mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.795 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.160 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

13 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Top eindresultaat, goed verpakt verstuurd. Duurt wel een week voor het verwerkt en binnen is.
MK
M.P. K.
Zeewolde
Mooi spul, niet overdreven prijzig. Alleen een vrij lange tijd tussen bestellen en leveren.

Bestelling losse deksel

Heel fijn dat je losse deksel kunt bestellen Je hoeft dan niet het hele bakje te vervangen
28 okt 2023

Mooie thermosfles

Mooi resultaat na personalisatie. Houd goed warm. Wel moeilijk schenken zonder te lekken.
29 mei 2023
Levertijd aan de lange kant. Zaterdag besteld. Woensdag verzonden. Dat moet beter kunnnen
Iets sneller reageren op een online order en iets sneller verzenden. Verder alles prima
EV
E. v.
culemborg
het was precies zo uitgevoerd zoals ik voor ogen had, en de levering was ook op tijd.
27 aug 2023
Levering in circa 1 week, wel jammer dat er 2 kleine beschadigingen op 1 product zat.

Site is duidelijk en ruime keus

Site is duidelijk en ik kon ook alleen het sluitclipje kopen voor mijn lunchtrommel.
17 dec 2023

Tevreden klant

Duidelijke website, genoeg keuze voor afbeeldingen. Snelle levering, netjes verpakt
9 sep 2023
Snelle levering. Een antwoordnummer geven zodat de klant géén retourkosten heeft.
Snelle en complete levering, geen overdreven veel verpakkings materiaal. Ook fijn!
11 sep 2023
Goede spullen en snel geleverd. Maar in een veel te grote doos verpakt, onnodig.
AV
Goed materiaal vertrouwd als altijd en ook snel geleverd. Prima, aan te bevelen!
29 okt 2023
Betrouwbaar, mooie producten alleen dekseltjes bewaarbakjes blijven stuk gaan.
15 sep 2023

Leuke persoonlijke beker

Makkelijk samen te stellen beker besteld, goede kwaliteit en erg leuk product.
MP
Mariette P.
Purmerend
17 aug 2023

Geweldig om de produkten te personaliseren.

Het zelf een produkt kunnen personaliseren is echt geweldig. Snelle levering.
16 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, goede kwaliteit. Zou nog meer kleur combinaties erbij willen
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie brooddoos laten drukken voor Vaderdag. Kwaliteit van de foto was goed.
27 mei 2023
Prima product voor een goede prijs. Verzending duurde langer dan verwacht.