vloerkledenopvinyl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerkledenopvinyl.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 aug 2023
vloerkledenopvinyl.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor vloerkledenopvinyl.nl

Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste klant fijn dat u tevreden bent dank voor de mooie rate over ons bedrijf
HB
Heleen B.
Schoorl
Levering duurde langer dan verwacht. Materiaal is wel mooi! Nog even afwachten of het ook mooi blijft ....Niet duur.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Beste klant dank voor u bericht het klopt post.nl heeft ons door het weer wat tegen slag gegeven ook de drukte en onze vele aanvragen geeft wel is iets vertraging de kwaliteit prijs verhouding proberen we hoog te houden mocht er iets binnen een jaar zijn bel ons en we lossen het op veel plezier en graag tot een volgende keer groeten team vloerkledenopvinyl
7 jan 2024
De kleden lijken prima. De bezorging door UPS was rommelig. Het zou eerst op donderdag op 3 verschillende momenten worden bezorgd, maar UPS liet het afweten. De vrijdag erop na een telefoontje naar UPS werd het in de middag bezorgd. We hebben dus een hele dag voor niets zitten wachten en er kwamen geen updates over de bezorging.
7 jan 2024
Hoi dank voor jullie beoordeling helaas en daar hebben veel webshops last van is de levering door post.nl en ups hoe goed we het ook doen de verzending ligt aan hen helaas gaat dit wel fout soms. Gelukkig was er klant contact maar zodra we pakket zoek geraakt hebben sturen we direct een nieuw artikel gelukkig is die van u aangekomen en zijn we blij dat het artikel bevalt mocht er iets zijn staan we altijd voor u klaar groetjes team vloerkledenopvinyl
17 dec 2023
Snelle levering en mooi materiaal. Ik heb een inductieplaat beschermer besteld. Mooie print, komt overeen met voorbeeld op de site.
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Hoi fijn dat onze producten zo goed bevallen groeten team vloerkledenopvinyl
18 okt 2023
Snelle levering en prijs/kwaliteit zeker oké
Antwoord van vloerkledenopvinyl.nl
Hoi dank voor je berichtje veel mensen indekken ons en de voordelen van onze kleden mnt tapijt of andere wol items we zijn schoon en hygiënisch makkelijk schoon te maken en houd warmte in het materiaal dus ook goed voor je gas rekening
22 aug 2023
Snel ontvangen goed afgeleverd
23 aug 2023
Dank voor u leuke berichtje