campusshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
campusshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Goede beschrijving van de laptop (refurbished) op de site. Mooie laptop, werkt top. Enige verbeterpunt is dat je direct een mail krijgt dat het pakketje bij post is afgegeven, maar op vrijdag wordt het na het weekend verwerkt. Geen probleem om een paar dagen te wachten, maar als je te lezen krijgt dat het pakket nog niet bij het verzendbedrijf bekend is (bij track and trace) maak ik met toch ongerust. Tip; laat weten dat het pakket na het weekend in behandeling wordt genomen. Ik hoef het echt niet direct na bestelling de volgende dag in huis, maar als dat beloofd wordt dan verwacht je dat ook.

12 jul 2023
Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.

Beoordelingen voor campusshop.nl

24 aug 2023

Pakket nooit geleverd! (Oplichters)

Pakket nooit geleverd! Ik heb op 31 Juli een Macbook pro besteld wegens mijn aankomende stage. Tot mijn verbazing stond er op de track en trace code dat de pakket geleverd was en getekend was (niet mijn handtekening en stond letterlijk een streepje). Ik heb gelijk campusshop gemailed over dit en kreeg te horen dat ik moest wachten op een onderzoek. (Inmiddels een maand verder). Krijg ik te horen dat de chaffeur die daar al lang werkt zegt dat de pakket juist is geleverd aan mij. Ten eerste is een verklaring van een vervoerder geen bewijs materiaal (artikel 7:11BW thuiswinkelwaarborg). En ten tweede wordt gevraagd of ik bewijs materiaal kan aanleveren wat helemaal niet mijn verantwoording is. Kortom niet bestellen bij deze oplichters €1500,- kwijt!
28 aug 2023
Beste Yasir, Wij hebben naar aanleiding van je eerste bericht een onderzoek ingesteld via onze partner bij PostNL. Wij proberen vanuit ons zoveel mogelijk bewijs van beide partijen te verzamelen zodat wij een weloverwogen conclusie kunnen trekken. Dit is dan ook de reden dat wij aan jou vroegen om hiervoor bewijs aan te leveren. Hiermee heeft PostNL bewijs aangeleverd dat aantoont dat het pakket geleverd is. En is dit ook de reden dat wij om meer bewijs vragen. Op het moment dat wij geen bewijs ontvangen vanuit zowel de ontvanger als de verzender kunnen wij niet verder gaan met het onderzoek. Zoals wij meermaals hebben aangegeven willen wij zeker onderzoek doen, maar hiervoor hebben wij vanuit alle partijen bewijs nodig om dit onderzoek af te ronden. Wat voor bewijs dit is kan van alles zijn, dit kunnen camera beelden zijn, een verklaring van eventueel de buren dat deze ook daar niet geleverd is of iets anders dat kan aantonen dat het pakket niet bij je geleverd is. PostNL heeft ons bewijs aangeleverd en bovendien ook navraag gedaan bij de chauffeur die het pakket geleverd heeft. Indien je het hier alsnog niet mee eens bent zou je het beste, zoals wij al eerder hebben aangegeven, aangifte kunnen doen. Wij hebben vanuit ons al onze beschikbare middelen gebruikt om te achterhalen waar het pakket is, met alle gegevens die wij op dit moment hebben zien wij dat het pakket geleverd is. Groet, Dave
7 sep 2023
We wachten al meer dan een week op de laptop van onze zoon Horen of zien verder niets van dit bedrijf Zoon lief kan niet mee doen op school met de lessen Op zijn minst zou het eerlijker zijn om te laten weten dat eea niet of later leverbaar is Dan kunnen we elders bestellen
5 jul 2023
Onbereikbaar, doen niet wat ze zeggen. Geen vertrouwen dat ze daadwerkelijk iets gaan doen mocht er iets met de laptop zijn. Commercieel en mooie praatjes op de scholen, maar geen service. Proberen vooral te verkopen en dan zeer moeilijk te bereiken.
11 jul 2023
Beste Jan, Bedankt voor het bericht. Ik heb geprobeerd om de bestelling op te zoeken waar het bericht over gaat, maar de enige order die ik kan vinden is van 03-07-2023. Deze is op 4 juli bezorgd. Ik zou heel graag na willen gaan of en wat er mis is gegaan met je bestelling. Mochten wij je hierbij kunnen helpen, laat het ons dan zeker even weten, stuur ons dan zeker een email, chat, whatsapp. We kijken dan heel graag met je mee. Desondanks zouden we je heel veel plezier willen wensen met je bestelling, mochten we nog ergens mee kunnen helpen horen wij dit natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Rob Team CampusShop
24 aug 2023
Totaal geen contact. Kreeg zondag om 0000 bericht dat ze wachten op betaling. Deze was de donderdag ervoor al gedaan. Hiervan een mail gestuurd met bewijs. En nu afwachten of ik mijn product nog we krijg. Of mijn geld kwijt ben van €989,-
5 sep 2023
Heb aantal keren geprobeerd om tot een oplossing te komen vaak gebeld e-mail verstuurd, zou teruggebeld worden helaas niet gebeurd, erg klantonvriendelijkheid valt mij tegen
5 sep 2023
Duurt erg lang voor de laptop binnen komt. Naar de dichtstbijzijnde computer shop had een sneller een laptop opgeleverd, ondanks de beloofde snelle studentenservice.
4 sep 2023
Doen wat beloofd is. Bevestigen dat laptop zaterdag afgeleverd wordt en nu op maandag nog geen track and tracé dus ook vandaag wordt belofte niet nagekomen.

