campusshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
campusshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Goede beschrijving van de laptop (refurbished) op de site. Mooie laptop, werkt top. Enige verbeterpunt is dat je direct een mail krijgt dat het pakketje bij post is afgegeven, maar op vrijdag wordt het na het weekend verwerkt. Geen probleem om een paar dagen te wachten, maar als je te lezen krijgt dat het pakket nog niet bij het verzendbedrijf bekend is (bij track and trace) maak ik met toch ongerust. Tip; laat weten dat het pakket na het weekend in behandeling wordt genomen. Ik hoef het echt niet direct na bestelling de volgende dag in huis, maar als dat beloofd wordt dan verwacht je dat ook.

12 jul 2023
Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.

Beoordelingen voor campusshop.nl

12 jul 2023

Informatieverstrekking niet altijd juist

24 aug 2023

Nette snelle bezorging.

Snelle nette verzending. De chatfunctie/klantenservice verloopt wel erg moeizaam. Kortingscode wordt verrekent maar uiteindelijk wordt bestelling geannuleerd omdat het niet aan de voorwaarden voldeed terwijl de gekozen laptop bijna exact dezelfde of misschien zelfs betere functies heeft als de laptops die wel aan de voorwaarden voldeden. Desalniettemin een super fijne laptop bezorgd gekregen binnen 24 uur na bestelling.
AS
Alwin S.
Amsterdam
4 jun 2023

Vergelijkfunctie werkt niet goed

Ik denk dat de Campusshop.nl een prima winkel is met een goed aanbod, maar wat ik lastig vond was dat ze de mogelijkheid bieden om laptops te vergelijken, maar vervolgens was van de meeste laptops niet de informatie beschikbaar waardoor deze functie niet werkte en je dus zelf alsnog op andere sites de benodigde informatie moest ophalen. Vandaar mijn redelijk beoordeling.
13 sep 2023
De laptop was prima. Wij wilden graag een sleeve hiervoor om deze te beschermen. Er werden door jullie 4 sleeves geadviseerd. Hieruit hebben wij er 1 gekozen. Deze paste echter niet waardoor we deze terug hebben moeten sturen en kosten voor retourzending hebben moeten maken €4,95.. dat is toch veel geld. Elders een andere sleeve moeten bestellen
14 aug 2023
2 laptops besteld in verschillende bestellingen. 1 binnen 2 dagen binnen maar de ander na 10 dagen nog steeds niet. Vanwege een verzendend code van DHL..misschien een andere bezorgdienst??

Goed advies. Zeer zuur gemiste korting.

Advies was zeer goed. Echter als het product enkele dagen later €100 goedkoper wordt aangeboden is dat erg zuur in deze dure tijden!
Antwoord van campusshop.nl
25 sep 2023
Goedemorgen E. Meul Vervelend om te lezen dat de laptop goedkoper is geworden. ik zie dat je al eerder contact hebt gehad met mijn collega, heeft u aan de hand van dat gesprek de laptop al geretourneerd of nog niet? indien dit niet het geval is zouden we graag met je mee willen kijken naar een snellere oplossing zoals het terugstorten van het prijsverschil. dan hoeven we de laptop niet "heen en weer" te sturen. Mocht je de laptop nog niet teruggestuurd hebben, zou je het ons dan willen laten weten? Dan kunnen wij hier achteraan gaan voor je. Om je het snelst te kunnen helpen kun je het beste contact met ons op kunnen nemen via chat, whatsapp of telefonisch. Ik hoop dat we het nog op die manier op kunnen lossen, we horen het graag! Groet, Rob Team CampusShop
WH
Wim H.
Assen
7 sep 2023
Laptop besteld, zou binnen drie dagen geleverd worden, nu een week verder en hoor dat het even gaat duren!! Jammer!!
5 jul 2023
Ik kan nog geen oordeel geven,heb nog niks ontvangen!bestellen was gemakkelijkben overzichtelijk.
IJ
Iñaki J.
TILBURG
22 jul 2023
Jammer dat je niet in termijnen kunt betalen.
Antwoord van campusshop.nl
26 jul 2023
Hoi a13segura@gmail.com, Bedankt voor je feedback. Betalen in termijnen, of Huren zoals wij dit tegenwoordig noemen is alleen mogelijk wanneer wij een actieve samenwerking hebben met de onderwijs instelling, wanneer de laptop hiervoor is uitgekozen en wanneer er gekozen wordt voor een verzekering inclusief diefstal. Het kan om die reden inderdaad voorkomen dat het voor de specifieke opleiding niet mogelijk is, dit kunnen wij jammer genoeg ook niet veranderen. Mocht je desondanks nog vragen hebben horen wij dit natuurlijk graag, schroom dan niet om even contact met ons te zoeken via email, chat, whatsapp of telefoon. Met vriendelijke groet, Rob Team CampusShop
Leveringtijd is echte lang!
11 sep 2023
Levertijd nakomen.