Lucardi Juwelier Haarlem

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik kwam voor een paar zilveren oorringen. Mijn keuze was snel gemaakt. Toen ik had afgerekend, en die mijn klantenkaart Haag ik ook nog eens 10%korting, vroeg de medewerkster of ze de oorbellen in moest doen. Dat vond ik fijn en zei ja graag. Ze pakte een paar handschoentjes een deed mijn oorbellen aan. Echt super.

26 dec 2023
Ik wilde graag de sieraden vergelijken door ze vast te houden of op de pols te leggen daar werd heel kinderlijk op gereageerd. Dat terwijl ik voor de aankoop nog geen kwartier in de winkel ben geweest en misschien 5 minuten tijd van de medewerkster heb gehad. De toon van de medewerkster was zeer onvriendelijk alsof ze slechte zin had, er klaar mee was, voor een juwelier zeer ongepast zeker op kerstavond.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Haarlem

Vandaag in jullie winkel in Haarlem op zoek naar ringen. Goed geholpen door een zeer vriendelijke dame. 2 mooie ringen gekocht voor een scherpe prijs.
WS
W. S.
Haarlem
leuk assortiment en prima prijzen, alleen jammer dat je geen ketting kan wisselen ook al is het in dezelfde prijsklasse. Maar verder helemaal prima
24 mrt 2024
Goed geholpen met aanmaken account toen dat via de website niet lukte.
Behulpzaam en vriendelijk personeel. Precies gevonden wat ik zocht
Ik was goed geholpen helemaal blij met me aankoop
Kennelijk zat er via de webshop korting op de ring. Netjes gebeld naar het filiaal om aan te geven dat de korting niet was verrekend. Volgens de verkoopster was de korting alleen online en is het winkelpersoneel niet op de hoogte van kortingen. Toen ik aangaf dat geen goede service te vinden, zei de verkoopster "dan niet", en verbrak de verbinding. Leuke sieraden, maar mij zien ze daar niet meer terug.

Niet zo'n goede service

De zilveren armband was heel mooi. Helaas iets te groot. De medewerkster zei dat deze niet meer online was. In een ander filiaal hadden ze deze nog wel. Op mijn vraag of ze kon bellen om deze armband dan op te dturen, zei ze dat ze geen telefoonnummer had. Slechte service. Ik heb m'n geld teruggevraagd en ga naar een andere winkel, niet zijnde Lucardi

Kut

Zeer ongemotiveerd personeel zijn te belabberd om uit hun ogen te kijken
10 mrt 2024
Goede sevice van de dame achter de kassa toen jullie website om member te worden niet werkte. Zij heeft ervoor gezorgd dat het via de kassa en sms wel lukte. Daarna meteen cadeautje gekocht met korting natuurlijk.

Klantvriendelijk

Ik ben goed geholpen. Medewerker naam de tijd mij verschillende dingen te laten passen en heeft het artikel voor mij besteld en zal morgen aan huis geleverd worden.
MM
Michel M.
Couloisy
Groot assortiment, vriendelijk personeel. Volgens website voorradig, echter in de praktijk niet.
24 feb 2024
Aardig personeel en betaalbare sieraden
Meiden zijn deskundig en vlot
Niemand in de zaak, medewerkster kwam pas na paar minuten. Beetje afstandelijk
Aangezien ik een digibeet ben, werd ik heel fijn geholpen door de verkoopster. Zij kon in mijn telefoon een barcode tevoorschijn toveren. Daardoor kreeg ik 10% korting op mijn aankoop. Ik blij met mijn goldplated oorbellen. Binnenkort jarig(77) en mijzelf getrakteerd.
Behulpzaam en meedenkend medewerker. Na zo lang zoeken en denken met haar tips uiteindelijk 2 leuke cadeaus gekocht.
vriendelijke medewerkers ik wordt altijd zeer goed en vakkundig geholpen
Uitstekend geholpen, goed advies, vriendelijke medewerkers in de shop !
Prima selectie, vriendelijk geholpen. Winkel was echter heel warm.
SS
Saskia S.
JULIANADORP
Vriendelijk personeel die ook goed met je mee denkt