Dakmaterialen.com

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
Dakmaterialen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle Levering en goede communicatie! Ik belde Donderdags met het probleem dat ik met het weekend mijn spullen nodig had, omdat ik mijn dak graag zou willen maken... echter was het al donderdag na 12:00u 's middags. Na wat bellen hebben ze toch nog kunnen regelen dat ik mijn pallet op vrijdag ontving! Top Service! Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Volgende keer weer!

Online bestellen is geen probleem. Maar daarna is het huilen met de pet op. Geen track en trace , geen e-mails wanneer de bestelling wordt geleverd. Kwam thuis uit mijn werk en zag dat mijn bestelling geleverd was.

Beoordelingen voor Dakmaterialen.com

16 apr 2024
Antwoord van Dakmaterialen.com
18 apr 2024
Allereerst willen we je bedanken voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed, ondanks onze inspanningen om je op de hoogte te houden van de vertraagde levering. We streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden en nemen je opmerkingen serieus. We zouden graag meer leren over hoe we deze situatie beter hadden kunnen aanpakken en wat we kunnen doen om je ervaring met ons te verbeteren. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Zou je bereid zijn om hierover in een persoonlijk gesprek verder te praten? Zo ja, dan kun je mij direct bereiken op 0315-298150 of via klantenservice@dakmaterialen.com. We hopen nogmaals de kans te krijgen om aan je verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groet, Linea Verheijen Customer Support Team