mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

10 dagen geleden besteld en betaald nog geen producten

10 dagen geleden besteld en betaald, Wel een mail(bevestiging) gehad geen track en tracé. Op de site staat dat het verzonden wordt in 1 tot 2 dagen. Ook niks gehoord. Bij drukte tot 5 dagen. Nog niks gehoord l. Nu 10 dagen verder nog niks. Nu zelf gemaild en nog in afwachting. Jammer want de producten zijn goed

Slecht

Mijn foto kwam wel degelijk buiten de stippellijn, helaas zegt Mepal van niet en heeft de beker helaas nu niet een hele bedekking van de foto. De beker is opzich erg mooi maar dat de foto niet sluit over de hele beker is wel echt een grote min punt. Andere beker die we besteld hebben was wel perfect.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je klacht met foto en aankoopbewijs of bestelnummer te mailen naar ons? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
9 jul 2023

See yourself :)

Bekijk de bestelling maar, dat spreek voor zich. Het was netjes geweest als ik een melding had gekregen dat er delen van de foto niet zichtbaar zouden zijn ivm met die twee gaten in de deksel.. we hebben nu een ander cadeautje moeten bestellen, de deze thee doos weg gedaan.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Bij het bestellen van de Theedoos is er een foto zichtbaar geweest van jouw ontwerp. Daarbij is zichtbaar dat de theedoos 2 gaten heeft zitten, die dus door de foto gaan. Deze gaten zijn nodig voor het openen van de deksel. Je mag altijd vooraf of na vragen stellen over jouw product via klantenservice@mepal.com.

Geen duidelijke communicatie

Had een bestelling geplaatst, kreeg bericht dat het bijna verzonden werd. Hierna hoorde ik niets meer. Na een mail na mepal bleek het product uitverkocht te zijn. Ik kreeg een nieuwe keuze, maar heb het product nog steeds niet ontvangen. Ben hier wel teleurgesteld over.
25 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over het leveren van jouw bestelling van Mepal. Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
14 sep 2023

Onvolledige bestelling ontvangen. Geen reactie klantenservice

2 setjes bestek besteld voor mijn wandelvakantie. In mijn pakketje zat maar één setje terwijl ik ze wel beide betaald hebt. Heb het uiteindelijk maar ergens anders aangeschaft. Ondertussen nog geen reactie van jullie klantenservice of mijn geld terug
15 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor! je bericht is ondertussen beantwoord.
3 dec 2023

Opdruk schuin

Opdruk is schuin, terwijl ik gekozen heb voor een achtergrond. Daarbij kunnen zelf de positie niet bepalen. Helaas is het volgens klantenservice mijn fout. En vervolgens reageert klantenservice niet meer. Echt een slechte service.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Dorien van Mepal
8 jun 2023
Zeer slechte ervaring met kleine mepal bekers die al naar een jaar lekten. Blijkt dat die niet meer tegen heet water kunnen, dus niet bruikbaar voor hete koffie en thee. Het staat wel ergens vermeld, maar valt niet erg op.
13 sep 2023

Mooie broodbakken maar matige online executie

1 deel kon niet geleverd worden en wordt niet nageleverd maar direct gecanceld. Geen keuze mogelijkheid 2 kortingscode werkte niet, bleek voor mymepal te zijn en dit is mepal 3 levertijd: onduidelijkheid over levertijd
14 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor! Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com
11 sep 2023
Er ging volgens mij iets mis met de betaling. Navraag naar gedaan. Want wil graag mijn bestelling krijgen. Tot op heden geen bestelling noch antwoord op mijn vraag aan de klantenservice gekregen.
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Je bericht is ondertussen beantwoord.
13 sep 2023
Geen producten aanbieden die niet voorradig zijn, bij mepal besteld, na een week krijg ik mail dat het niet meer op voorraad is. bij wehkamp exact hetzelfde besteld en volgende dag al binnen
1 okt 2023

Niet ontvangen door DHL

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Eigenlijk is het oneerlijk om Mepal dit te verwijten. Maar een andere bezorgdienst zou ik adviseren. DHL maakt veel fouten in de randstad.
2 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Ik zie dat wij al een onderzoek hebben lopen bij de verzenddienst, dit moeten wij even afwachten. Zodra hier een reactie op is, stellen wij je via mail op de hoogte hiervan.
17 mei 2023

Geen bestelling

Ik heb helaas nog geen bestelling ontvangen. Dit bericht is dus te vroeg gekomen. Ik heb wel een mail gekregen dat er vertraging is, maar weet helaas niet hoelang het nog gaat duren.
7 okt 2023
Producten bleken neit leverbaar. Krijg een mail met begin volgende week is het leverbaar dus dan hopen we te verstuen maar verder geen communicatie ook geen respons op mijn mail.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Wij hebben inmiddels contact gehad en willen je veel plezier met de bestelling wensen.
5 sep 2023
Ik heb 5 broodtrommels besteld en 5 drinkbekers met naam dit was totaal niet goed koop. Maar de Bestelling klopt niet met de levering heb hierover gemaild maar geen reactie gehad
11 sep 2023
26 mei 2023
Do NOT ever send me questionnaires spam mail again. I want the product in exchange for my money...end of transaction. I'm sick and tired of your bullshit spam after each purchase.
18 mei 2023
Tot op heden nog niks vernomen van mijn bestelling. Wilde na het weekend al persoonlijk contact opnemen met Mepal omdat voorgaande bestellingen gewoon prima in orde waren.
24 aug 2023
De communicatie verbeteren via de servicedesk. En houd je klant tevreden. Bij de Ah was het product maar liefs 5 euro goedkoper en hier wordt niets mee gedaan.
25 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Elke retailer is vrij zijn eigen acties te bepalen. We nemen je feedback mee voor onze ontwikkeling!
24 mei 2023
Product was niet op voorraad werd pas verzonden toen het op voorraad was dit werd mij pas verteld toen ik vroeg wanneer mijn bestelling verzonden zou worden
Reageren niet op e-mail. En koppelen niet terug dat een product niet leverbaar is. Als ik het nu wil bestellen moet ik nog een keer verzendkosten betalen.
19 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Je hebt een bericht van ons mogen ontvangen op 12-09. Je e-mail is ondertussen ook beantwoord.
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Het is om voor mij onverklaarbare reden teruggestuurd naar Mepal. Zij reageren enigszins traag op mijn mail.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal