Centralscooters- Logo - Beoordelingen

CentralscootersReviews

: 40Goed

Gecertificeerd sinds: 10-5-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Centralscooters is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Centralscooters kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-5-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Centralscooters

9 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik kan eigenlijk nog geen beoordeling geven omdat ik de scooter nog niet heb, ik heb alleen nog maar een telefoontje gehad over de bestelling maar als ik de scooter heb zal ik graag een beoordeling geven.

Ik zou de scooter binnen 7dagen hebben dat staat ook op de site nu krijg ik hem eind augustus als ik geluk heb dat vind ik jammer want ik heb hem al betaald.

Beoordelingen voor Centralscooters

Ik ben goed geadviseerd bij aanschaf van scooter, de levering is op tijd geleverd volgens afspraak.
Niets meer gehoord na een kort telefoontje over scooter in voorraad, ik bel terug voor datum levering.. hierna niets meer….
Dat na mijn bestelling netjes word nagevoeld of dat dit goed was etc. Bijzonder prettig
Goeie en snelle service!