mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

21 mei 2023

Slechte communicatie

Bellen op het moment dat een levering niet compleet verzonden kan worden. Niet tot 2x toe de klant laten bellen omdat de bestelling niet geleverd wordt.
20 sep 2023
Verkeerde levering van bestelde artikelen Hele late reactie op e-mail Retourneren kost geld, ondanks dat ik een niet besteld product ontving! Bah
21 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor! Je bericht is ondertussen beantwoord.
1 sep 2023
Levering veel te lang. Op de site staat 2-5 dagen. Ik heb bestelling na 8 dagen gekregen. Kinderen teleurgesteld. Zonder lunch bakjes naar school
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand.
11 mei 2023
Na bestelling niets meer gehoord over verzending of verwachte verzending. Ik weet nog steeds niet of een wanneer ik mijn pakketje ga krijgen.
19 mei 2023
Mijn bestelling is gecanceld door jullie en ik kan tzt opnieuw bestellen, zonder verzendkosten, maar dat had ik nu ook, mét 15% korting. Bah
13 mei 2023
3 mei een bestelling gedaan en nog steeds niks gekregen en ook niks gehoord.ik heb gemaild naar hun maar ook hier geen reactie op gehad!!

Spullen worden niet geleverd

18 december wat kleine spullen besteld. 29 december nog steeds niets geleverd. Wegblijven dus bij de webshop van dit bedrijf!
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Gezien er meerdere reviews geplaatst zijn heb ik net via de mail meer informatie over jouw bestelling gegeven. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. En anders vernemen wij dit natuurlijk graag, je mag dan op onze email reageren. Met vriendelijke groet, Dorien , klantenservice Mepal
27 jul 2023

Slecht

De helft van mijn bestelling is niet aangekomen en ik weet niet zeker hoe ik contact met hen kan opnemen om dit op te lossen.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling van Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je gegevens aan ons door te geven ? Dan kijken we graag me je mee wat de status van jouw bestelling is. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
28 aug 2023
Niet duidelijk aangegeven dat de doppen niet compleet zijn zonder lipje/hengsels. Nu alsnog geen volledige nieuwe doppen.
29 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Bij ons product hebben wij dit vermeld staan: Vervangende dop voor de waterfles Ellipse 500 en 700 ml. Let op: zonder lusje / afdichting. We nemen je feedback mee voor onze ontwikkeling.
17 mei 2023
Ik heb mijn spullen nog steeds niet. Heb maar weer gemaild en reageren vinden ze ook moeilijk.. Wat een slechte service!
23 sep 2023
Bestelling is al 1,5 week onderweg, maar nog niet binnen. Gemaild naar de klantenservice maar nog geen reactie gehad.
25 sep 2023
4 sep 2023
3tot 5 dagen bij jullie kan wat langer durend maar met weekend erbij 10 dagen is nog al een verschil zijn denk ik
LO
23 dec 2023
Bestelling niet ontvangen. Nepal gebeld en we moeten geduld hebben. Bestellling is al meer dan een week te laat.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Mocht de bestelling inmiddels nog niet geleverd zijn, zou je ons dan kunnen voorzien van je bestelnummer en adresgegevens? Wij kijken graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com
16 dec 2023
Product niet geleverd. Klantenservice legt probleem bij bezorgdienst, lever verplichting niet nagekomen.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, SAndy van Mepal
14 mei 2023
De voorraad beter bijhouden. Producten besteld alles op voorraad. Helaas na twee weken niks ontvangen.
3 sep 2023

Geen levering

Na aantal dagen bericht van geen voorraad helft bestelling. Andere helft nog niet geleverd na 7 dagen.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Je hebt ondertussen een bericht van ons mogen ontvangen. Bedankt daarvoor!
21 sep 2023
Er is veel fout gegaan. Bestelling bleef hangen, geen spullen op voorraad, langere levertijd.
NA
Nadia A.
Den Haag
25 nov 2023
Vond het heel jammer dat er een halve letter ook op de achterkant van de beker was bedrukt
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
Het zou 2-4 werkdagen duren, maar na 2 weken nog steeds niets binnen en ook geen updates.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 08 20 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
17 sep 2023
Er staat binnen 3 tot 5 dagen in huis. Het is nu bijna 2 weken later en heb het nog niet.