vloerkledenopvinyl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerkledenopvinyl.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 aug. 2023
vloerkledenopvinyl.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor vloerkledenopvinyl.nl

AS
Adinda s.
Zaandam
6 feb. 2024

Hopen dat deze beter is.

Me een na laatste was geen suc6 Kwaliteit was slecht. Heeft nu een week op de grond gelegen de randen waren slecht net of er geen kleur opzat. Hoop dat deze beter is zou zonde zijn.
6 feb. 2024
Beste klant dank voor u reactie jazeker we hadden een fout in de laatste productie dit is nu opgelost u kan ons altijd contacten mocht u deze hebben betaald als extra krijgt u deze van ons kado mochten we deze al vervangen hebben dan is het goed we horen het graag op klantenservice@vloerkledenopvinyl.nl
HB
Heleen B.
Schoorl
25 jan. 2024
Levering duurde langer dan verwacht. Materiaal is wel mooi! Nog even afwachten of het ook mooi blijft ....Niet duur.
25 jan. 2024
Beste klant dank voor u bericht het klopt post.nl heeft ons door het weer wat tegen slag gegeven ook de drukte en onze vele aanvragen geeft wel is iets vertraging de kwaliteit prijs verhouding proberen we hoog te houden mocht er iets binnen een jaar zijn bel ons en we lossen het op veel plezier en graag tot een volgende keer groeten team vloerkledenopvinyl
23 jan. 2024
Snel geleverd, goede kaliteit en goede prijs
29 jan. 2024
Beste familie dank voor u opmerking en het vertrouwen fijn dat jullie blij zijn met jullie aankoop
AS
Adinda s.
Zaandam
29 jan. 2024
Weinig hoor is goed gegaan
29 jan. 2024
Dank voor u opmerking en veel plezier met u aankoop team vloerkledenopvinyl
Hoi dank voor de mooie 5 sterren voor ons product
7 jan. 2024
De kleden lijken prima. De bezorging door UPS was rommelig. Het zou eerst op donderdag op 3 verschillende momenten worden bezorgd, maar UPS liet het afweten. De vrijdag erop na een telefoontje naar UPS werd het in de middag bezorgd. We hebben dus een hele dag voor niets zitten wachten en er kwamen geen updates over de bezorging.
7 jan. 2024
Hoi dank voor jullie beoordeling helaas en daar hebben veel webshops last van is de levering door post.nl en ups hoe goed we het ook doen de verzending ligt aan hen helaas gaat dit wel fout soms. Gelukkig was er klant contact maar zodra we pakket zoek geraakt hebben sturen we direct een nieuw artikel gelukkig is die van u aangekomen en zijn we blij dat het artikel bevalt mocht er iets zijn staan we altijd voor u klaar groetjes team vloerkledenopvinyl
19 jan. 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd.
19 jan. 2024
Hoi dank voor u remark en veel plezier met u aankoop groetjes team vloerkledenopvinyl
27 dec. 2023
Van bestellen tot levering uiterst tevreden.
28 dec. 2023
Dank voor u reactie veel woonplezier met ons artikel
17 jan. 2024
Goede klantenservice! Prima product.
17 jan. 2024
Beste klant dank voor de mooie opmerking over ons product hoop dat u er veel plezier aan heeft en zien we u graag nog is terug groetjes team vloerkledenopvinyl
17 dec. 2023
Snelle levering en mooi materiaal. Ik heb een inductieplaat beschermer besteld. Mooie print, komt overeen met voorbeeld op de site.
18 dec. 2023
Hoi fijn dat onze producten zo goed bevallen groeten team vloerkledenopvinyl
18 dec. 2023
Snelle verzending en mooie kleuren zoals op de foto
18 dec. 2023
Hoi onze machine doet het goed en de kleuren geven de prints de kook en feel die we graag willen dank voor u bericht team vloerkledenopvinyl
26 nov. 2023
Mooie kleuren, snelle levering
26 nov. 2023
Hartelijk dank voor de mooie woorden we streven naar een goede behandeling van onze klanten ook staan we klaar met goede service met vriendelijke groet team vloerkledenopvinyl
17 dec. 2023
18 dec. 2023
Dank fijn dat alles goed is verlopen
1 nov. 2023
Goede product omschrijving, snelle levering en je wordt heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling
3 nov. 2023
Hartelijk dank voor de leuke feedback we doen wat we kunnen en stellen je reactie dan ook zeer op prijs veel plezier met jullie product groeten team vloerkledenopvinyl
20 nov. 2023
Heel goed geholpen en snelle levering ! Kwaliteit is top en mooi 👌
21 nov. 2023
hoi dank voor jullie mooie reactie fijn dat het product bevalt - groeten team vloerkledenopvinyl.nl
20 nov. 2023
Snel bezorgd en mooi
21 nov. 2023
hoi dank voor jullie feedback fijn dat alles goed verlopen is groeten team vloerkledenopvinyl.nl
16 aug. 2023
Mooi vinyl vloerkleed met bamboe motief gekocht. Later voor de inductie kookplaat ook een bescherming gekocht. Beiden snel geleverd. We zijn dan ook tevreden
23 aug. 2023
Dank we zijn blij met blije klanten
15 aug. 2023
super product en wat een aardige mensen alles kan daar top fam keur
23 aug. 2023
Graag gedaan onze service staat hoog in het faandel
12 aug. 2023

kwaliteit en prijs verhouding…Meer dan oké

Snelheid kwaliteit en prijs verhouding is meer dan oké
14 aug. 2023
Ons team staat altijd klaar voor kwaliteit en service
22 aug. 2023
Goed verpakt, snelle levering. Ik ben heel blij met het tapijt, komt overeen met de beschrijving. Dank jullie wel. Anne
22 aug. 2023
Hoi fijn te horen we doen met ons team wat we kunnen dank voor je positieve feedback