cbshop.com- Logo - Beoordelingen

cbshop.com

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden889 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 feb 2018
cbshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Snelle reactie, en meedenkend. Ik heb een Uniden scanner besteld. Er is netjes aangegeven of ik even wou wachten omdat er nieuwe frequenties beschikbaar zouden komen. Dit is een klassiek voorbeeld van meedenken met de klant en een goede ervaring bieden.

Duurde lang voordat het er was,en de oplaatbare batterijen ontbraken. Had ik over gemaild maar was compleet was gezegd.

Beoordelingen voor cbshop.com

4 feb 2024
Goed geholpen
19 jul 2023
My albrecht is late, FedEx has a problem delivering on time. I don't have it yet and should have 2 days ago. I'm afraid to order anything else incase it dosnt arrive.
Antwoord van cbshop.com
19 jul 2023
According to FedEx you already received the Albrecht 2990. But Canada is not as fast as USA with FedEx. But to Canada is our service to use FedEx if their price is okay to a destination. Normally is postal air service. That is what you paid for.
FL
fred l.
leiden
4 jul 2023
Na wat bestellingen toch een foutje(kan gebeuren)daardoor 4sterren,maar met een wimpel geslaagd,maar die vlag ontbreekt net,verder goed geholpen.
13 sep 2023
Goede service snelle levering en normale prijzen
11 nov 2023
Nederlandstalige gebruiksaanwijzingen
Antwoord van cbshop.com
11 nov 2023
Tsja. Die zit niet bij iedere scanner helaas.
Snelle reactie
25 mei 2023