tophuid.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-9-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
tophuid.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tophuid.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-9-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor tophuid.nl

23 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor tophuid.nl

Het was prefect
Snelle service en altijd op tijd!
Top service. 👌 De beste producten aan de laagste prijzen met zeer snelle verzendservice incl. tracking. Adviesvragen worden ook heel snel beantwoord, wat uiteraard ook een dik pluspunt is.
snel en goed ( zoals altijd )
Prima product
het is altijd netjes en snel binnen deze keer was 1 artikel niet in huis, kreeg persoonlijk mailtje met vraag of ze alternatief mochten sturen. Dat vond ik prima, toen het arriveerde zat er een flesje showergel bij, ik denk als extraatje, dat vond ik erg aardig en attent
Antwoord van tophuid.nl
Dank je wel Anita voor je mooie beoordeling. Je mag contact met ons opnemen zodat je voor 100 euro lekker kunt shoppen. Veel shopplezier namens team Dermaskin.
van L W.
Ik gebruik IMAGE al jaren en ben er nog steeds over te spreken. Nu heb ik wel voor het eerst de dermaroller gebruikt en mijn huid ziet er mooi en glanzend uit. Elke week een mini gezichtbehandeling thuis. Top dus! Snelle verzending & netjes ingepakt...blij blij blij
Altijd tevreden! Deze keer zowel het telefonisch contact en de wederom weer de verzendtijd. In de avond besteld, volgende middag in huis.
Antwoord van tophuid.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je ontvangt van ons een shoptegoed van 100 euro. Neem je even contact met ons op? Veel shopplezier namens team Dermaskin.
Topservice! Levering is te volgen met een track en trace code en is erg snel. Het product was super en de service ook.
van Fay C.
Snelle verzending en bezorging Alles op voorraad. hele vriendelijke klanten service als je belt voor product advies.
Antwoord van tophuid.nl
altijd snel binnen, ziet er prima uit ook blij dat aan wordt gegeven wanneer het ongeveer arriveert
Antwoord van tophuid.nl
Beste Anita, Proficiat je hebt een Hydrafacial behandeling gewonnen. Je mag contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak met je ordernummer. Geniet er van! Team Dermaskin
Heerlijke service en snelle levering. Daarnaast ook heel snel met reageren op de mail
van Sn F.
Snelle bezorging en een leuke cadeautje erbij gekregen:)
Antwoord van tophuid.nl
Beste Sanaz, Proficiat, je hebt een voucher van 100 euro gewonnen die je mag besteden in onze Skinclinic of webshop. Neem even contact met ons op met je ordernummer. Veel plezier ermee namens team Dermaskin
Snelle levering, super product én klein cadeautje! Top!
Duidelijke site Mooie producten Snel geleverd
Op tijd geleverd en een fijn product
Correct en snel verzorgd en bezorgd
Top service en snelle verzending.