongeveer een half jaar mee, voordat het scheurt bij de sluiting. De pootjes zijn gewoon te fragiel en sneuvelen altijd, bij gewoon gebruik. Het is erg jammer, dat een verder uitstekend product dit (grote) nadeel heeft. Het afbreken/afbrokkelen komt overigens bij elke type deksel voor ook bij de kleinere formaten.
RV
Rianne v.
Dordrecht
23 aug 2023
Vorig schooljaar ook een persoonlijke beker voor mijn jongste gemaakt. De plaatsjes vervaagden niet, maar de plak gin er op een gegeven moment af. Omdat hij echt wel weer een eigen uitgekozen plaatjesbeker wou, toch maar weer besteld, maar ik hoop dat de plaatjes nu beter blijven zitten. Wel heel erg gaaf dat ze hem helemaal naar wens kunnen personaliseren. Hij is de enige in zijn klas en alle jongens bekijken hem altijd grondig
28 jun 2023

Communicatie misverstand

In eerste instantie een bericht dat iets niet op voorraad was, maar voor ik kno antwoorden was er een bericht dat de bestelling verzonden was. Dit was de complete bestelling, dus waarom de mail dat iets niet op voorraad is? vorraad zou moeten worden gereserveerd op het moment dat een bestelling geplaatst is. Ook zou de voorraad dan moeten worden aangepast zodat een volgend persoon kan zien of iets al dan niet op voorraad is.
17 sep 2023
Goed:Mooie bento box, veel ruimte en handige indeling. Jammer: we kregen een seintje toen de salie groene box weer beschikbaar was. We hebben toen alle 3 de boxen besteld, maar kregen het bedrag voor de groene al snel weer terug omdat deze toch niet voorradig bleek te zijn. Nu hebben we helaas 2 boxen en die derde niet. Jammer dat we ondanks het seintje van Mepal, toch achter het net hebben gevist.
7 jul 2023

Uitstekende kwaliteit

De producten die ik besteld heb, hebben een uitstekende kwaliteit. Ze voelen en zien er niet uit als 'goedkoop plastic '. Het enige nadeel in mijn ogen is de prijs. Je kan sommige mepal producten ook goedkoper op andere sites kopen, maar dan is de kleurkeuze minder uitgebreid alsook de afbeeldingen die je kan kiezen. Vandaar dat ik toch besloot om bij mymepal zelf te kopen.
20 jul 2023

Schoolset

Voor mijn neefje een broodtrommel en beker besteld voor zijn 4e verjaardag en eerste schooldag. Leuk om alles zelf samen te stellen, ook per onderdeel. Wat ik wel erg jammer vond is dat de naam en de afbeelding op de beker naast elkaar stonden en niet 'tegenover elkaar'. Zo was er een heel stuk wit te zien. Dit had beter gekund. Dit was lastig te zien in het bestel proces.
31 dec 2023

Broodtrommel met foto

Het maken via de website op de telefoon was niet heel praktisch maar het werkt wel. Eenmaal het product thuis ben in enthousiast verrast. De foto dit ik heb gekozen staat er super mooi op. Wanneer ik de broodtrommel open maak zit een een wit plastic ding in. Dat ding is helemaal krom en verbogen. Ik krijg hem er met veel moeite uit. Verder is het een super broodtrommel.

Zelf beker printen

Het is leuk dat je zelf een plaatje en tekst op de beker kon plaatsen, ook dat je zelf de kleuren kon bepalen. De print is wel streperig en heeft "schaduw"-randjes aan de zijkanten. We hopen dat die vlekjes aan de zijkant er nog een beetje afslijten. Voor de rest is hij leuk. De levering was sneller dan verwacht.
11 okt 2023

Broodtrommel!

Superleuk om je eigen afbeelding op een broodtrommel te kunnen afdrukken! Blijft ook erg goed zitten in de vaatwasser, dit was de tweede keer dat ik besteld heb en ben weer tevreden! Ik zou alleen willen dat er wat meer kleurenopties waren, vooral voor de bovenkant van de deksel mis ik wat lichtere kleurtjes.

Mooie onderzetters

Het zijn mooie onderzetters, ik heb ze in het wit, de ringen zijn grijs wat een mooi verhouding geeft. De afmeting is prima, De hoeken voelen wel wat scherp aan Op het eerste gezicht had ik ze wat dikker verwacht, buiten dat zijn het fijne onderzetters. Ik heb ze al goed in gebruik genomen.