Dakmaterialen.com

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
Dakmaterialen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle Levering en goede communicatie! Ik belde Donderdags met het probleem dat ik met het weekend mijn spullen nodig had, omdat ik mijn dak graag zou willen maken... echter was het al donderdag na 12:00u 's middags. Na wat bellen hebben ze toch nog kunnen regelen dat ik mijn pallet op vrijdag ontving! Top Service! Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Volgende keer weer!

Online bestellen is geen probleem. Maar daarna is het huilen met de pet op. Geen track en trace , geen e-mails wanneer de bestelling wordt geleverd. Kwam thuis uit mijn werk en zag dat mijn bestelling geleverd was.

Beoordelingen voor Dakmaterialen.com

Antwoord van Dakmaterialen.com
18 apr 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het fijn om te horen dat het online bestellen goed ging, maar we betreuren het dat je niet tevreden was met de communicatie daarna. We geven toe dat de informatievoorziening over de verzending en levering van je bestelling beter kon, vooral wat betreft de track en trace. Door jouw review zijn we ons bewust geworden van een fout in ons systeem en hebben we gelijk maatregelen genomen om onze communicatie te verbeteren. Dit betekent dat al onze klanten nu beter op de hoogte worden gehouden over de status van hun bestellingen. Dankzij jouw waardevolle feedback kunnen we onze service blijven verbeteren. We hopen dat we je in de toekomst kunnen overtuigen van onze verbeterde service en jou een ervaring van vijf sterren kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor je hulpzame feedback. We hopen je snel weer terug te zien in onze shop! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team