mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.805 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.185 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Jammer genoeg al de 3e maal een ring van de deksel moeten bestellen ondat deze snel scheurt
16 sep 2023

Kleine beschadiging aan het deksel

Van de twee fruitbakjes die ik besteld had had er één een scherfje eraf in het deksel. Niet heel erg, ik kan het bakje gewoon gebruiken, maar als zo'n klein bakje 5 euro kost verwacht je eigenlijk dat het perfect binnenkomt.
RO
Rene O.
Doetinchem
15 sep 2023
2 afdichtingen besteld voor de lunchpot , maar 1 ervan is een geheel andere afmeting en de andere past ook niet goed. Zonde van de aankoop.
14 sep 2023

Ik hoop dat de oude kleuren weer terug komen

Ik bestel nu al een aantal jaar van die broodtrommels met eigen ontwerp. Ik mis de oude vrolijke kleuren.
13 sep 2023

Niet tevreden

Deze keer was het niet goed kwaliteit . De knop van de fles is niet goed zit daarom lekt hij. En dat is niet de bedoeling.
10 sep 2023
Ik vond de fruitbox erg klein en dezelfde maat met opdruk was 5 euro goedkoper. Ook was de bedrukking op de beker maar voor de helft, maar dat laat ik dan maar voor wat het is. Hier ook een mail voor verstuurd, maar geen reactie op ontvangen. Vond de service en snelheid een aantal jaar geleden beter.
10 sep 2023
Lange levertijd, kwaliteit van printen is minimaal..
9 sep 2023

Prima product.

Ik had een zwarte lunchpot besteld maar kreeg een lichtblauwe. Kan ook zijn dat ik het zelf niet goed heb ingevuld trouwens. De lunchpot is prima! Ik vond het alleen lang duren voordat hij binnen was
CL
Celesta L.
Leeuwarden
9 sep 2023
Mooie producten. Jammer dat je een set besteld en dan op de dag van verzending een bericht krijgt dat het incompleet/ niet leverbaar is. Zoek dan in overleg met de klant een oplossing ipv de gang van zaken nu.
7 sep 2023
Het is nu al de 2 de keer dat ik spullen besteld heb en deze worden geannuleerd omdat er geen voorraad blijkt te zijn . Geef dit aan bij het bestellen van de producten en niet achteraf
7 sep 2023

Lange levertijd

Product is top. Maar zou graag alle kleuren willen kiezen voor alle onderdelen, zodat je echt mooie matches kunt maken. Daarnaast vind ik ruim een week levertijd vanaf bestellen echt heel lang.
6 sep 2023
3 sep 2023
Bedrukking op beker was na 1x vaatwasser al kapot
2 sep 2023

(Nog) geen reactie van de klantenservice

De schalen die ik besteld had zijn super! Helaas was de midden en onderdeksel voor mijn lunchpot, die ik ook besteld had, beschadigd. Ik heb 3 dagen geleden een mail met foto's naar de klantenservice gestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen.

Niet tof

Snellere levering! Op dinsdag bestel en week later pas binnen. Nooit mail gehad over wanneer het pakket verstuurd is! Gingen naar Disney en had geen kinderfietsen meer in huis. Ja. 1 zonder ring( bestelling) voor zoon en voor dochter prinsessen week waren beide zwaar teleurgesteld dat zij niet de leuke flessen mee mochten. Doos was keurig geleverd door dhl( zoals altijd)
1 sep 2023
Het duurde wel erg lang voor ik de lepeltjes mocht ontvangen.
1 sep 2023
Producten goed maar levering via internet duurt helaas1,5 week.
Verzending moet sneller kunnen
29 aug 2023

Verzending

Zou fijn zijn als verzending van niet gepersonaliseerde artikelen wat sneller gaat
28 aug 2023
De levertijd duurde langer dan vermeld.