fysiomaterialen.nl- Logo - Beoordelingen

fysiomaterialen.nl

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 jun 2023
fysiomaterialen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 nov 2023
Goede prijzen, snelle levering en altijd top advies van Martijn, Marc en hun team. Kortom: een topbedrijf!

11 jul 2023
Emo's onduidelijk en te klein voormij man om te zien ( zijn zicht is goed)

Beoordelingen voor fysiomaterialen.nl

24 mrt 2024
Bij retourneren weer verzendkosten betalen en zeer moeizaam
Antwoord van fysiomaterialen.nl
Beste, wij hebben meermaals contact met u gezocht, helaas zonder resultaat vandaar even langs deze weg een reactie op deze review. Het product was door u niet op de juiste manier gebruikt vandaar dat de kosten van retourneren voor uzelf waren. Na ontvangst bleek het zelfs dat het product 'gebruikt' was en niet als nieuw te verkopen is. Wij wilden dit oplossen en u het product terugsturen, echter had u het niet meer nodig. Wij hebben uit coulance u de helft van het aankoopbedrag terug betaald, u gaf aan hier zeer content mee te zijn. Dit strookt helaas niet helemaal met de aard van de review.
11 jul 2023
Emo's onduidelijk en te klein voormij man om te zien ( zijn zicht is goed)
Ik heb de hele bestelling nog niet ontvangen. ik heb wel een mail gekregen dat er niet genoeg voorraad was en dat die weer op orde moest zijn en dat ze dan zouden leveren
29 sep 2023
Ik heb mijn pakje nooit ontvangen