FeestbazaarBeoordelingen

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.
Het witte Hert 20
1601 MJ Enkhuizen
Robert Cortie

Beoordelingen voor Feestbazaar

4.54 / 5.00

971 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Feestbazaar

Kinder politiepet voor carnaval gekocht, maar pet is nog te groot voor een volwassene. Niet kleiner te maken.

Ik heb vorige week 2 pakken bij feestbazaar gekocht. Het ene pak was veel te klein ondanks de aangegeven afmetingen op de site was het nog steeds veel en veel te klein. Dit pak werd vergoed. Wel moest ik retourkosgsn zelf betalen. Het 2de pak was binnen een uur dragen kapot. Ze zeggen dat dat niet had gemogen maar helaas mogen ze dat niet terugnemen en krijg ik alleen maar 40korting.

De waaier die we besteld hadden daar is de stof aan de onderkant niet helemaal goed van geplakt.

Ik ben over het algemeen positief maar de laatste 2 keer kwamen de bestelling erg laat binnen. dat vind ik dan weer jammer. dit terwijl erop de site aangeven staat voor .... uur besteld volgende dag in huis. dit keer dus wat minder

De toeter was best klein voor de prijd

Zie mail via website

Product kwam helemaal niet overeen met plaatje op de site. Daarnaast is retourneren van producten ouderwets en achterhaald dat de kosten voor retourneren voor eigen rekening zijn.

Kwaliteit van de artikelen zijn echt heel slecht. De toegestuurde strikjes waren helemaal uit model.

Kwetsbaar plastic en dun elastiek. Na een keer gebruik al kapot.

Ben zeer ontevreden over feestbazaar. Zal zeker nooit en te nimmer meer bestellen bij hun. Allereerst product besteld, kreeg bericht, inmiddels uw maat toch niet meer leverbaar. Andere maat besteld en deze ontvangen. Bleek niet de goede maat te zijn. Door drukte met huis bouwen en baby niet optijd kunnen retourneren. Product retour krijgen kan, maar inmiddels 3 x verzendkosten voor mijn rekening

Kapot artikel geleverd en reageren totaal niet op mailberichten. Waardeloos

Heb al bijna 2 weken geleden een gedeelte retour gestuurd, nog steeds niks van vernomen. Niet eens een ontvangstbevestiging, terwijl ik via Track en Trace zie dat het al 1.5 week geleden is ontvangen bij jullie. Ik heb gebeld met jullie, wordt er niet eens gekeken hoe de status is van mijn retourzending.. kan wel 2 weken duren wordt er gezegd. Zeer klant onvriendelijk

Levering veel te laat en dan TNT de schuld geven..... terwijl ik de mail pas 3 dagen later ontving dat het verstuurd zou zijn..... wil je hier wat bestellen doe dat dan 2 weken eerder dan je het nodig hebt

Product geannuleerd naar bestelling.alles netjes afgehandeld en geld retour.

28-02-19
De super mario pak is kapot en het rock setje is ook kapot