Lucardi Juwelier Oud Beijerland

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

Het is zaterdagochtend. Rond 10 uur stap ik de winkel van Lucardi binnen. Ik ben niet de eerste. De aanwezige verkoopster wordt bijgestaan door een jonge dame, die vandaag voor het eerst in de winkel is. Zij heeft het voorrecht dat zij mij mag helpen. Mijn horlogeband is kapot en ik laar de reparatie graag aan ervaringsdeskundige over. Enigszins angstig gaat zij het probleem bekijken en begint aan het priegelwerkje. Na nog wat vraagjes om er een schalmpje tussenuit te halen, heeft zij het toch heel snel voor elkaar en binnen 10 minuten sta ik weer buiten met een draagbaar horloge. Dus eigenlijk had IK HET VOORRECHT DOOR HAAR GEHOLPEN TE WORDEN. Dankjewel dame en veel succes bij Lucardi Oud-Beijerland.
MD
Marius D.
Oud-Beijerland

Rustig in de winkel, ze waren net open. Bij binnenkomst staat de verkoper nog uitgebreid haar haren te doen midden in de zaak. Spul wat ze in haar haren kneed stonk een beetje… Toen ze klaar was, kwam ze vragen of ze kon helpen. Eigenlijk hadden we zelf in de tussentijd alles wel gevonden en gekozen. Bij het pakken van de oorbellen had de verkoopster wat moeite, omdat ze dusdanig lange nepnagels had dat ze niks meer kon vastpakken… collega werd geroepen om te helpen. Ook bij het afrekenen had de verkoopster hulp van haar collega nodig, omdat ze door de combi van de nagels en de ‘olie’ die bij binnenkomst in haar haren werd gekneed het voor de verkoopster niet mogelijk was om de oorbellen in te pakken. Blij met de oorbellen, maar van het personeel niet teveel verwachten…
LI

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Oud Beijerland

Samen met dochter en kleindochter de eerste oorbellen laten schieten voor me kleindochter Super lief personeel en de gaatjes konden in één keer gezet worden! Mijn kleindochter is er super blij mee en zegt dat ze het niet kan geloven dat ze nu echt oorbellen heeft en zegt dan ook ik denk nog steeds dat ze droom Totaal nergens last van ! Dank jullie wel lieve lucardie dames voor het fijne helpen!
Geweldige keuze Super lieve mensen die er staan. Dringen niet aan laten je rustig kijken. En zelf als ik iets niet kon vinden waren ze nog vriendelijk bij het groeten. Echt chapeau
De dame die ons geholpen heeft had de zelfde smaak als ik en mijn dochter dus we waren er snel uit voor onze dochter haar verjaardag
Goed geholpen goede survice alleen doe gewoon batterijtjes in de horloge vervangen de buren doen het wel waarom jullie niet ??
Ondanks dat ze maar met z'n tweeen stonden en het heel erg druk was, werden ik en me kleinzoon heel netjes geholpen

Beoordeling

Medewerkers zijn altijd vriendelijk en eerlijk. Echter duurt het vrij lang altijd voordat je geholpen wordt.
30 mrt 2024
Vriendelijkheid en service van de jongedames die aan het werk waren.
Fijn geholpen in de winkel in Oud-Beijerland en een goed geslaagd!
13 apr 2024

Goede Prijzen met Nette Service....Aanrader....Top!!

Mooie Betaalbare Sieraden en Goede Service....Aanrader!!
De vriendelijkheid en de service.
13 apr 2024
Ik ben prima geadviseerd door een vriendelijke verkoopster die daar voor alle tijd nam. Mijn kleindochter gaat vast heel blij worden van het uitgekozen kettinkje!!
9 mrt 2024
Fijne medewerkers met veel geduld en goed advies! En erg blij met dit horloge vooral door de prijs kwaliteit verhouding!

Positief

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. Er was ook een groot assortiment dus genoeg om uit te kiezen!
in Oud Beijerland geweest hele aardige behulpzame verkoopsters echt fijn geholpen

Top oorringen

Heel fijn geholpen door een jonge stagiaire. Ze dacht mee en gaf goed advies

n.v.t.

De klantvriendelijkheid.De verkoopster was heel geduldig met de kinderen.
3 mrt 2024
Vriendelijk meedenkend personeel, nette winkel en een leuk assortiment