mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.805 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.185 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

LP
Lydia P.
Bergschenhoek
28 aug 2023

Ik vond de levertijd bijzonder lang duren.

Ik vond de levertijd bijzonder lang, daar werd ik niet over geïnformeerd pas nadat ik zelf een mailtje stuurde, daarop wel direct antwoord en uitleg. Maar ik vindt het wel zo netjes als iets langer dan 5 dagen duurt dat een bedrijf dan zelf even een mail stuurt. 8 dagen duurde de levertijd, de producten van Mepal zijn natuurlijk zonder twijfel goed van kwaliteit en zien er mooi uit!
27 aug 2023
Duurde een week!
26 aug 2023
Ik vond de levering best lang duren . Het artikel was goed verwacht .
26 aug 2023
Jammer dat de doos die ik besteld had niet op voorraad was (had beter vermeld op website kunnen staan dan hadden we meteen een andere kleur kunnen kiezen). Nu kreeg ik pas een melding toen de andere bestelling al verstuurd was
25 aug 2023
Sneller leveren
24 aug 2023
Mooie schalen, maar late levering (na ons feestje :-(
20 aug 2023

kleuren van set ongelijk

1 setje besteld maar de kleuren van het setje kwamen niet overeen. Fors kleur verschil bij hetzelfde ontwerp
17 aug 2023
Dat ik een bestelling niet meer kon wijzigen en dat de afbeelding van een beker/broodtrommel hetzelfde waren alleen de benaming was verschillend heel onduidelijk
6 aug 2023
Leuke spullen en creatief om zelf te ontwerpen. Verzenden drama. Artikelen komen beschadigd binnen. Na melden geen reactie. Slecht dus.
30 jul 2023
Wat ik heb gekocht is helemaal prima! Alleen duurde de bezorging erg lang .
23 jul 2023

Goed, lange bezorgtijd is een nadeel

Prima service en producten zoals omschreven. Door de bezorgtijd van een week een mindere beoordeling.
22 jul 2023

Kruidenpotje pin en touwtje…

Ik heb de kruidenpotje pin en touwtje besteld. Helaas zijn de touwtjes een stuk korter dan de oorspronkelijke touwtjes die bij mijn kruidenpotjes zaten. Daardoor hangt het touwtje maar een klein stukje in het reservoir met water. Teleurstellend. De levering en bezorgtijd was op orde.
19 jul 2023

Goede kwaliteit, stond helaas als klant niet meer in het systeem

Ik was al klant maar mn email/wachtwoord combi bestaat niet meer. Moest alles opnieuw invoeren. Item wat ik gekocht heb was prima
14 jul 2023
Opsturen van twee pakketten in één zou fijn. Mogelijkheid tot kleiner/ goedkoper retourneren. Optie bak en print deksel ook bij losse onderdelen bestellen.
11 jul 2023
Ik heb een bestelling geplaatst maar zie dat we een verkeerd kleur lepel hebben besteld. Ik bel en mail meteen en de bestelling kan niet meer aangepast word4n.
24 jun 2023
Ontwerp gedeelte, Het zelf ontwerpen met tekst of plaatjes zou makkelijker kunnen.

Belichting niet fraai

Had twee lunchboxen besteld met dezelfde foto, de ene is overbelicht uitgevallen en de andere juist te donker. Niet helemaal zoals ik had gewild.
8 jun 2023
De site is erg traag. Dacht dat het aan mijn verbinding lag maar op een andere WiFi zelfde probleem. Verder wel netjes en duidelijk over de producten
6 jun 2023

rkoffiepads

Witte kleur en dan voor koffiepads, krijg je er nooit uit