ventilatieparts.nl

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden357 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
ventilatieparts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt 2024
Zeer vriendelijke verkoper. Er was wat misgegaan na het verzenden, dit lag buiten de macht van ventilatieparts. Gebeld met VP en hij draagde meteen zorg voor een goede en snelle nieuwe zending. Deze kwam zoals beloofd nog mooi op tijd aan. Pakket was zeer netjes en goed verpakt en het belangrijkste, het product is van degelijke kwaliteit. Ook de prijs is zeker netjes te noemen.

Afleveren door MSG, is waardeloos, 4 x zeggen langs geweest te zijn(wat niet waar is), uiteindelijk s avonds laat geleverd, hierdoor een 6 dagen later pas geleverd

Beoordelingen voor ventilatieparts.nl

14 apr 2024

Alles vinden wat je nodig hebt!

Alles vinden wat je nodig hebt betreft afzuiging/ventilatie
16 apr 2024
Goedemorgen, We doen elke dag ons best, dus erg fijn om te horen dat u tevreden bent. Kom vooral nog eens terug. Fijne dag, Team VP
RV
Ron V.
De meern
Antwoord van ventilatieparts.nl
Dank voor uw beoordeling!
17 dec 2023
Goed product, redelijke prijs. Levertijd duurt iets langer dan 1 dag, maar december is ook drukke maand.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank voor uw review, fijn dat u er blij mee bent. Inderdaad is december een drukke maand, doorgaans redden onze vervoerders het binnen een dag. Dit ook vermeldt op de website. We hopen u snel weer te zien bij ons! Fijne dag. Groeten, Jorieke van VP
HB
Henk B.
Zuidlaren
18 jan 2024
prima levering en op tijd. goede info op web site
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank voor het schrijven van deze feedback. Mochten wij zaken kunnen verbeteren horen we dit ook graag. Graag tot ziens! Jorieke van VP
BH
Brecht H.
MOORSLEDE
1 nov 2023
Alles voldeed aan de verwachtingen.
MV
m v.
waalwijk
20 jul 2023
momenteel nog geen mening hierover
1 nov 2023
16 jun 2023