www.bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

www.bunzlaucastle.nl

483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.680 beoordelingen in totaal

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor www.bunzlaucastle.nl

Als je bij Bunzlau Castle iets besteld, heb je het altijd heel snel in huis. Het serviesgoed wordt altijd met zorg verpakt, zodat het ook heel aankomt. Super tevreden!
Antwoord van www.bunzlaucastle.nl
Bedankt voor deze mooie review, veel plezier met je aankoop! Groet, team Bunzlau Castle

Where is the teapot box?

The teapot should come in a box of it's own, it arrived safely, but note, this did not make me excited to receive it after paying a premium price
Antwoord van www.bunzlaucastle.nl
Hi Natasha, Could you send an email to info@clipbv.com and we can check what is with your order. Thank you. Best regards, Bunzlau Castle Team
MM
Marloes M.
Woubrugge

Mooie stevige mokken.

Heb al diverse mokken e.d. hier gekocht, er is een ruime keuze. Snel bezorgd en prima verpakt.
3 jul 2024
Top kwaliteit, snel geleverd en mega goed verpakt!
9 jul 2024
Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier van je bestelling gewenst. Groet, Team Bunzlau Castle
29 jun 2024
Keurig verpakt zodat het breukvrij is aangekomen.
Abel bezorgt en alles in order. Product prima.
29 jun 2024
Super goed ingepakt en snel geleverd
1 jul 2024
Snelle levering Erg goed verpakt
30 jun 2024
Prima en snelle levering
13 jul 2024
Goede snelle service 👍
Antwoord van www.bunzlaucastle.nl
Bedankt voor de mooie review, veel plezier met de aankoop! Groet, team Bunzlau Castle
28 jun 2024
Snel en betrouwbaar