vloerkledenopvinyl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerkledenopvinyl.nl

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 aug 2023
vloerkledenopvinyl.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor vloerkledenopvinyl.nl

Wanneer je op zoek bent naar een goed vinyl kleed zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen Mocht er onverhoopt iets aan de hand zijn reageert de klantenservice van het bedrijf snel terug zelfs op zondag. Kortom het is fijn zaken doen met dit bedrijf.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Hoi dank voor de leuke reactie we staan met ons team altijd klaar en proberen als er iets is dit direct op te lossen veel plezier met je aankoop en wellicht tot een volgende aankoop groeten team vloerkledenopvinyl
FP

Mooi product en snelle levering

De bestelling werd snel uitgevoerd en gecommuniceerd: binnen een paar dagen was mijn vloerkleed al geleverd. Een mooi product !
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste klant dank voor deze mooie woorden we doen wat we kunnen om onze klanten tevreden te stellen ook hebben we een hoge na zorg na de aankoop mocht er iets zijn meld het ons veel plezier met u aankoop - team vloerkledenopvinyl
7 apr 2024
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
We zijn erg trots op de snelle levering van onze producten. Het is onze topprioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de producten efficiënt worden verzonden en dat ze op tijd bij de klant aankomen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en we hopen dat u blij bent met de snelle service die wij bieden.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Goedendag, het doet ons genoegen te horen dat u tevreden bent met ons product. Wist u dat onze producten antibacterieel zijn en gemakkelijk op te rollen ook heeft het een 2 mm anti struikel dikte veel woonplezier met ons product team vloerkleden op vinyl
AS
Adinda s.
Zaandam

Hopen dat deze beter is.

Me een na laatste was geen suc6 Kwaliteit was slecht. Heeft nu een week op de grond gelegen de randen waren slecht net of er geen kleur opzat. Hoop dat deze beter is zou zonde zijn.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste klant dank voor u reactie jazeker we hadden een fout in de laatste productie dit is nu opgelost u kan ons altijd contacten mocht u deze hebben betaald als extra krijgt u deze van ons kado mochten we deze al vervangen hebben dan is het goed we horen het graag op klantenservice@vloerkledenopvinyl.nl
AS
Adinda s.
Zaandam
Weinig hoor is goed gegaan
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Dank voor u opmerking en veel plezier met u aankoop team vloerkledenopvinyl
10 feb 2024
10 feb 2024
Hoi dank voor de mooie 5 sterren voor ons product
7 jan 2024
De kleden lijken prima. De bezorging door UPS was rommelig. Het zou eerst op donderdag op 3 verschillende momenten worden bezorgd, maar UPS liet het afweten. De vrijdag erop na een telefoontje naar UPS werd het in de middag bezorgd. We hebben dus een hele dag voor niets zitten wachten en er kwamen geen updates over de bezorging.
7 jan 2024
Hoi dank voor jullie beoordeling helaas en daar hebben veel webshops last van is de levering door post.nl en ups hoe goed we het ook doen de verzending ligt aan hen helaas gaat dit wel fout soms. Gelukkig was er klant contact maar zodra we pakket zoek geraakt hebben sturen we direct een nieuw artikel gelukkig is die van u aangekomen en zijn we blij dat het artikel bevalt mocht er iets zijn staan we altijd voor u klaar groetjes team vloerkledenopvinyl
HB
Heleen B.
Schoorl
Levering duurde langer dan verwacht. Materiaal is wel mooi! Nog even afwachten of het ook mooi blijft ....Niet duur.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste klant dank voor u bericht het klopt post.nl heeft ons door het weer wat tegen slag gegeven ook de drukte en onze vele aanvragen geeft wel is iets vertraging de kwaliteit prijs verhouding proberen we hoog te houden mocht er iets binnen een jaar zijn bel ons en we lossen het op veel plezier en graag tot een volgende keer groeten team vloerkledenopvinyl
Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Hoi dank voor u remark en veel plezier met u aankoop groetjes team vloerkledenopvinyl
Snel geleverd, goede kaliteit en goede prijs
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste familie dank voor u opmerking en het vertrouwen fijn dat jullie blij zijn met jullie aankoop
Goede klantenservice! Prima product.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste klant dank voor de mooie opmerking over ons product hoop dat u er veel plezier aan heeft en zien we u graag nog is terug groetjes team vloerkledenopvinyl
16 aug 2023
Mooi vinyl vloerkleed met bamboe motief gekocht. Later voor de inductie kookplaat ook een bescherming gekocht. Beiden snel geleverd. We zijn dan ook tevreden
23 aug 2023
Dank we zijn blij met blije klanten
15 aug 2023
super product en wat een aardige mensen alles kan daar top fam keur
23 aug 2023
Graag gedaan onze service staat hoog in het faandel
12 aug 2023

kwaliteit en prijs verhouding…Meer dan oké

Snelheid kwaliteit en prijs verhouding is meer dan oké
14 aug 2023
Ons team staat altijd klaar voor kwaliteit en service
17 dec 2023
Snelle levering en mooi materiaal. Ik heb een inductieplaat beschermer besteld. Mooie print, komt overeen met voorbeeld op de site.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Hoi fijn dat onze producten zo goed bevallen groeten team vloerkledenopvinyl
22 aug 2023
Goed verpakt, snelle levering. Ik ben heel blij met het tapijt, komt overeen met de beschrijving. Dank jullie wel. Anne
22 aug 2023
Hoi fijn te horen we doen met ons team wat we kunnen dank voor je positieve feedback

Mooie prints.

Ik heb de mandala koraal placemats besteld en ze zijn heel mooi en praktisch in gebruik. Echt een aanrader!👍🏻
23 aug 2023
Hoi onze kleden zijn makkelijk schoon te maken en ze kunnen tegen een stoot veel plezier ermee
1 nov 2023
Goede product omschrijving, snelle levering en je wordt heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Hartelijk dank voor de leuke feedback we doen wat we kunnen en stellen je reactie dan ook zeer op prijs veel plezier met jullie product groeten team vloerkledenopvinyl
26 sep 2023
Heel degelijk, mooi en gebruiksvriendelijk materiaal. Makkelijk afwasbaar. Ideaal in mijn kleuterklasje
28 sep 2023
Hoi Sabine dank voor je leuke reactie je kunt je artikel met normale schoonmaak middelen afnemen en dweilen een leuk weetje is dat je minder gas kan besparen omdat het vloerkleed de warmte van de omgeving opneemt en vasthoud groet team vloerkledenopvinyl