vloerkledenopvinyl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerkledenopvinyl.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor vloerkledenopvinyl.nl

13 jul 2024

Top

Mooie kleden, goede service. Ideaal met huisdieren.
13 jul 2024
Dank voor de mooie reactie en inderdaad het is ideaal voor huisdieren maar ook voor mensen met lucht weg gevoelige problemen het is echt een musthave
2 jul 2024
Mooie kwaliteit, goede prijs kwaliteit verhouding.
2 jul 2024
Fijn dat ons product u zo goed bevalt dank voor de leuke reactie
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste dank voor u reactie we wensen u veel shop plezier groeten team vloerkledenopvinyl
9 jul 2024
9 jul 2024
Dank voor de mooie beoordeling we wensen u veel plezier met u aankoop
29 jun 2024
29 jun 2024
Dank voor de mooie rate 5 sterren dank

Top bedrijf

Super fijne klantenservice, snel reactie op de mail. Fout bij post NL werd gelijk opgelost. En mijn inductiebeschermer is geweldig, ook nog extra op maat gemaakt door vloerkledenopvinyl.
31 mei 2024
Hoi wat staat hij mooi in je keuken en wat leuk de foto veel kookplezier wist je dat je nu ook deze plek als extra stukje werkblad kan gebruiken of een schaal met fruit kan neerzetten nou ja keuze genoeg met je nieuwe inductie beschermer
29 mei 2024
Snelle levering, fijne snelle communicatie. Houden rekening met mijn wensen. En nette prijzen. Aanrader 👍🏻
29 mei 2024
Beste klant wat een aardige woorden super dat u ons product en service waardeert heel erg bedankt met vriendelijke groet team vloerkledenopvinyl
7 jun 2024

Dnel geleverd mooi van kleur

Snel geleverd mooi van kleur, erg vriendelijk
11 jun 2024
Dank voor de mooie woorden onze nieuwe machine doet het heel goed en zo te horen valt het op dank en veel woon plezier wist je dat de vloerkleden warmte vasthouden en je de thermostaat lager kan zetten scheelt weer iets in de kosten groetjes team vloerkledenopvinyl.nl
Niks zo mooi
31 mei 2024
Hoi dank voor de mooie woorden we Geven het door aan onze crew dank en veel woonplezier de keuken loper kan gewoon met sop worden schoongemaakt of afgenomen met groet team vloerkledenopvinyl
MV
Marian V.
Hilversum
5 jun 2024
5 jun 2024
Beste klant dank voor de mooie review bij ons staat de klant voorop en is service een groot goed
28 mei 2024
Hartelijk dank voor de leuke reactie fijn dat ons product u bevalt we wensen u veel plezier met u aankoop met vriendelijke groet team vloerkledenopvinyl
SR
Sandra R.
Reeuwijk
28 mei 2024
Hoi dank voor u reactie fijn dat het product u bevalt en onze after sales waardeert
25 mei 2024

TOP service, mooi product

Verkeerde maat besteld. Zonder problemen werd alsnog de juiste kookplaat beschermer besteld. Top!
25 mei 2024
Beste klant we stellen de leuke reactie erg op prijs dank voor u mooie review en shop ervaring bij vloerkledenopvinyl.nl dank en een vriendelijke groet van team vloerkledenopvinyl.nl
12 mei 2024
De bescherming inductie kookplaat past precies en voldoet aan de verwachting
12 mei 2024
Dank voor het mooie berichtje we doen het nodige om klanten exact te geven wat de wens is super dank namens het vloerkledenopvinyl service team
26 mei 2024
Geweldig kwaliteits inductieplaat beschermer
28 mei 2024
Hoi wat fijn dat ons product u zo bevalt we hebben veel succes met onze kookplaat een leuk weetje is dat ons product van gerecycled materiaal is en ook recyclebaar is op rolbaar en gemakkelijk schoon te maken is wel even de kookplaat schoonmaken met hg inductie reiniger veel plezier er mee
IB
Ingrid B.
Antwerpen
3 mei 2024
Vlug geleverd, en is wat ik gevraagd heb,
3 mei 2024
Beste klant hartelijk dank voor de mooie review over onze producten en levering we staan altijd klaar voor onze klant veel woonplezier met ons artikel groeten team vloerkledenopvinyl.nl
7 mei 2024
7 mei 2024
Beste klant fijn dat u tevreden bent dank voor de mooie rate over ons bedrijf
Wanneer je op zoek bent naar een goed vinyl kleed zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen Mocht er onverhoopt iets aan de hand zijn reageert de klantenservice van het bedrijf snel terug zelfs op zondag. Kortom het is fijn zaken doen met dit bedrijf.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Hoi dank voor de leuke reactie we staan met ons team altijd klaar en proberen als er iets is dit direct op te lossen veel plezier met je aankoop en wellicht tot een volgende aankoop groeten team vloerkledenopvinyl
FP
23 apr 2024

Mooi product en snelle levering

De bestelling werd snel uitgevoerd en gecommuniceerd: binnen een paar dagen was mijn vloerkleed al geleverd. Een mooi product !
23 apr 2024
Beste klant dank voor deze mooie woorden we doen wat we kunnen om onze klanten tevreden te stellen ook hebben we een hoge na zorg na de aankoop mocht er iets zijn meld het ons veel plezier met u aankoop - team vloerkledenopvinyl
7 apr 2024
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
We zijn erg trots op de snelle levering van onze producten. Het is onze topprioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de producten efficiënt worden verzonden en dat ze op tijd bij de klant aankomen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en we hopen dat u blij bent met de snelle service die wij bieden.