Lucardi Juwelier Oud Beijerland

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden248 beoordelingen in totaal

Het is zaterdagochtend. Rond 10 uur stap ik de winkel van Lucardi binnen. Ik ben niet de eerste. De aanwezige verkoopster wordt bijgestaan door een jonge dame, die vandaag voor het eerst in de winkel is. Zij heeft het voorrecht dat zij mij mag helpen. Mijn horlogeband is kapot en ik laar de reparatie graag aan ervaringsdeskundige over. Enigszins angstig gaat zij het probleem bekijken en begint aan het priegelwerkje. Na nog wat vraagjes om er een schalmpje tussenuit te halen, heeft zij het toch heel snel voor elkaar en binnen 10 minuten sta ik weer buiten met een draagbaar horloge. Dus eigenlijk had IK HET VOORRECHT DOOR HAAR GEHOLPEN TE WORDEN. Dankjewel dame en veel succes bij Lucardi Oud-Beijerland.
MD
Marius D.
Oud-Beijerland

Rustig in de winkel, ze waren net open. Bij binnenkomst staat de verkoper nog uitgebreid haar haren te doen midden in de zaak. Spul wat ze in haar haren kneed stonk een beetje… Toen ze klaar was, kwam ze vragen of ze kon helpen. Eigenlijk hadden we zelf in de tussentijd alles wel gevonden en gekozen. Bij het pakken van de oorbellen had de verkoopster wat moeite, omdat ze dusdanig lange nepnagels had dat ze niks meer kon vastpakken… collega werd geroepen om te helpen. Ook bij het afrekenen had de verkoopster hulp van haar collega nodig, omdat ze door de combi van de nagels en de ‘olie’ die bij binnenkomst in haar haren werd gekneed het voor de verkoopster niet mogelijk was om de oorbellen in te pakken. Blij met de oorbellen, maar van het personeel niet teveel verwachten…
LI

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Oud Beijerland

De tijd van de medewerker en hoe de reactie was van haar als presentje voor de moeder van onze kids. Superleuk!
Ik ben altijd goed geholpen en kom graag in de zaak
13 apr 2024

Beoordeling

Medewerkers zijn altijd vriendelijk en eerlijk. Echter duurt het vrij lang altijd voordat je geholpen wordt.
Goed advies over piercing. Klant vriendelijk en prettig geholpen.
Aardige verkoopster, legde alles goed uit, en was vriendelijk
16 mrt 2024
Ik ben goed en vriendelijk geholpen.
Ik ben prima geadviseerd door een vriendelijke verkoopster die daar voor alle tijd nam. Mijn kleindochter gaat vast heel blij worden van het uitgekozen kettinkje!!

Positief

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. Er was ook een groot assortiment dus genoeg om uit te kiezen!
9 mrt 2024
Super lieve verkoopster en goede service!
10 mrt 2024
Werd heel goed geholpen
Assortiment.
Vriendelijk, behulpzaam personeel
Vriendelijk personeel Denkt goed mee met de klant , variatie in prijzen en mogelijkheden waardoor er voor iedereen mogelijkheden zijn om bij Lucardi te kopen.

Prima

Ik werd snel geholpen en het werd super leuk ingepakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het assortiment voor kleine kindjes uitbreiden ( armbandje)
27 jul 2023
We werden fijn geholpen. Het was niet druk. We mochten e.e.a. passen. Dat is beter dan online.
Het duurde lang voor we geholpen werden ondanks dat wij de enigen in de winkel waren.
17 nov 2023
Netjes en snel geholpen. Iets meer advies en vragen naar de klantenkaart.
21 jul 2023
Prettige mensen die goed helpen en tijd voor ons hebben gemaakt.
16 jul 2023
Er was geen negatieve dingen op te noemen ge woon door gaan