mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl
Beoordelingen:

1.039 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal  

4,32
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

de meest kritische beoordeling

5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan niets meer gehoord.
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
niks ontvangen
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
8 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Een retourzending kan 2-3 weken duren. Zodra de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag automatisch weer teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Mona
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Iets retour gestuurd en nog niets gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
8 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Een retourzending kan 2-3 weken duren. Mocht u het langer geleden retour hebben gestuurd, kunt u het retour bewijs mailen naar webcare@mona-mode.nl zodat wij een onderzoek kunnen starten. Met vriendelijke groet, Team Mona
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling kwam veel te laat!!! Werd telefonisch niet bepaald vriendelijk te woord gestaan!! Werd ook in zijn geheel niet gerust gesteld wat betreft de bezorging van mijn bestelling! in z'n totaliteit zeer onvriendelijk!
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor beoordeling. Wat vervelend dat u niet juist te woord bent gestaan door onze klantenservice en uw pakket niet volgens de aangegeven levertijd bij u is aangeboden. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
maat 44 besteld ,een broek ,en kreeg een veel te kleine broek in een veel te grote doos waar een dekbed in past, en dat voor een broek van dik 100Euro waarvan de kwaliteit zeer tegen viel. U kunt voor andere klanten wat verbeteren maar voor mij hoeft het niet want ik bestel niks meer bij Mona , de vorige bestellingen vielen ook tegen wat kwaliteit en de kleuren van de kleding in verhouding tot de prijs van het bestelde.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
T gaat niet om mode op zich maar om de bezorging. Ik heb de bestelling van 5 december niet gekregen. Dhl is n vreselijk bedrijf zeggen meer mensen hier in t complex
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
4 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@mona-mode.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde kleding is nooit op voorraad.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
14 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wacht al 3 weken op mijn bestelling . Heb gebeld en schijn nog maar een week te moeten afwachten. Niet blij mee.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
14 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Mona
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling leveren. Ik wacht al zolang :(
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging per mail. Met vriendelijke groet, Team Mona
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bij Mona kopen ? LET OP EN LAAT JE NIETS OP DE MOUW SPELDEN !!

1. Mona komt, 2x vlak achter elkaar! , afspraken / beloftes niet na over een bezorg- datum en over een terugbetaling ! 2. bepaald geen klantgericht personeel aan de telefoon: kort door de bocht, niet naar mij luisterend, maar me wel onderbrekend. 3. Ga ik Mona aanbevelen bij familie ? vrienden ? kennissen ? buren ? Jazeker, als ik ruzie met ze heb .
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft met Mona. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb geen kleding ontvangen en hoor niets van ze
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@mona-mode.nl met uw volledige adresgegevens? Dan kijken wij de status voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn schoenen bleken niet leverbaar, maar dat hoorde ik pas 2,5 week later.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
4 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u hier niet eerder over bent geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Mona
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb het artikel na 4 weken nog niet ontvangen dus ....
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
30 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor de vertraging van uw pakket. DHL geeft aan dat het waarschijnlijk vandaag bij een DHL punt wordt afgegeven. U ontvangt bericht zodra het pakket klaar ligt om afgehaald te worden. Met vriendelijke groet, Team Mona
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet geleverd gekregen !!!!! Weet niet waar het fout is gegaan , maar ik heb geen trui????
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
27 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet ontvangen is. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens via webcare@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, Team Mona
17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt lang. En wanneer artikel niet op voorraad is duurt het ook lang voor je je geld terug hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
17 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen kunnen vaak niet op tijd geleverd worden, of ze worden gewoon geannuleerd zonder bericht.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet geleverd :(
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen via service@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
TV
Tiny v.
Badhoevedorp
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen bericht of mijn broeken nu echt onderweg zijn of niet
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
7 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u nog steeds uw bestelling niet heeft ontvangen. Zou u alstublieft uw klantnummer of adresgegevens willen mailen naar: service@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen op voorraad hebben, geen nee verkopen en de verpakking verbeteren. Is zeer slecht
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
1 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona