mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl
Beoordelingen:

2.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.154 beoordelingen in totaal  

4,52
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

de meest kritische beoordeling

2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Sorteren  
Meest recente eerst
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn gepersionaliseerde broodtrommel had krassen aan de onderkant, ik betaal voor een nieuwe product, maar had meer het idee dat ik een 2e hands broodtrommel had ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
2 dagen geleden
Beste X, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. Ondertussen hebben wij jouw e-mailbericht beantwoord. Met vriendelijke groet, Sandy von Mepal
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
11 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie leveren mij bekers waarvan de doppen niet goed geïnstalleerd zijn. Vervolgens mail ik dat mijn tapijt hierdoor beschadigd is en tas en krijg ik een sorry en instructie hoe ik de dop moet vastzetten. Geen oplossing voor de schade niks. Niet netjes
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
19 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Per email heb je van ons bericht gehad over hoe we dit probleem proberen op te lossen voor je. We zien daar graag je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
18 apr 2024
edankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje is nooit aangekomen, terwijl dat volgens DHL wel zo is. Fout ligt waarschijnlijk bij DHL, maar ik heb al een tijd geleden een klacht hierover ingediend, maar nog geen reactie. Zou zonden zijn als mijn Mepal producten twv 50 euro niet meer terecht komen. Verder ben ik altijd erg tevreden met Mepal.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
16 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wil het eerst wel eens ontvangen!!
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
15 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lunchbox

2 keer een bestelling ontvangen, waarvan de lunchbox niet in orde is. Als je dan belt en verwacht dat je het product terug kan sturen, krijg je de onderdelen opgestuurd, zodat je het zelf kan doen. Ik vind dit echt slechte service. Nu krijg ik het verzoek om een video te versturen, waarin ik kan laten zien dat de lunchbox niet goed sluit. Ik bestel in het vervolg niks meer bij jullie. Na jarenlange een goeie ervaring te hebben gehad, is het bij deze gauw klaar!
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
10 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Er is voor jou al een serviceorder gemaakt voor een nieuw onderdeel. Mepal houdt van duurzaam en vervangen niet gelijk een product als het met een onderdeel opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg een mail dat ik bij een bestelling automatisch gratis een Cirqula multikom zou ontvangen bij een bestelling. Maar deze kwam er niet bij. Ook bellen met de klantenservice veranderde daar niet wat aan.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
8 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet compleet contact opgenomen nog geen terugkoppeling gehad
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
3 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nog steeds niks ontvangen…

Op de site staat 1-2 werkdagen. Wij wachten al 6 werkdagen (10 dagen totaal). Nog niks geen mail of verzending ontvangen, wel al een beoordelingsmail. Jammer, we hopen dat het nog goed komt…
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
2 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
2 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
JL
J L.
Breugel
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Let goed op of je foto goed in. Het midden zit
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
2 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
slechte aftersales slecht produkt
Beoordeling melden
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gehele bestelling teruggestuurd, omdat het niet het juiste was. Moest ik €7,50 retour kosten voor betalen. Belachelijk. Voor mij niet meer via de website.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
27 mrt 2024
Bedankt voor je review. Het spijt me om te lezen dat de retourzending niet naar verwachting is. De voorwaarden voor het retour zenden staan op onze website vermeld. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar deze link: https://www.mepal.com/nl/klantenservice/retourneren Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ongelooflijk slechte klantenservice en klantvriendelijkheid. Belachelijke reacties op retour artikelen en ronduit onbeschoft aan de telefoon!
Beoordeling melden
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
20 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beker laten bedrukken met naam naam totaal onleesbaar
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
18 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 10 dagen nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
15 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal