Ondergoedbasic.nl- Logo - Beoordelingen

Ondergoedbasic.nl

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 aug 2022
Ondergoedbasic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De geweldige service. Na de bestelling nog een correctie op een opgegeven maat doorgegeven en deze is ook correct doorgevoerd bij de bestelling. Bovendien had ik een 4 pack van het bestelde artikel gevraagd en toen deze bleek uitverkocht werd mij voor dezelfde prijs 2 x een 2pack geleverd. Uitstekenden service die je niet veel meer tegenkomt. Ik zal de naam van dit bedrijf dan ook goed onthouden voor volgende bestellingen.

21 okt 2023
Snelle levering en mooi verpakt alleen jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Als ik dat van te voren had gelezen had ik niet besteld.

Beoordelingen voor Ondergoedbasic.nl

29 apr 2024
1 mei 2024
Dank je wel, veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
Snelheid
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Dank je wel, hier doen we het voor! veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Product is goed en persoonlijk kaartje erbij, dus dat is fijn. Alleen klopte de levertijd niet helemaal, misschien lag dit probleem bij postnl en kwam het mede door de feestdagen drukte.
13 sep 2023
Fijne informatie en keurig verzonden.
20 sep 2023
17 okt 2023