Dakmaterialen.com
Beoordelingen:

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal  

4,80
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dakmaterialen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle Levering en goede communicatie! Ik belde Donderdags met het probleem dat ik met het weekend mijn spullen nodig had, omdat ik mijn dak graag zou willen maken... echter was het al donderdag na 12:00u 's middags. Na wat bellen hebben ze toch nog kunnen regelen dat ik mijn pallet op vrijdag ontving! Top Service! Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Volgende keer weer!

de meest kritische beoordeling

11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online bestellen is geen probleem. Maar daarna is het huilen met de pet op. Geen track en trace , geen e-mails wanneer de bestelling wordt geleverd. Kwam thuis uit mijn werk en zag dat mijn bestelling geleverd was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dakmaterialen.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online bestellen is geen probleem. Maar daarna is het huilen met de pet op. Geen track en trace , geen e-mails wanneer de bestelling wordt geleverd. Kwam thuis uit mijn werk en zag dat mijn bestelling geleverd was.
Beoordeling melden
Antwoord van Dakmaterialen.com
18 apr 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het fijn om te horen dat het online bestellen goed ging, maar we betreuren het dat je niet tevreden was met de communicatie daarna. We geven toe dat de informatievoorziening over de verzending en levering van je bestelling beter kon, vooral wat betreft de track en trace. Door jouw review zijn we ons bewust geworden van een fout in ons systeem en hebben we gelijk maatregelen genomen om onze communicatie te verbeteren. Dit betekent dat al onze klanten nu beter op de hoogte worden gehouden over de status van hun bestellingen. Dankzij jouw waardevolle feedback kunnen we onze service blijven verbeteren. We hopen dat we je in de toekomst kunnen overtuigen van onze verbeterde service en jou een ervaring van vijf sterren kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor je hulpzame feedback. We hopen je snel weer terug te zien in onze shop! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team