Dakmaterialen.com

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
Dakmaterialen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle Levering en goede communicatie! Ik belde Donderdags met het probleem dat ik met het weekend mijn spullen nodig had, omdat ik mijn dak graag zou willen maken... echter was het al donderdag na 12:00u 's middags. Na wat bellen hebben ze toch nog kunnen regelen dat ik mijn pallet op vrijdag ontving! Top Service! Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Volgende keer weer!

Online bestellen is geen probleem. Maar daarna is het huilen met de pet op. Geen track en trace , geen e-mails wanneer de bestelling wordt geleverd. Kwam thuis uit mijn werk en zag dat mijn bestelling geleverd was.

Beoordelingen voor Dakmaterialen.com

Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je fantastische beoordeling! Wat fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen met de snelle levering en goede communicatie. We begrijpen hoe belangrijk het is om je spullen op tijd te hebben, zeker voor zo'n klus als je dak repareren. Het is geweldig dat we dit voor je konden regelen en dat je tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit je de volgende keer weer van dienst te zijn! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Ik ben hier erg fijn geholpen. De medewerkers nemen de tijd om uit te leggen welke keus het beste is in mijn specifiek geval. In tegenstelling tot andere plekken hanteert “Dakmaterialen.com” een persoonlijke benadering. Absoluut bedankt
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je geweldige review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en dat onze medewerkers de tijd hebben genomen om alles duidelijk uit te leggen. We streven ernaar om elke klant een persoonlijke benadering te bieden, en het is geweldig dat dit bij jou goed is overgekomen. Absoluut bedankt voor je vertrouwen in Dakmaterialen.com. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
25 apr 2024

Goed advies met complete offerte

Offerte aanvraag gestuurd. Kreeg een volledige aanbieding via de mail, nadat ik wat aanvullende vragen had beantwoord. Spullen werden netjes geleverd door hun eigen vrachtwagentje. Mooi pakje speelkaarten gekregen bij de bestelling.
26 apr 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het advies en de offerte die je hebt ontvangen, evenals met de levering van je bestelling. Het is altijd fijn te weten dat onze extra inspanningen, zoals het beantwoorden van je vragen en het kleine cadeautje van een pakje speelkaarten, worden gewaardeerd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met waterdichte groet, Bram Mijnen Customer Support Team

Goede en snelle service

Goede terugkoppeling gehad over mijn bestelling, ik had iets besteld wat niet te gebruiken was icm de rest van de bestelling, hier goed advies over gekregen en uiteindelijk het juiste deel erbij kunnen bestellen
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je geweldige beoordeling! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en de terugkoppeling over je bestelling. We zijn blij dat we je goed hebben kunnen adviseren en dat je uiteindelijk het juiste deel hebt kunnen bestellen. Als je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
HM
Hans M.
Lichtenvoorde
Perfecte materialen en zeer goed advies. Vriendelijk te woord gestaan en ze nemen de tijd om alles uit te leggen ook als je geen echte dakhaas bent. Goed bereikbaar en ook innoverend bedrijf.
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je fantastische review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze materialen en het advies dat je hebt gekregen. We vinden het belangrijk om vriendelijk en behulpzaam te zijn, en het is geweldig dat dit bij jou goed is overgekomen. We blijven ons inzetten om innovatief en goed bereikbaar te blijven voor al onze klanten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Super producten, super levertijd en zelfs nog een zonnebril erbij als presentje :)!
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je fantastische beoordeling! Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en de snelle levertijd. Fijn dat de zonnebril als presentje in de smaak viel! Als je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
3 mei 2024
De snelle reactie. Vlotte service. Uitleg bij het product qua plaatsing.
3 mei 2024
Hartelijk dank voor je positieve woorden! We zijn inderdaad erg blij dat onze producten ook in België zo goed ontvangen worden. Het is ons doel om overal een uitstekende service en kwaliteitsproducten te bieden. Mocht je nog suggesties of vragen hebben, dan horen we dat graag van je. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Duidelijk in communicatie indien nodig snelle levering
Antwoord van Dakmaterialen.com
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en je positieve opmerkingen over onze communicatie en snelle levering! We streven er altijd naar duidelijk en efficiënt te communiceren met onze klanten en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt. Het is fijn om te horen dat je ervaring met ons zo positief is geweest. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Met hartelijke groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Snelle levering en goede materialen.
Antwoord van Dakmaterialen.com
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij te horen dat de snelle levering en de kwaliteit van de materialen naar wens waren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Goede service, netjes en op tijd
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je onze service als goed hebt ervaren en dat alles netjes en op tijd was. We streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
22 apr 2024
Perfect en snel ontvangen!
23 apr 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het delen van je ervaring! Het doet ons goed te horen dat alles perfect en snel bij je is aangekomen. Mocht je verder nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea van het Customer Support Team
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je ooit vragen hebt of extra hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
PD
P d.
Zeeland
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn blij dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Antwoord van Dakmaterialen.com
Bedankt voor je fantastische beoordeling! Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service. We waarderen je feedback enorm en staan altijd klaar om je te helpen mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben. Met waterdichte groet, Customer Support Team
4 mei 2024
3 mei 2024
Beste Rudi, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Het doet ons goed te weten dat je een positieve ervaring hebt gehad. Mocht je nog vragen hebben of verder advies nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team