bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.551 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

30 apr 2023
Producten zijn mooi. Helaas heb ik de op 27/4 bestelde producten nog niet ontvangen. PostNL stuurde bericht dat bezorging op za 29/4 tussen 10.15 - 12.45 uur zou plaatsvinden. PostNL is 29/4 NIET langsgeweest. Al die tijd voor niets zitten wachten. Slechte service 👎
1 mei 2023
We hebben het nagekeken en er is iets mis gegaan tijdens het verzendproces. Je order wordt vandaag opnieuw verzonden. Hopelijk heb je het snel binnen en onze excuses voor het ongemak.

Prachtig servies

Er kwamen een paar kommetjes gebroken aan. Dit werd prima opgepakt door bunzlau en er werden nieuwe kommetjes opgestuurd zonder er problemen. Wij zijn dus echt tevreden hierover en vinden ons servies nog mooier dan dat het er op de foto uitziet. Helemaal blij!
KP
Kitty P.
Breezand
1 nov 2023
Fantastische producten, niet goedkoop. Wel heel mooi. Jammer dat de laatste keer de verzending niet conform wens verliep. ( ik had gevraagd bij aflevering en er werd thuisbezorgd)?)
PB
Petra B.
Berlicum
19 mei 2023
Jullie hebben fantastische producten. Ik had een theepot besteld die niet goed schonk en direct kreeg ik een melding dat ik hem kon retourneren. Heel netjes
22 mei 2023
Bedankt voor je reactie! Fijn dat je nu een nieuwe theepot hebt en wensen je er veel plezier mee.
goed opletten als een artikel niet meer op voorraad is.Ik had iets besteld en dat bleek niet voorradig,jammer.
15 okt 2023
Goed verpakt,op tijd verzonden,misschien een leuke attentie toevoegen of gezelliger inpakken?
28 jun 2023
De bestelde goederen zijn nu nog niet geleverd. Misschien een andere pakket bezorger kiezen.
AK
arno k.
markelo
28 apr 2023
De cadeaubon was lastig in te voeren. Voor de rest prima en snelle service. Goed verpakt.
17 aug 2023
Beetje verwarrend op de site mbt factuur en verzendadres verder vriendelijk en snel
2 nov 2023
Leuke aparte theedoeken en handdoeken. Blijft kwalitatief goed. Snelle levering.
LS
Lenja S.
Noordwijkerhout
25 dec 2023
Snelle bezorging! Goed ingepakt en geweldig mooi servies! Ben er erg blij mee!
Prachtig servies, goede service, de spullen zeer goed verpakt bij verzenden.
6 aug 2023
Ze zijn goed bereikbaar. En als er iets fout gaat wordt het netjes opgelost
25 mei 2023
Mooie producten en snelle levering hiervan in stevige verpakking
binnen 24 uur was het pakketje keurig ingepakt bij ons thuis
4 jul 2023
Bedankt voor je reacit, geniet er van!
had eigenlijk wel een kerstdoosje verwacht voor de 2 mokken
21 okt 2023
De hoeveelheid stickers en materiaal stickers aanpassen.
Goede informatie omtrent levering en veilig verpakt.
24 dec 2023
Maten van bekers moeilijk te beoordelen op de site
20 aug 2023
Keuze mogelijkheid en de website. Snelle levering.