blackroll.com/nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden191 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
blackroll.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie begrijpen wat de uitdrukking added value wil zeggen. NIet alleen de bal en de rolletjes, maar eveneens de oefening via de App en een instructief boekje. Daar betaal ik graag voor...

Ik heb een massagebal besteld met een diameter van ongeveer 12 centimeter. De bal leek van flexibel rubber, zoals bij lacrosseballen of andere rubber-achtige massageballen, maar was van een hol hardplastic materiaal, met een laagje rubber er omheen. Dit voelde niet comfortabel en zou je gezien de prijs niet verwachten. Matige kwaliteit van dit product, met een erg hoge prijs. Het retourproces lijkt to zo ver wel goed geregeld.

Beoordelingen voor blackroll.com/nl

Matige kwaliteit massagebal, met een erg hoge prijs

Antwoord van blackroll.com/nl
Beste Geert, hartelijk dank voor jouw feedback. Onze fascia-producten zijn gemaakt van EPP. EPP staat voor geëxpandeerd polypropyleen. We hebben verschillende hardheden ontwikkeld voor onze EPP-producten om de best mogelijke massageresultaten voor je te bereiken. We hebben echter geen zachte bal in ons assortiment. Als je geïnteresseerd bent in dit onderwerp, kun je hier een kijkje nemen: https://blackroll.com/nl/story/epp. Als je vragen hebt over de retourprocedure. Neem dan contact op met shop.nl@blackroll.com. Jouw Team BLACKROLL
15 okt 2023
Black roll besteld, we kregen korting hierop, waardoor de rol onder de afleverkosten kwam, hierdoor moesten we we weer bezorg kosten betalen, terwijl achteraf hadden we het in Duitsland moeten laten bezorgen hier waren geen bezorg kosten
Antwoord van blackroll.com/nl
20 okt 2023
Dear BLACKROLLER, bedankt voor jouw feedback. In alle landen waaraan we leveren, worden de verzendkosten kwijtgescholden voor bestellingen onder de €25. We hopen dat je het begrijpt en beantwoorden graag al je vragen. Jouw BLACKROLL-TEAM
Goede gebruiksinstruktie