Dakmaterialen.com

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
Dakmaterialen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle Levering en goede communicatie! Ik belde Donderdags met het probleem dat ik met het weekend mijn spullen nodig had, omdat ik mijn dak graag zou willen maken... echter was het al donderdag na 12:00u 's middags. Na wat bellen hebben ze toch nog kunnen regelen dat ik mijn pallet op vrijdag ontving! Top Service! Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Volgende keer weer!

Online bestellen is geen probleem. Maar daarna is het huilen met de pet op. Geen track en trace , geen e-mails wanneer de bestelling wordt geleverd. Kwam thuis uit mijn werk en zag dat mijn bestelling geleverd was.

Beoordelingen voor Dakmaterialen.com

27 apr 2024
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je ooit vragen hebt of extra hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
26 apr 2024
17 apr 2024
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je 4-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat je over het algemeen tevreden bent. Als je feedback hebt over hoe we onze service kunnen verbeteren, horen we dat graag. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen of verdere opmerkingen hebt. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team