bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12-3-2020
Laatst gewijzigd op: 17-8-2022
bunzlaucastle.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bunzlaucastle.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12-3-2020
Laatst gewijzigd op: 17-8-2022

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

638 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn vriendje (50+) heeft een Bunzlau servies, dus ik loer er al twee jaar naar. Een paar dagen geleden kreeg ik een goeie beoordeling op school (moet je je voorstellen, 43 jaar en weer in de schoolbanken) en toen dacht ik, fuck it, ik doe mezelf een theepot cadeau. En nu is ‘ie er… 2 liter, Belle Fleur, plús een stoofje en twee mokken en ik moet gewoon huilen, zo mooi vind ik het. Wat een prachtig spul hebben jullie. Hulde hulde hulde. Ik ben fan. En ik ga natuurlijk dingen kopen die vriendje niet heeft, zodat, als we gaan samenwonen (als we later groot zijn), we niks weg hoeven te doen.

Op website staan artikelen te koop die je kunt bestellen en betalen maar die niet leverbaar zijn. Bij klachten mag je voor je geld iets anders kiezen wat dan ook weer niet leverbaar is. Er wordt niet aangeboden het betaalde terug te storten, daar moet je zelf om vragen. Afwachten of je je geld echt terug krijgt. En de niet meer leverbare artikelen blijven gewoon 'te koop' staan op de website. Amateurisme of oplichterij?

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

In de eerste plaats het product zelf, elk onderdeel heeft een sterke boodschap voor de mens: vakmanschap, kunstzinnigheid en traditie. De website is zo duidelijk dat er geen misverstanden kunnen ontstaan bij het plaatsen van een bestelling, het klantcontact uitermate bevredigend en efficiënt. En als laatste, maar zeker niet als minste de verzending: subliem en zorgvuldig ingepakt, in staat om het niet al te voorzichtige transport te overleven. Vijf sterren dus!
Mooie Daydream mok...blij mee! Snelle levering en enorm goed verpakt. Mooie catalogus ook nog erbij gekregen en een lekker theetje. Prima service !
Keurig verzorgd, en super veilig verpakt. Ik durf met een gerust hart opnieuw iets te bestellen! Met vriendelijke groet, Henny Hogemans.
Online is het altijd moeilijk om precies de goede maat uit te kiezen. Volgende keer de goede dus. Snel geleverd en prachtige producten.
Makkelijke websitebezoek; beveiligd betalen; vlug geleverd en goed op de hoogte gehouden waar de zending is.
Prachtige originele Bunzlau Castle producten ontvangen die van uitstekende kwaliteit zijn.
Alles makkelijk te vinden, snel geleverd, goed verpakt. Goed op de hoogte gehouden.
Snelle levering Weer mooie nieuwe spulletjes gekregen, zo blij mee
Ongelooflijk sterk is het porselein , mooie kleuren
Keurig verzorgd verpakt en heel snel geleverd,
Snelle service, goed verpakt
Alles was goed!
Jammer dat er een gedeelte van de website in het Engels is. Nu heb ik allemaal theedoeken, terwijl ik towels en theedoeken heb besteld. Dit is absoluut niet duidelijk. De kwaliteit van de theedoeken zijn uitstekend, dus gebruik ik ze ook maar als handdoek
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Bedankt voor de feedback. We zullen zorgen dat er betere informatie komt bij de producten zodat het duidelijk is wat je besteld. Met vriendelijke groeten, Team Bunzlau Castle
Prachtige mokken gekocht van 340 ml tulpmodel om thee uit te drinken. Ze zijn niet te groot en niet te klein. Wat je op de website ziet, zo zien ze er ook in het echt uit. Mooi design. Fijn om uit te drinken!