bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12-3-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
bunzlaucastle.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bunzlaucastle.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12-3-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

722 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn vriendje (50+) heeft een Bunzlau servies, dus ik loer er al twee jaar naar. Een paar dagen geleden kreeg ik een goeie beoordeling op school (moet je je voorstellen, 43 jaar en weer in de schoolbanken) en toen dacht ik, fuck it, ik doe mezelf een theepot cadeau. En nu is ‘ie er… 2 liter, Belle Fleur, plús een stoofje en twee mokken en ik moet gewoon huilen, zo mooi vind ik het. Wat een prachtig spul hebben jullie. Hulde hulde hulde. Ik ben fan. En ik ga natuurlijk dingen kopen die vriendje niet heeft, zodat, als we gaan samenwonen (als we later groot zijn), we niks weg hoeven te doen.

Op website staan artikelen te koop die je kunt bestellen en betalen maar die niet leverbaar zijn. Bij klachten mag je voor je geld iets anders kiezen wat dan ook weer niet leverbaar is. Er wordt niet aangeboden het betaalde terug te storten, daar moet je zelf om vragen. Afwachten of je je geld echt terug krijgt. En de niet meer leverbare artikelen blijven gewoon 'te koop' staan op de website. Amateurisme of oplichterij?

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

Mijn man is jaren naar Polen geweest en bracht vanuit de fabriek ieder jaar iets mee. Het begon met het appelpitten en is nu uitgegroeid tot een hele verzameling, die ik dagelijks gebruik. Nu bestel ik bij jullie. Het wordt binnen een paar dagen geleverd en is perfect verpakt.
Prima! Alles goed verpakt en verzonden. Ik ben altijd blij als ik weer een doos van Bunzlau mag uitpakken. Mijn servies krijgt steeds meer vorm en ik kan een mooie tafelsetting maken.
Ik heb een tafelkleed besteld en ben er helemaal weg van. Wat ik niet wist is dat het 2 kanten bruikbaar is. Misschien een tip om dit op de foto te laten zien?
Voor mijn 60e verjaardag kreeg ik Cadeaubonnen van Bunzlau Castle en geld. Ik ben erg blij met alle prachtige spulletjes die ik daarvan gekocht heb😁
Mooi servies. Je wordt altijd op de hoogte gehouden van de verzending. Er zaten bloemen- zaadjes bij en het wordt vakkundig ingepakt.
Het is prachtig serviesgoed. Ik geef het mijn schoondochter af en toe. Zij verzamelt het. Zelf heb ik voor een andere stijl gekozen.
De bestelling stond wel op de site maar de handdoeken waren er niet. Positief meegedacht naar een oplossing die er was.
Net even dat extra stapje... Had nog een voucher en ook al kon het eigenlijk niet, Men heeft het toch geregeld.
Goede snelle communicatie bij het niet op voorraad hebben van een artikel met een goede oplossing hiervoor.
Ik had wat producten besteld,super goed verpakt,ik ben zeer tevreden,en blij met de aanschaf....
Goede service goede communicatie en natuurlijk het allerbelangrijkste, zulke mooie artikelen!
Kersthangers besteld, super goed verpakt. Erg blij met mijn aankoop.
Ik heb dit servies nog niet zo lang maar het bevalt goed.
Keurig op tijd. Goed verpakt. Heel mooi serviesgoed
De bestelling was er snel en was erg goed ingepakt.
Heel erg goed verpakt en supersnelle levering
Mooi sterk goede service en vlot geleverd
geleverd!snel en bestellente Makkelijk
Mooie producten en hele goede service.
Snelle levering en heel goed verpakt.