Ondergoedbasic.nl- Logo - Beoordelingen

Ondergoedbasic.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.072 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 aug 2022
Ondergoedbasic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De geweldige service. Na de bestelling nog een correctie op een opgegeven maat doorgegeven en deze is ook correct doorgevoerd bij de bestelling. Bovendien had ik een 4 pack van het bestelde artikel gevraagd en toen deze bleek uitverkocht werd mij voor dezelfde prijs 2 x een 2pack geleverd. Uitstekenden service die je niet veel meer tegenkomt. Ik zal de naam van dit bedrijf dan ook goed onthouden voor volgende bestellingen.

21 okt 2023
Snelle levering en mooi verpakt alleen jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Als ik dat van te voren had gelezen had ik niet besteld.

Beoordelingen voor Ondergoedbasic.nl

Snelle levering, kwalitatief goede merken en snelle reactie per mail met de klantenservice. Top!
16 apr 2024
Dank je wel, hier doen we het voor! veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
Alles
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Dank je wel, veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
AD
Ank D.
Breda
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Keurige levering. Goed contact en service gericht
YV
Yvonne v.
Woudenberg
16 mrt 2024
16 mrt 2024
10 feb 2024

mooie en betrouwbare site

Kan niet beter, goede service, en duidelijk, heel vriendelijk. echt n aanrader Met vriendelijke groet
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Hier doen we het voor! veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
24 feb 2024
De snelle levering was fijn!
11 feb 2024

Alleen maar positief!

De website is handig in gebruik en overzichtelijk, mijn aankoop heb ik met een fijne korting kunnen kopen, de verzending verliep snel en er was een leuk handgeschreven briefje aan toegevoegd. Ik ga zeker weer op deze site shoppen!
SB
Sebastian B.
Rotterdam

Aanrader

Met al die grootwinkelbedrijven met hun chagrijnige McJob medewerkers schrik je er bijna van als je eens een zaak ontdekt die nog met hart en ziel gerund wordt door echt leuke mensen. De webshop is top! Service heel erg goed.