Levering product niet duidelijk

Ik heb een bestelling geplaatst, verwachte leverdatum binnen 2 werkdagen... nu een week verder, nog geen zicht op levering, maar wel een vraag voor feedback!
9 aug 2023
Beste s.haasnoot@hotmail.com, Bedankt voor de feedback! Ik heb zojuist even gekeken en ik zie dat de bestelling is geplaatst met een credit card. Bij dergelijke betaling voeren wij altijd extra controles uit waardoor het soms iets langer kan duren voordat de bestelling verwerkt wordt. Ik zie in de tracking gegevens echter dat de bestelling op dit moment onderweg zou moeten zijn met DHL voor uitlevering vandaag. Via deze weg zouden wij u dan ook alvast heel veel plezier willen wensen met de bestelling! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben voor ons horen wij dit natuurlijk heel graag, schroom dan niet om even contact met ons op te nemen via email, chat, whatsapp of telefoon. Een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit
Ervaring met campusshop is tot zover goed...alleen DHL heeft de laptop zonder code te vragen gewoon bij buren afgegeven.....dit is onacceptabel
20 jul 2023
Beste yvonnerob@ziggo.nl, Bedankt voor je bericht. Dat is vervelend om te horen en is ook zeker niet de afspraak die wij met DHL hebben. Ik heb de klacht neergelegd bij DHL met de vraag waarom de bestelling op deze manier is afgeleverd. Desondanks zou ik u heel veel plezier willen wensen met de bestelling. Met vriendelijke groet, Rob Team CampusShop
de student meer helpen en in het middelpunt zetten van de hele samenwerking meer en beter luisteren naar de klant
16 jul 2023
We hebben er dagen over gedaan om eindelijk een laptop te bestellen. Het lukte elke keer niet om te bestellen
1 sep 2023
Het duurt erg lang voordat de laptop wordt geleverd, ook was het bestellen niet klantvriendelijk.
6 sep 2023
Goedemorgen V. Koster. Bedankt voor je berichtje. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat de laptop die je bestelde op het moment van bestellen een verwachte levertijd had van 20 dagen. Dit stond bij het bestellen op onze website aangegeven. Die datum is tot op heden niet meer gewijzigd en diezelfde datum verwachten wij de laptops op dit moment ook nog steeds binnen te krijgen. Zodra wij de laptop binnen hebben zullen wij je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Rob Team CampusShop
25 aug 2023

Niet zeggen” Op vrrd , morgen in huis”. Wacht nu al bijna 2 weken en heb nog steeds niks
3 aug 2023
We ontvingen een beschadigde laptop en konden wel retour sturen maar moesten wel betalen
Antwoord van campusshop.nl
Beste precyll@live.nl, Bedankt voor je bericht. Wanneer een product binnen 14 dagen naar ons retour stuurt en de aanmelding doet via onze website zal de retourzending gratis zijn. Afhankelijk van de reden van de retour zullen er inderdaad €4,95 retourkosten in rekening gebracht kunnen worden, maar bij beschadiging hoeft dit niet het geval te zijn. Ik zie op dit moment nog geen aanmelding in ons systeem, je kunt de aanmelding voor retour doen via www.campusshop.nl/service. We zien je aanmelding graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit
13 sep 2023
Bestelling nog steeds niet binnen na anderhalve week
Probeer al voor de 3e keer een laptop te bestellen
Laptop doet het na 3 keer gebruiken niet meer
25 sep 2023
Beste Luke, Bedankt voor je bericht. Ik heb even gekeken en ik zie dat je nog geen contact met ons hebt gezocht via onze kanalen. Vervelend om te lezen dat je laptop het niet meer doet. Ik zie dat je de laptop in de tussentijd wel hebt aangemeld voor retour en dat deze inmiddels omgeruild en onderweg is. Alvast heel veel plezier met de vervangende laptop! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben laat het ons dan zeker weten, je kunt ons bereiken via email, chat, whatsapp en telefonisch. Groet, Rob Team CampusShop
8 sep 2023
Sneller op de hoogte van leveringstijden
4 sep 2023

Mijn bestelling wordt 3 keer granulerr

Mijn bestelling wordt 3 keer geannuleerd
3 sep 2023
afspraken nakomen en klant informeren.
6 sep 2023
Beste Gaston, Bedankt voor je feedback. Wij zullen je feedback ter harte nemen en deze doorzetten naar de betreffende afdelingen zodat hier intern naar gekeken kan worden. Ik zie dat je je bestelling inmiddels in ontvangst hebt genomen, via deze weg zouden we je heel veel plezier willen wensen met je nieuwe laptop! Groet, Rob Team CampusShop Desondanks