mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.811 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.281 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

15 jul 2023

Goed bevallen en aandachtspunt(je)

Goed bevallen: Keurige bezorging in een mooie doos en goed verpakt. Beter: de retourafhandeling. Er komt (na een week) nog geen bevestiging, dat de doos in goede orde weer terug is op de Mepalbasis. En de terugbetaling van de retour gezonden artikelen zou sneller mogen/kunnen.
25 sep 2023
Het zijn fijne producten (broodtrommel en bekers voor kinderen). Het zou nog fijner zijn wanneer ze beter tegen vallen en stoten kunnen. Uit de dop van de beker breekt de schroefrand en bij de broodtrommels breekt het klepje af. Wel handig dat de doppen na te bestellen zijn
28 mei 2023

Eind goed, al goed....

Het product wat ik besteld had was niet meer op voorraad. Jammer dat ik 2x heb moeten bellen om dat uit te vinden.... Echter de klantenservice heeft mij uitstekend geholpen en zo kon ik een ander soortgelijk product de dag erop al afhalen bij het DHL servicepunt.
16 jun 2023

Lunchboxjes leuk en praktisch

De lunchboxjes zagen er leuk uit. En konden geheel in eigen kleurencombinaties worden uitgevoerd. En erg leuk ook dat er een naam op vermeld kon worden aan de buitenkant. De doosjes bevallen goed, heb ik begrepen (waren voor onze tweelingkleindochters).
Snelle verzending. Nette aanbieding. Maar vreemd dat de set prijs duurder is dan de afzonderlijke artikelen. En dan ook nog een bento bakje erbij. Al met al goed spul te gene goede prijs. De kinderen kunnen er weer voor een ruim school jaar tegen aan.
26 jun 2023

Brooddoos en drinkfles

Leuk dat je de brooddoos zelf kunt personaliseren. Wij gebruiken al jaren mepal voor school en zijn zeer tevreden. De prijs vind ik wel wat naar de dure kant, want het mondstuk van van onze ene drinkfles is snel stuk gegaan. Beetje geluk hebben.
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben tevreden met de service, vooral over de informatie die u mij stuurde over dat het pakketje onderweg weg was en dat ik het kon volgen, dat vond ik erg fijn. Dit was ook de eerste keer dat ik een bestelling op deze manier deed. Erg bedankt.
23 jul 2023

deksel is inferieur

Met name het deksel is inferieur....de oogjes a d zijkant zijn te zwak uitgevoerd en zullen door gebruik altijd spoedig sneuvelen.,....ik heb er al zoveel vervangen en hoor hetzelfde van andere gebruikers. Het product is voorts uitstekend
Geïmporteerde beoordeling
Mooi en heel leuk resultaat! Website is echter niet zo gemakkelijk. Je kan je ontwerpen bewaren, maar niet meer deleten. Na een tijd heb je dan veel te veel ontwerpen om uit te kiezen en wordt de kans op vergissingen bij bestelling groter.
10 sep 2023

Leuke lunchboxen

Het zijn handige doosjes en een prachtige print. Alleen ik vond de glans/mat combinatie iets minder mooi en de bakjes voelen minder stevig aan dan de vorige lunchboxen. Wij zijn verder super tevreden en mijn dochter is er heel blij mee!
11 aug 2023

2 Broodtrommels met naabesteld

Super leuke dingen ik heb voor mijn vriend een poosje geleden een broodtrommel gekocht en later 1 voor mezelf ik kon alleen de print bij mijn vriend wel tot de helft schuiven en bij mij niet dus dat was wel jammer verder super!
26 jul 2023

Deksels

Nieuwe deksels voor de bekers besteld. Fijn dat ze snel binnen waren. Wel jammer dat het nodig is. Van de nieuwe serie hebben er een aantal die al snel stuk waren. De oude gaan al jaren mee zonder problemen.
Mooie producten. Deze keer een thermos koffiebeker aangeschaft, prachtig en lekvrij. Houdt de koffie heel goed warm en makkelijk uit te schenken of te drinken. Wel pittige prijs, vandaar geen 5 sterren
11 jun 2023
Lusje drinkfles Ik moet wel regelmatig ( 1x per kwartaal ongeveer) het lusje van mijn drinkfles vervangen omdat hij dan kapot is. Ik gebruik hem dagelijks maar hoop dat dit niet vaker nodig zal zijn
25 dec 2023

Duidelijke informatie webshop

Webshop biedt goede foto's en duidelijke informatie bij voorraaddozen (maten en waarvoor geschikt). Bestelling is binnen 3 werkdagen geleverd. Fijn. Handig nieuw systeem dekselsluiting (easyclip).
5 jul 2023

Goede communicatie .

Mij beviel in het bijzonder dat die communicatie goed ging . Bedankt ! " Wat kunnen we mogelijk beter doen ? " ? Daar wist ik zo gauw geen echt goed bruikbare en echt zinvolle reactie op . Sorry .
JS
jmp S.
Heerlen

Personaliseren van producten

++ De bestelmogelijkheden om een product te personaliseren. + Snelle service tussen productie en levering - De verpakking was beschadigt en het ontbrak aan beschermingspapier rondom het product.
12 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Enorm blij met de lunchtrommel! De afbeelding is mooi afgedrukt. Helaas de drinkbeker wat minder. Wij dachten dat deze rondom bedrukt zou worden het grootste gedeelte van de beker was wit.
17 jun 2023

Losse onderdelen

Dat je onderdelen los kan bestellen en vrij vlot binnen is, is heel fijn. Daarnaast passen onderdelen over het algemeen door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven....
10 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Leuk, snel maar wel beetje chemische geur

Makkelijk ontwerpen en snel geleverd. Enige minpuntje is de geur van de deksel, beetje chemisch, waarschijnlijk van het drukken. Hopelijk slijt dat naarmate we het gebruiken en wassen