twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
twinkels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij twinkels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor twinkels.nl

190 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022
Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022
Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

3 nov. 2022
7 nov. 2022
Dankjewel voor de 3 sterren Nancy, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
2 sep. 2022
Nog niets maar geef nooit bij een 1ste bestelling een goed of uitstekend
26 okt. 2022
Hi Jolanada, bedankt voor je review! We hopen je gauw nog eens bij ons te zien:) Liefs Candice
22 jul. 2022
2 dezelfde broeken besteld een rode en ren zwarte. De zwarte is 10 cm korter. Zou fijn zijn als dat op de website wordt vermeld
18 jul. 2022
26 okt. 2022
Dankjewel voor de 3 sterren, hopelijk heb je de volgende keer een 5-sterren ervaring! Tot snel. Liefs, Candice